18 października 2013

Zakupy

Skusiłam się w końcu i ja na rosyjskie, a właściwie ukraińskie kosmetyki. Stwierdziłam do tego, że skoro już chcę spróbować coś egzotycznego to na całego i kliknęłam mazidła z ekstraktem z pijawki :D.



Balsam, a raczej dwa bo jeden powędrował już do mamy, do masażu. 
Już uwielbiam jego opakowanie :D


Balsam z enzymem z pijawki do włosów. Powiem szczerze, że jestem nastawiona raczej sceptycznie, ale 30 zł za ten balsam to nie majątek i dlaczego by nie spróbować, tym bardziej, ze ma dość skrajne opinie. Na pewno zdam Wam relację z efektów stosowania :)



 Kosmetyki kupiłam w sklepi ukrainashop.com jak najbardziej polecam, wysyłka jest błyskawiczna, tego samego dnia kiedy dotarła wplata, a na drugi dzień miałam produkty w domu. Kosmetyki mają długie daty ważności. Ja jestem w pełni zadowolona.

Skusiłam się też wczoraj na odżywkę z Biedronki, którą widziałam ostatnio chyba w każdym poście zakupowym. Specjalnie po nią wybrałam się do tego sklepu, bo Biedronka w mojej okolicy jest dość obskurna i kiepsko zaopatrzona, więc rzadko tam bywam



Miałyście któryś z tych kosmetyków?

Pozdrawiam N.

50 komentarzy:

  1. Ekstrakt z pijawki brzmi bardzo intrygująco. Nic z tych rzeczy nie mam, ale życzę udanego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. okropny ten ekstrakt :D ja bym się tego bała :D hahahah też mam ten szampon z deby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pudełko z rysunkiem pijawek to sobie chyba na pamiątkę zostawię :D

      Usuń
  3. uuu ciekawa jestem tych kosmetyków i to bardzo:) a pijawki brzmią równie groźnie co śluz ślimaka w kosmetykach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śluzu ślimaka też jeszcze nie testowałam :D

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi ten kosmetyk z enzymem z pijawek :) czekam na recenzję :)
    Ja w Biedronce kupiłam dwa szampony z tej firmy, odżywek nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahahaah piękne opakowanie ?! Jest okropne i nie moge na nie patrzeć bo tak mnie przerażają te pijawki :P Jestem tak jego ciekawa że lepiej nie mówić :D Testujjjj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niesamowicie śmieszą te robale na opakowaniu :D
      Od dziś zaczynam testy robali :D

      Usuń
  6. Nooo, te pijawki są super :D Czekam na efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, jesteś odwazna :) Ja bym się bała kupować takie specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych kosmetykow
    nie mialam ani jednego z nich
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  9. Pijawka... no tego jeszcze nie widziałam znaczy wiem, że są używane do pielęgnacji i nie tylko, ale żywe. Jestem więc ciekawa jak się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa ich działania, testy ju rozpoczęłam.
      Ostatnio nie mogę wejść na Twój blog :( Nie wiem dlaczego.

      Usuń
  10. Kurcze ja jakos nie ufam takim kosmetykom, nie wiem czemu :/
    Zapraszam do siebie na pierwszy filmik z moim udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pijawki mnie przerażają i nie wiem czy byłaby w stanie przekonać się do produktu zawierającego ekstrakt z tego robala. Mimo wszystko jestem bardzo ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego z tych kosmetyków nie znam więc będę czekała na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ani jednego nie mialam, ten z pijawki ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bałabym się tego ekstraktu z pijawek ;P
    że mi wypłynie jakaś cała ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko i córko Ty szalona kobieto! No dobra....też bym brała te pijawki. :) Nie czujesz się teraz trochę jak znachorka? Haha.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pijawka? nie moge się doczekać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsam z gruczołów pijawek... Nie, dla mnie to aż za bardzo egzotyczne :D
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę egzotyki nie zaszkodzi (mam przynajmniej taką nadzieję :D)
      Dziękuję :)

      Usuń
  18. Czekam na recenzję tego balsamu do włosów z enzymem z pijawek, bo zastanawiam się nad jego zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam tą buteleczkę w Biedronce ale myślałam,że to żel pod prysznic i nawet nie zerknęłam na skład:) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. grr..pijawki.. a odżywkę i ja dzisiaj zakupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że odżywka się u nas sprawdzi :)

      Usuń
  21. I ja się skusiłam na balsam z Biedronki-Oj ta blogosfera.Jeśli chodzi o balsam-dla mnie ,podobnie jak u EVE,okazał się zbawieniem w związku ze wzmożoną utrata włosów.Oby u Ciebie zadziałał.Buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam po właśnie poście u EVE, u Ciebie też o nim czytałam :)

      Usuń
  22. Też sobie kupiłam odżywkę, ale przyznaję bez bicia pod wpływem blogów;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Same ciekawe rzeczy! Pijawki? :o

    OdpowiedzUsuń
  24. wyciag z gruczolow pijawki.. masakra. chyba bym sie nie odwazyla :D a ta odzywke widze pierwszy raz choc w biedronce jestem codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawi mnie ten balsam z pijawką!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mialam tych kosmetykow. Kusila mnie odzywka z Deba ale fakt ze znajduje sie w biedronce mnie odstraszyl :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na recenzje. Testujjjj. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam żadnego z nich, ale jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzą,

    OdpowiedzUsuń
  29. super :)
    pozdrawiam!

    giveaway na moim blogu:
    http://inmarlenasworld.blogspot.com/2013/10/giveaway-wygraj-naszyjnik.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ekstrakt z pijawki mnie przeraża xD
    ale mimo to jestem ciekawa jak się spisze ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak się sprawdzają? Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers