2 sierpnia 2014

Paczuszkowo

Hej:)

W ostatnim tygodniu listonosz zawitał do mnie dwa razy, przynosząc dwie paczuszki do testów:) Na szczęście tym razem wszystko doszło całe i zdrowe.

Pierwsza przesyłka zawierała dwa kosmetyki Fitomed: olej z avocado i krem nawilżający.


Olej z avocado używałam wcześniej innej marki, mam nadzieję, że ten się równie wspaniale sprawdzi. Firmę Fitomed bardzo lubię, więc zakładam, że tak będzie:) Krem  to dla mnie nowości, bo nie miałam wcześniej żadnego kremu z tej serii:)

Druga paczuszka zawierała herbaty. Zazwyczaj nie znajdziecie u mnie niekosmetycznych recenzji (chyba tylko dzbanek Dafi jak do tej pory się trafił), jednak smaczne herbaty należą do rzeczy, którym się nie potrafię oprzeć i wkrótce pojawi się ich recenzja:)


Miałyście, któryś z tych produktów? Jeśli tak to podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach, bo jestem ciekawa czego mam się spodziewać:)

Pozdrawiam:)

32 komentarze:

  1. Nie miałam żadnej z przedstawionych rzeczy ale herbatka wygląda na smakowitą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego produktu ale rownież uwielbiam herbaty ;)
    Ogromnie zazdroszczę paczuszek bo muszę sie na razie wstrzymać ze względu na zapasy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zgłosiłam sie do tych herbat, ale jakos nie doszły;) one były wysyłane poleconym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak poleconym:) Może w poniedziałek dostaniesz, bo do mnie dopiero wczoraj doszły:)

      Usuń
  4. jestem ciekawa tego kremu i oleju;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mamy te herbatki i są pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Fitomedu miałam tylko olej z migdałów :)
    A herbatki również bardzo lubię, choć oczywiście prawdziwe kosztowanie zaczyna się dopiero koło jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię też latem, tylko teraz na zimno:)

      Usuń
  7. bardzo lubię kawę astra, herbatę też.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olej avokado miałam ale moje włosy go nie polubiły. Za to do ciała sprawdzał się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam bardziej z myślą o skórze, ale na włosach też przetestuję:)

      Usuń
  9. Herbatkami już jestem zaciekawiona :D Uwielbiam dodatek trawy cytrynowej, a mięta w tej drugiej kusi i wydaje się być idealną propozycją na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tych herbatek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tych herbat, nie piłam nigdy żadnej z czerwonokrzewu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania :)
    Herbatki są interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem Fitomedu miałam i bardzo polubiłam :) Fajnie nawilża skórę i nie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oleju z awokado jestem ciekawa, a herbatki już popijam.

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba wiele osób będzie mieć te herbatki :) Też je dostałam :D Właśnie piję miętową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne przesylki Kochana, udanych testow zycze :) Olej awokado bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. z olejem awokado jeszcze nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez herbaty nie wyobrażam sobie życia, udanych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widze, ze teraz wiekszosc blogerek dostala te herbatki dot estow :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię bardzo Rooibosa ale takiego jeszcze nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego testowania, herbatki i do mnie przyszły ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa jestem tej herbaty z trawa cytrynowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten krem Fitomedu i jestem nim zachwycona, teraz testuję drugi - Mój krem nr.6 i póki co również spisuje się dobrze :))

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers