10 lipca 2014

Verona Ingrid Wonder Shine Full Color Pomadka nr 300


 Hej

Lubię jasnoróżowe pomadki, więc taką też wybrałam podczas współpracy z firmą Verona

Jest to naprawdę jaśniutki kolor różu o nr 300, nawet teraz na lato dla mnie trochę za jasny, ale zimą powinien się sprawdzić.


Od samego początku opakowanie bardzo przypadło mi do gustu. Czerń i srebro wyglądają bardzo elegancko, a napis się nie ściera.


Jak już pisałam kolor to bardzo jasny odcień różu, bezdrobinkowy i dość mocno kryjący.



 Pomadka ma dobre krycie, ale  dla mnie jest lekka i nie czuje jej na ustach. 
Zapach jest lekko pudrowy i neutralny, praktycznie wyczuwalny tylko w opakowaniu. 
Bardzo łatwo się ją aplikuję, przy pierwszych testach moje usta nie były w najlepszej kondycji i pomimo tego już za pierwszym pociągnięciem były równomiernie pokryte kolorem. Pomadka nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza ust.
Trwałość jak na taki jasny kolor jest dobra, ale po jedzeniu czy picu wymaga poprawy. Na szczęście znika z ust równomiernie.


Zapraszam Was na stronę Verony, oraz na funpage.

http://www.vpp.pl/
Lubicie różowe szminki?

36 komentarzy:

  1. ładna, taki neutralny delikatny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolorek, mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny i delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie taki delikatne i dyskretne kolory na ustach na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor :) Taki delikatny i dziewczęcy, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolorek, taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam czerwoną szminkę z tej serii i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety niezbyt korzystnie wyglądam w takim odcieniu :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym ja zobaczyła w opakowaniu, pewnie bym jej nie wybrała. Ale na ustach wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny odcien, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor nie mój, ale może inny by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek ładny,a to,że trzeba poprawiać po jedzeniu itp to chyba przy większości pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekny jest ten kolorek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny kolorek, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor swietny :) lubie takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor zdecydowanie nie mój, jestem zbyt blada na takie kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wygląda na ustach, ale sama sięgam po cieplejsze odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolorek. Taki delikatny i fajnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jedną pomadkę z tej serii i bardzo ją lubię :) Twój kolorek też jest bardzo ładny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny dzienniak! Bardzo mi się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię takie delikatne i zmysłowe pomadki, kolor super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ja bym się źle czuła w tym kolorze, w jasnych jest mi niedobrze;p

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie kolor jest zbyt jasny, ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny odcień, chociaż mi bladziochowi brzydko w takich kolorach na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful lipstick<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie bardzo jasna! Ale piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też wybrałam sobie pomadkę z tej firmy :) Twoja ma ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. o kurcze kolor idealny <33 właśnie czegoś tak delikatnego ostatnio szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam tej serii kolor nude i jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna :) fajnie, że nie ma drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers