14 grudnia 2013

Tydzień w zdjeciach :)

Hej:)
Dziś bez recenzji ani makijażu. Bardzo lubię oglądać Wasze zdjęciowe mixy, więc postanowiłam wrzucić swój:) Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko i takim wpisom?


1. Zdjęcie koszmarne, nie umiem robić zdjęć moim rybkom, oj nie umiem, ale złota rybka to złota rybka, ma ktoś jakieś życzenia? :D
2.  Niedobry kotek pobił aniołka :(
3. Uwielbiam czerwień na paznokciach i w sumie mogłabym się obyć bez innych lakierów ;)
4. Mieszamy kremik...
5. Moje własne kiełki:D



1. Burgund na powiece, sama nie wiem.
2. Pierwszy śnieg tej zimy.
3. Zmieszany na zimę podkład.
4. Moja mordka i firankowa ospa:D
5.  Zimowy widok z okna.

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)
Pozdrawiam i miłego weekendu :)


39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zbieram aniołki i jak to mama skomentowała "i tak mam ich dużo to nic się nie stało, że jeden się stłukł" :D

      Usuń
  2. Firankowa ospa najlepsza :D Widzę, że ukręcanie kosmetyków idzie pełną parą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już uzależniłam od kręcenia kosmetyków:D

      Usuń
  3. Też bym chciała taki widok z okna a nie tylko łyse drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co to za kremik sobie ukręciłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z liposomami na naczynka, mam nadzieję, że coś mi pomoże:)

      Usuń
  5. ja za to uwielbiam czern na paznokciach :) fajny mixior :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię czerń na pazurkach, przez kilka lat też była moim nr1 wśród lakierów:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja również są przepyszne, zwłaszcza rzodkiewki:)

      Usuń
  7. Ja też bardzo lubię oglądać takie zdjęciowe zestawienia! Twoja złota rybka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To,że masz piękne oczy-wiesz.Do rybki mam parę życzeń.A kotek-pewnie nie chciał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając mojego kotka to było specjalnie, ale i tak go kocham :D

      Usuń
  9. Burgund na powiece wygląda świetnie :) Od kilku miesięcy zabieram się do zmieszania mineralnego korektora. Mam nadzieję, że do końca roku mi się uda, żeby nie wejść w Nowy Rok z zaległościami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co roku zaczynam z jakimiś niezakończonymi sprawami, chyba dlatego tak się wszystko za mną ciągnie zawsze :(

      Usuń
    2. Mam tak samo! A w tym roku już pobijam własne rekordy... Dlatego chcę zrobić chociaż korektor, on zawsze się przyda :D

      Usuń
  10. muszę się w końcu wziąć za robienie fotek bo ciągle o tym zapominam i nigdy nie mogę przygotować postu ze zdjęciami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam takiego nawyku jak niektórzy, żeby wszystko fotografować, a w sumie szkoda, bo potem fajnie takie fotki oglądać:)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śnieg był pierwszy i chyba ostatni:) Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna rybka. Szkoda tego rozbitego aniołka :(

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny taki tydzień w zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie fajnie wyszło to zdjęcie złotej rybki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten lakier z Bell ;) Ja również uwielbiam czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach ten kotek.... Też kiedyś zbierałam aniołki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zamierzam wprowadzić fotomixy u siebie, bo ostatnio doszłam do wniosku, że rzeczywiście sama uwielbiam takie posty :)
    Przy okazji dodam, że wciąż nie mogę przestać Cię zachwycać Twoimi oczami :]

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers