28 sierpnia 2014

Paese Mini Me 51

Trzeci miesiąc myślę nad kolorem ścian i ciągle nic nowego nie wymyśliłam, a pora malować, bo ładna pogoda się kończy:D (Jeśli chcecie mi coś doradzić to zapraszam na fb ;))
Jadę dziś wieczorem po farbę, bo coś wybrać w końcu muszę. Was zostawiam z lakierem o bardzo spokojnym kolorze, który w sumie też by całkiem ładnie na ścianie wyglądał;)




Lakier zachwycił mnie swoim kryciem, dla pełnego koloru wystarcza jedna warstwa- nie ma żadnych prześwitów.


Kolor nr 51 jest spokojny i elegancki, dość jesienny. Trwałość przeciętna 2-3 dzień pojawiają się starte końcówki.


Lubicie takie odcienie na paznokciach?

57 komentarzy:

  1. Nie miałąm pojęcia, że paese ma takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor ;) wg mnie idealny na jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie tą firmę lakierów do paznokci ,ale szczerze z kolorkiem pierwszy raz się spotykam : ) Przepiękne masz paznokcie a co do tego jak wygląda lakier obłędnie! ; *

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten odcień, taki spokojny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze takiego odcienia nie mam w swej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie trochę słabe ale wazne że kolor jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego typu odcienie, jesienią dominują na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam podobny lakier marki Amust, bardzo lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie ładny stonowany odcień,na ładnych pazurkach i lakier ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie stonowane delikatne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam brązy na paznokciach. Właśnie podobny kolor posiadam od Kobo - jest bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się! Uwielbiam takie szaro-bure odcienia nude :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolorek, do szkoły w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię lakiery, które dobrze kryją - podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor, kojarzy mi się z takim mocno rozbielonym kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odcień jest świetny :) Stonowany, a zarazem ciepły :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sadze ze swietnie by sie sprawdzil pod zdobienia :) bo kolorek ma do tego idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolor, właśnie czegoś takiego na jesień jeszcze nie mam, właściwie wiele lakierów na jesień by mi się przydało :D
    Co do koloru ścian to ja już pisałam na Fb :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem przyjemny kolor, ja takie lubię. Sprawdzi się na jesień

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorek fajny, nie miałam jeszcze lakierów Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też się dziś biorę za malowanie. Ale ja z kolorem akurat nigdy nie mam problemu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny kolorek.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  25. marzy mi się właśnie taki kolorek ;) muszę zakupić "przy okazji" ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. całkiem ladny kolor. lubie lakiery paese :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham jesienią takie błotko na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny kolorek, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Baaaaaaaardzo w moim guście! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Też go miałam, był jednym z moich ulubionych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. luubie ;0 wlasnie mam podobny na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmm chyba nawet go mam, albo bardzo podobny odcień! :) Kolor iście jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kolorek! Ja też ostatnio głowiłam się nad kolorem i w rezultacie wszystko wyszło w praniu w sklepie :D Początkowo kupiliśmy dwa kolory z palety duluxa - malinowa granda oraz beżowy pled- przepiękne kolor!!! Ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam że wolę pomalować pokój na jeden kolor i wymieniliśmy je na masala chai z dulux color od the world- polecam! : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię takie nie rzucające się kolory na paznokciach-są bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny kolorek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Krycie faktycznie super, skoro to tylko jedna warstwa i kolorek też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ladny kolor ;) nie widzialam jeszcze tej serii z lakierow paese

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie taki odcień mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  39. O nieeee, odcień zdecydowanie nie mój :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny kolor, uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodzenia w wyborze kolorów ścian :) Daj znać jakie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie kolorystyka lakieru nie w moim klimacie.
    Ciekawe jaki kolor farby wybrałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładny kolorek,używam podobnego :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers