1 sierpnia 2014

Balsam nawilżajacy do ust Carmex-moja opinia

Balsam do ust Carmex testowałam zarówno zimą jak i latem. O ile zimą jego mentolowy posmak, to dla tak ciepłolubnej istoty jak ja coś bardzo nieprzyjemnego, to latem jest już znośniej. Chociaż i tak cały czas go czuję na ustach, a nawet czasem na dziąsłach:D Ogólnie wolałabym chyba jednak wersję bez tego posmaku, bo kamfora zbyt mocno kojarzy mi się z maściami i ogólnie jakoś tak lekarsko;)


Na pewno podoba mi się opakowanie produktu, bo lubię mieć pewność, że nikt wcześniej przede mną kosmetyku nie dotykał, ani nie wąchał.


W samej tubce trochę brakuje mi odpowiednio wyprofilowanego dzióbka, którym mogłabym się bezpośrednio pomalować. Kulką nie umiem tego zrobić i muszę wspomagać się palcem.


Działanie pielęgnujące i ochronne jest dobre. Obawiałam się trochę, że w przypadku bardziej wysuszonych ust może je podrażniać, ale nic takiego się nie dzieje. Nie jest to jakiś super leczniczy balsam, ale z suchymi skórkami radzi sobie przyzwoicie. Konsystencja mi bardzo odpowiada: balsam łatwo nałożyć, ale jednocześnie nie jest zbyt rzadka. Na ustach kosmetyk prezentuje się bardzo ładnie, jak bezbarwny błyszczyk.

Lubicie Carmex?

40 komentarzy:

  1. Miałam wiśniowy i się nie sprawdził u mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też tak strasznie czuć go kamforą, czy samą wiśnią?

      Usuń
  2. Mam i lubię - mój MUST HAVE na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam w swych zbiorach, ale jeszcze nie używałam- za dużo pomadek i innych pielęgnacyjnych specyfików do ust mam pootwieranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat Carmexu jeszcze nie miałam na tapecie ;) co do kulki: ja w takich przypadkach wyruszam odrobine i potem rozsmarowuje jak by była tam zamontowana kuleczka :D mi wyjątkowo taki aplikator przypada do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie nie mogę poradzić z ta kuleczką, chyba nigdy się nie przyzwyczaję, wolę zwykłe dzióbki:)

      Usuń
  5. Miałam wiśniowy i lubiłam go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie wiśniowy:)

      Usuń
  6. miałam w sztyfcie i słoiczku, teraz używam wazelinek floslek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się muszę kiedyś na jakąś floslekową wazelinke skusić, kiedyś je oglądałam i maja sporo wersji do wyboru:)

      Usuń
  7. Ja go mam i uważam, że jest to bardzo dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super. Dopiero niedawno zaczęłam go używać i choć trudno mi było się przyzwyczaić do właśnie tej kulki i mentolu to teraaz go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kilka i tylko ten w sztyfcie klasyczny był znośny ,jednak nie dla mnie ten mentol :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię, ale ja go tylko na noc nakładam i rano mam bardzo miękkie i nawilżone usta. Tak na dzień za nim nie przepadam na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdza tylko używany zamiast makijażu ust i poprawiany kilkukrotnie w ciągu dnia. Używany tylko na noc jest dla mnie za słaby.

      Usuń
  11. nigdy nie miałam balsamów Carmex :) Rzadko w ogóle używam kosmetyków do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś wiśniowy i nigdy więcej :D kamfora! fuj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w sztyfcie i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mialam, ale mnie kusi, choc pewnie i mi by ten posmak przeszkadzal ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię Carmex w słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam wersję truskawkową ale miałam co do niej mieszane uczucia :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Carmex,tylko ta kamfora.Obecnie na usta stosuję malinową i karmelową Niveę.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię i staram się zawsze mieć, jednak smaczek mnie odstrasza:/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie lubię tego posmaku, z resztą mrowienia też nieszczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam wolę klasyczny sztyft, ale mam awersję do błyszczyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tej firmie dużo dobrego i mam ochotę coś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie polubiłam się z Carmexem, w dobie tylu "pysznych" mazideł pielęgnacyjnych ten mnie nie zadowala :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię Carmex, najbardziej klasyczną wersję w słoiczku :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno już nie miałam Carmexu, ale swego czasu bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś lubiłam klasyczny Carmex w słoiczku, ale kiedy kupiłam go ponownie już zupełnie się u mnie nie sprawdzał :/

    OdpowiedzUsuń
  26. mialam probke w gazecie tego blyszczyku i w sumie bylam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja niestety nie lubię Carmexu ze względu na zapach..

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zgubiłam swój Carmex czego bardzo żałuje,bo był fenomenalny. Czas kupić nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba go nawet kiedys mialam, ale teraz juz nie pamietam jak mi sie podobal. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszyscy tak chwalą że ja też chcę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers