15 października 2014

Ladycode 06-jesienne bordo na paznokcie

Hej:)

Zdecydowanie nie jetem lakieromaniaczką. Moje paznokcie mają jednak to szczęście, że używam do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów olejków, więc przy okazji aplikacji troszkę i im się dostanie. W przeciwnym razie pewnie nie byłyby w zbyt dobrym stanie, bo ich pielęgnację traktuję bardzo po macoszemu. Jednak są kolory lakierów, którym nie mogę się oprzeć i jest to na pewno czerwień. Jeszcze kilka lat temu uwielbiałam tylko taką prawdziwą i "krwistą", a bardziej bordowe odcienie uważałam, nie wiadomo dlaczego, za zarezerwowane dla starszych pań. Teraz albo dorosłam, albo po prostu gust mi się zmienił i zwłaszcza jesienią lubię bordo na moich paznokciach.




Lakier, który dziś Wam przedstawię nabyłam za zawrotną sumę 1,75zł w Biedronce :D
To Ladycode 06, bardzo nasycona, elegancka ciemna czerwień, prawie bordowa.
Lakier poza ceną ma jeszcze inne plusy;)


Do pełnego krycia wystarczają standardowe 2 warstwy.
Z trwałością też nie jest źle, jak na tak niską cenę. Wytrzymuje około 3 dni, potem zaczynają się ścierać końcówki. Zmywa się bezproblemowa i nie zauważyłam, żeby mocno przebarwiał płytkę.


Lubicie odcienie czerwieni na paznokciach?

Przypominam o oddaniu na moim blogu klik 

55 komentarzy:

  1. Piękny odcień, kiedyś miałam manię na ten kolor i ciągle go wręcz nadużywałam :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uwielbiam zwłaszcza jesienią, bo do lata pasują mi bardziej jaskrawe odcienie czerwieni.

      Usuń
  2. świetny kolor a paznokcie do pozazdroszczenia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a kolor też mi się podoba;)

      Usuń
  3. Za taką cenę, grzechem byłoby go nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, cena jest świetna. Zdecydowanie przydałoby się więcej takich promocji;)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor :) rzadko noszę czerwień na paznokciach, ale ta jest bardzo przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię nosić czerwień i na paznokciach i na ubraniu:)

      Usuń
  5. Paznokcie masz piękne! Lakier bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, bardzo ładny kolor i cudna długość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Przydałoby się więcej takich promocji:)

      Usuń
  8. Śliczne czerwień :) Uwielbiam takie lakiery na jesień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie kolory o tej porze roku:)

      Usuń
  9. Lubie takie odcienie :) Jak na paznokcie traktowane po macoszemu (mam poddobne podejscie ;)), Twoje sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też bardzo lubię takie kolory:)

      Usuń
  10. Czerwień jest bardzo na tak u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat mam taki kolor na paznokcjiach ale z innej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bordo to mój ulubiony kolor na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest wśród ulubieńców, ale krwista czerwień go wyprzedza:)

      Usuń
  13. Ja to wgl odcieni czerwieni kiedyś nie akceptowałam na swoich pazurkach, a teraz uwielbiam :) Ten kolor bardzo ładny. W podobnej cenie w mojej Biedronce pozostały już tylko ciemne granaty, ale mimo wszystko kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja baardzo lubię ciemny granat też bym się chętnie na niego skusiła. U mnie został tylko ten jeden biedaczek w opakowaniu, bo reszta była rozfoliowana i pozalewana.

      Usuń
  14. Już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)

    Drugie życie mojego bloga, nowy wygląd i recenzje zapraszam w wolnej chwili !♥

    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolorek, upolowałaś ten lakier za super cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest naprawdę świetna:) Żałuję, że nie było jeszcze innych kolorów:)

      Usuń
  16. Za tak zawrotną cenę musiałaś trafić na dobry produkt :P Ładne bordo, a jeszcze ładniejsze paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie bordo jesienią, a krwista czerwień na Boże Narodzenie :) śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo podobny odcień z Rimmela, uwielbiam takie kolorki na jesień ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dużo lakierów z tej serii i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor jest mega wspaniały ! :) Chcę ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny kolorek, bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam firmy jednak uwielbiam czerwień na paznokciach! :) A Twoje paznokcie są mega! :)

    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2014/10/loreal-true-match-collection-exclusive.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne masz pazurki!! Lubię takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorek cudny! Lubię wszystkie odcienie czerwonego na pazurkach. :)
    Muszę się za nim rozejrzeć w Biedrze!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał, nie jesteś lakieromaniaczką, a masz takie piękne szponki- chciałabym takie bardzo :) 1,75 w biedrze? czemu ja tego nie wiedziałam?? :P uwielbiam czerwienie na paznokciach pod każdą postacią...

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) Bath and Body Works (2) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) BingoSpa (26) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) Carmex (1) Catrice (2) cera naczynkowa (1) cialo (1) ciało (83) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (10) Delia (1) demakijaż (8) Dermedic (1) Dermena (2) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (6) Eva natura (1) Eveline (4) Everyday Minerals (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (2) Gorvita (1) Green Pharmacy (3) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (2) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (1) Kemon (2) kolorówka (5) korektor (4) kosmetyki kolorowe (63) Kosmetyki mineralne (11) kredka (2) Kredki i eyelinery (4) krem (17) krem do rąk (6) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (13) lakier do paznokci (17) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (3) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (2) mascara (2) maseczka (3) maseczki (5) maska (7) maska do włosów (6) maska/maseczka do włosów (7) masło do ciała (2) MaxFactor (1) Maybelline (1) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (1) Nicole (1) Nivea (1) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (26) oczyszczanie (1) odżywka (6) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) olej (15) olej do demakijażu (1) olejek (3) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (34) peeling (4) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (2) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (45) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (80) pielęgnacja włosów (79) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (1) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (14) porady (5) półprodukty (1) Primoplast (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) Sally Hansen (1) samoopalacz (1) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (6) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (24) szminka (4) Tahe (1) Timotei (2) Tołpa (8) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (1) twarz (1) twarz-pielęgnacja (3) Un Matin au Jardin (1) usta (20) Verona (2) Virtual (2) Vita Liberata (1) vyes roche (11) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (11) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (6) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (14)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers