4 czerwca 2014

Pytanie do Was :)

Hej:)

Mam do Was pytanie odnośnie przyszłości tego bloga. „Chodzi” za mną już od dłuższego czasu i chyba jednak sama nie umiem podjąć decyzji. Początkowo chciałam zrobić ankietę, żeby poznać Wasze zdanie, ale stwierdziłam, że nie jest to nic, co wymaga anonimowości, więc liczę na Wasze odpowiedzi w komentarzach do tego wpisu:)


Blog powstał jako ściśle kosmetyczny i do tej pory właśnie taki był. Ostatnio jednak zastanawiam się nad wprowadzaniem kilku zmian. Nie to, że znudziłam się pisaniem o kosmetykach, ale czasem miałabym ochotę napisać o czymś innym. Myślałam, żeby od czasu do czasu dodawać posty ubraniowe, czy jak to się teraz ładnie nazywa „stylizacje”;) i niekosmetyczne DIY, nic skomplikowanego jakieś proste przeróbki, organizery na biżuterię itp, a nawet wrzucić trochę prywaty.

Teraz pytanie do Was, co uważacie za lepsze: czy od czasu do czasu dodawać na tym blogu takie niekosmetyczne wpisy, czy „nie śmiecić” tu i założyć nowy drugi blog. Nie chcę, żeby pierwsza opcja zanudziła te z Was, które interesują tylko kosmetyczne wpisy, a jednocześnie, tak jak wydaje mi się w tej chwili, posty o innej tematyce nie pojawiały by się na tyle często, żeby ewentualny drugi blog był w miarę aktywnie prowadzony. Kompletnie nie wiem na co się zdecydować. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? W końcu przecież piszę dla Was i Wasza opinia się liczy najbardziej:)


53 komentarze:

  1. moim skromnym zdaniem nie powinnaś zakładać nowego bloga :) ja chętnie poznałabym inną stronę Ciebie :) po co latać po dwóch blogach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to latanie po 2 blogach mnie odstrasza, bo czuje, że prędzej czy później jeden z nich bym zaniedbała. Dziękuję za Twoją opinię:)

      Usuń
  2. Niee nie zakładaj nowego bloga! To Twój blog i Ty masz prawo decydować co na nim będzie :)
    Najbardziej czekam na posty z serii DIY! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź:) Mam nadzieje, że jak się pojawią DIY, to coś z nich przypadnie Ci do gustu:)

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać ! :)

      Usuń
  3. Ja również nie zakładała bym drugiego bloga.Moda np nie tak daleka jest urodzie i kosmetyce , tematyka nie różni się drastycznie a wiele czytelniczek na pewno z chęcią posty modowe poczyta.
    A prywata? Pozwoli czytelnikom lepiej Cię poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię:) Widzę, że przeważa zdanie o jednym blogu:)

      Usuń
  4. Żadnego nowego bloga!Pisz o tym co Ciebie interesuje.Blog nie musi być ściśle powiązany z określonym zagadnieniem.Pisząc o sobie staniesz się bliższa czytelniczkom,a sam blog będzie bardziej interesujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet nazwa bloga nie wskazuje na nic konkretnego, to może faktycznie rozszerzę tematykę:)

      Usuń
    2. Jak najbardziej -ZRÓB TO!Jesteś interesującą osobą i masz wiele do przekazania.Wiesz jak bardzo chciałabym zobaczyć Twoje stylizacje,poczytać o Twym życiu(w granicach ,które sama wyznaczysz).Tytuł bloga może zostać-chyba że-Świat Truskawkowej Kawy,Mój świat,Moje Marzenia,Truskawkowa Kawa Wita w swym świecie-kochana,to zależy od Ciebie:))Ściskam

      Usuń
  5. Ja tam lubię niekosmetyczne urozmaicenia na blogach więc ja jestem jak najbardziej ZA za takimi postami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię:) W sumie się cieszę, że przeważa opinia za,bo to rozwiązanie jest też mi bliższe:)

      Usuń
  6. Pisz tu śmiało,chętnie poczytam wpisy o innej tematyce i sama u siebie też zamierzam od czasu do czasu wrzucać coś innego ,nie tylko kosmetycznego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź:) Czyli nie tylko ja mam ochotę czasem napisać o czymś nie kosmetycznym:)

      Usuń
  7. Moim zdaniem nie ma sensu zakładać drugiego bloga, trochę różnorodności zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, czyli chyba już zdecydowane, będzie tu trochę więcej różnorodności:)

      Usuń
  8. to jest Twoje miejsce i Twój blog, nie powinnaś nikogo pytać o to o czym chcesz tu pisać :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi niby tak, ale jak się czytelnikom nie spodoba to się będę mogla przenieść na papierowy pamiętnik, bo nikt tego i tak czytał nie będzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wpisy ubraniowe jak najbardziej tu pasują (ale niekoniecznie "stylizacje", to takie "po polskiemu" ;-))

    Jeden blog jest dla mnie wygodniejszy, bo wtedy byłabym na bieżąco ze wszystkim obserwując jeden. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie mogę przekonać do określenia "stylizacje", kojarzy mi się z przebraniem, a nie ubraniem:)

      Usuń
  11. nie zakładaj drugiego bloga ;) zróżnicuj ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Im więcej tematów tym ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam dwa blogi... i szczerze mówiąc trochę to czasem męczące ogarniać jeden i drugi. Lepiej chyba prowadzić jeden tak w 100%, bo wydaję mi się, że z czasem, któryś z naszych blogów zostanie zaniedbany chociażby z braku czasu. Ja bym na Twoim miejscu pisała tutaj jeśli chodzi o stylizacje, modę oraz swoje prywatne wpisy. Chyba, że mają to być posty całkiem związane z inną tematyką np. jakieś handmade czy gotowanie czy coś to już bym się zastanawiała nas rozdzieleniem. Ja właśnie dlatego rozdzieliłam, że pierwszy jest dotyczący rękodzieła, pieczenia i innych różnych pasji i zainteresowań. A ten drugi typowo o kosmetykach i moich opiniach na różne tematy, bez większych zwierzeń osobistych (chyba, że dotyczą one danego produktu czy usługi o której piszę). Ale to tylko moje zdanie. ja oczywiście tak czy siak zaglądać tu będę:) A jak będzie drugi blog to i na drugi zajrzę chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowania nie przewiduję jak na razie:D, z handmade coś się może pojawi, ale nie więcej niż 1-2 wpisy w miesiącu, albo jeszcze mniej, więc nie wiem czy jest sens robić drugi blog. Zwłaszcza, że takie wpisy wydaja mi się bardziej czasochłonne ( w sumie to jeszcze nie robiłam, wiec może się mylę). Chociaż nie wiem czy jak już zacznę to inne tematy nie wciągną mnie bardziej. Chyba jednak na razie zostanę na jednym i zobaczę jak to będzie wyglądało.

      Usuń
    2. pewnie, spróbuj najpierw jak to pójdzie tutaj z taką tematyką, bo założyć nowego bloga możesz zawsze w każdej chwili. A gorzej jak najpierw założysz nowy blog, zdobędziesz trochę czytelników i zabraknie Ci czasu, bo później żal zostawić to wszystko, a rozdwoić się też nie da.

      Usuń
  14. nie nie, pisz tutaj wszystko :) my to z przyjemnością zaakceptujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zakładaj nowego bloga, to może być męczące, tak jak piszą poprzedniczki. Chętnie poczytam inne ciekawe rzeczy z Twojego świata :) Przecież po to są etykiety, strony itp na blogu, żeby każdy mógł przeglądać to co chce :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie trochę się obawiam, że 2 nie dam rady ogarnąć.

      Usuń
  16. Sama mam bloga, który jest kosmetyczny a jak wiesz kiedy mam ochotę wrzucam coś totalnie niekosmetycznego lub nawet mam takie serie. Też się zastanawiałam czy to nie za wiele ale potem stwierdziłam że to moje miejsce i jeżeli ktoś przychodził tylko po wpisy kosmetyczne to po prostu wpisy inne przecież może omijać i nikt się nie obrazi :) I powiem Ci w sekrecie, że te wpisy które są u mnie mniej kosmetyczne czasami biją rekordy. Myślę, że ludzie lubią takie odmiany raz na jakiś czas.:)
    A opinią innych się nie przejmuj jeśli ktoś Ci napisze "co na blogu kosmetycznym robi wpis o wycieczce czy sałatce czy pudełku na biżu" Kurcze to Twoje miejsce, miałaś ochotę to napisałaś, przecież nikogo nie zmuszasz do czytania. :) W każdym razie ze swojego doświadczenia mogę Ci powiedzieć że mi jeszcze nigdy nikt nic takiego nie napisał, a w ankiecie wiele osób pisało że uwielbia to że mam blog głównie z recenzjami ale nie ograniczam się do nich. Także śmiało, ja na pewno chętnie będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako autorka czasami potrzebuję już odmiany, mam nadzieję, ze będzie tak jak piszesz i czytelnikom też odmiana przypadnie do gustu:)

      Usuń
  17. Pisz na tutaj, my chętnie poznamy Twoją 'drugą stronę' bez konieczności skakania po dwóch blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podzielam zdanie poprzedniczek - wiele tematów, ale jeden blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem również za jednym blogiem i jeśli tylko masz ochotę to z postami mniej kosmetycznymi :). Tak jest prościej a także wygodniej dla czytelników! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście uważam, że nie powinnaś zakładać nowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zakładaj nowego, pisz tutaj o wszystkim:*

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam dwa blogi i ubolewam... hah tylko, że mój pierwszy hand made i taki właśnie ogólny założyłam dawno temu i żal mi teraz zniweczyć tyle pracy... w zeszłym roku założyłam Kosmetyczną Wyspę i przepadłam na niej;) Tylko traci na tym Zakątek Pieguski...
    Zdecydowanie lepiej skupić się na jednym miejscu, tylko rozsądnie poukładać tematy organizując zakładki... I Tobie będzie wygodnie i Czytelnikom:)

    pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana pisz tu:) ja i tak będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie takie niekosmetyczne wpisy bardzo interesują ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hmmm.... myślę, że DIY i stylizacje, będą tu pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. raz na jakiś czas mozna wszystko wrzucać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem jak najbardziej za dodawaniem niekosmetycznych wpisow :) Taka odmiana jest dobra, o prywacie rowniez chetnie poczytam, a zakladanie oddzielnego bloga mysle, ze w tym wypadku nie ma sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem nie powinnaś zakładać drugiego bloga, mi przynajmniej lawirowanie po dwóch blogach nie sprawia przyjemności :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uważam, że spokojnie możesz wprowadzić tu od czasu do czasu post niekosmetyczny, co urozmaici bloga a nie zaśmieci go :) Także już się nie mogę doczekać nowych wpisów :) śliczne oko na zdjęciu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że byłoby to ciekawe urozmaicenie bloga. Warto spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem nie musisz zakładać kolejnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie zakładaj nowego bloga! rozpieszczaj Nas różnorodnością :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. ja założyłam bloga o dzieciach i niestety nie da się pisać w dwóch miejscach jeśli się ma mało czasu.
    Zawsze któryś blog straci na tym, wiec piszę wszystko w jednym. Oczywiście, przewaga produktów kosmetycznych, ale pisze o tym co chcę, lubię i nic mnie nie ogranicza.

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że trochę urozmaicenia zawsze się przyda, chyba nie ma sensu zakładania drugiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę, że trochę nowości wyjdzie na dobre ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie blog ciągle ewoluuje , jest kosmetycznie, ale mam też inne wpisy z serii Czytamy, czy nawet spożywcze, ale tylko wtedy , jak jestem w jakiejś kampanii (np. Streetcom). Nie zakładałam bloga typowo kosmetycznego, ale i tak kosmetyki przeważają. Ja lubię blogi misz masz :)
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja na Twoim miejscu pisałabym tutaj :)
    bardzo lubię czytać blogi z "przeplataną" tematyką :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers