12 października 2014

Celebruj chwile- lakier na jesień

Hej

To mój drugi post w ramach jesiennej edycji akcji u Arcy Joko Celebruj Chwile


W sumie to powinnam zrobić jeden łączony post, bo w pierwszym również pokazywałam lakier klik, ale wtedy nie pomyślałam o pewnym połączeniu. Mam nadzieję, że autorka się nie pogniewa, że 2 razy piszę o tym samym ;)



Jesienne lakiery to dla mnie wszelkie rudości, brązy i bardzo ciemne kolory, który na pierwszy rzut oka wydaja się prawie czarne, a dopiero po chwili zauważamy, że jednak mają inny kolor.

Takim właśnie jesiennym kolorem jest dla mnie butelkowa zieleń, jednak nie znalazłam w sklepach lakieru o takim idealnym odcieniu. Za to postanowiłam nałożyć  bardzo cienką warstwę, całkiem przypominającego butelkową zieleń Wibo o nr 49 i wyszła mi dość ciekawy, bardzo jesienny kolor. W sumie idealnie taki jaki szukałam. Na zdjęciach kolor ręki wyszedł trochę przekłamany, ale za to lakier został odwzorowany bardzo dobrze (jakoś zawsze trudno mi się fotografuje zielenie)


 Tak w ogóle to uwielbiam to ten czarny lakier Wibo zawsze mnie trochę śmieszy, bo producent postanowił dać na czarnym lakierze czarne napisy :D Tak więc etykietka nie jest starta, ona tak wyglądała od zawsze. Na początku myślałam, że nawet kupiłam jakiś wybrakowany egzemplarz, ale nie, bo pod odpowiednim kątem widać literki;)


Lubicie takie kolory na paznokciach?

52 komentarze:

  1. Świetny kolor wprost na jesień :)

    http://pamietnikkarolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy takiego nie miałam, świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny kolorek, jestem ciekawa czy polubiłabym go na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, piękny, piękny nic przyjdzie mi go kupić. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię, ostatnio 'choruję' wręcz na punkcie takiego koloru! Niestety nie mogę znaleźć ideału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie ma zbyt wielu takich kolorów, nawet w jesiennych limitkach:(

      Usuń
  6. Fajny :) Też lubię ciemne kolorki jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ciemne lakiery są idealne na tę porę roku:)

      Usuń
  7. Pięknie się prezentuje na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Butelkowa zieleń no prezentuje się bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja najbardziej lubię borda na paznokciach, ale takie zielenie też są słodziutkie, chociaż rzadko u mnie goszczą : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię bordo, to chyba taki najbardziej jesienny kolor:)

      Usuń
  10. Lakier jest świetny, wiesz że ja jesienią też szaleję za butelkową zielenią :D I co Ty w ogóle się nie gniewam, wręcz się cieszę, że udało Ci się napisać jeszcze jeden post do akcji.

    Ps. Jak miło ze strony Wibo, że dbają o dobrą kondycję mózgu klientów i dają im takie zagadki z czarnymi napisami na czarnym tle hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo jaki świetny kolorek:) Bardzo mi się podoba:) Chyba muszę takiego poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor :) Pięknie wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się. Na jesień rzeczywiście fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, zakochałam się w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  15. oo kojarzy mi się z Czarodziejką od Jupitera heheh

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor mi się bardzo podoba, natomiast wykończenie już niekoniecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Twoich paznokciach lakier bardzo mi się podoba :) Niestety ja jakoś nie mogę się przełamać i malować swoich na zielono ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny lakier muszę przyznać, choć nigdy nie miałam przygody z takim kolorem jak butelkowa zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor kontrowersyjny: albo się go lubi albo nie. ;] Ja polubiłam jakiś czas temu za to, że wyszczupla moje nogi (mam spodnie w tym kolorze). ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor, lubię takie odcienie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny, mi się podoba i również wciąż szukam idealnego butelkowo zielonego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam lakieru w takim odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesienią bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie takie kolory, zwlaszcza jesienia. Swietnie sie prezentuje :) Dobrze, ze napisy jednak widac ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesienny kolor :) Nie mam jeszcze takiego w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mi również bardzo się podoba kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jest,to moja gama kolorystyczna...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam podobnie ze znalezieniem idealnej butelkowej zieleni lakieru do paznokci, a tym bardziej cienienia do powiek w tym kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie mój kolor,ale masz śliczne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorek nie mój, nic zielonego nie mam i nie noszę, ale muszę przyznać, że na Twoich pazurkach wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers