2 listopada 2014

Joanna Olejek do twarzy i ciała z olejkiem migdałowym

 Hej:)
 
Niecały miesiąc temu nawiązałam współpracę z  Laboratorium Kosmetyczne Joanna, w ramach której otrzymałam do przetestowania:
3 balsamy do suchych miejsc 3w1: z masłem oliwkowym, z masłem pomarańczowym, z olejem kokosowym, masłem shea i Wit. E, oraz olejek do twarzy z olejem migdałowym. O balsamach będzie wkrótce, a dziś przedstawię moją opinię o olejku do twarzy.



Olej znajduje się w przezroczystej, plastikowej butelce. Ma słomkowy kolor i przepiękny zapach. Dla mnie pachnie migdałami-a dokładniej takim migdałowym olejkiem do ciasta:D Jako fanka słodko-jadalnych zapachów w kosmetykach, czuję się kompletnie uwiedziona:)

 Skład:



Olejek jest do twarzy i ciała, ale ja oczywiście nie mogłam nie wypróbować go też na włosach. Testowałam go zarówno do olejowania, nakładania na końcówki po myciu solo i z silikonowym serum. Nałożony po myciu wygładza włosy i ładnie je perfumuje. Łatwiej je rozczesać i ogólnie wyglądają na zdrowsze.



Olej nałożony na twarz wchłania się dość wolno- to raczej opcja pielęgnacji na noc. Na dzień, żeby wchłaniał się szybciej można kilka kropli wymieszać z ulubionym kremem. Nie zapchał mojej skóry, ani nie spowodował żadnych niespodzianek. Skóra po użyciu jest miękka i odżywiona.




Używanie go do ciała to sama przyjemność. Uwielbiam wszelkie olejki do ciała, zwłaszcza pięknie pachnące. Mam wrażenie, że na ciele wchłania się u nie lepiej niż na twarzy. Może po prostu skórę twarzy mam mniej suchą. Praktycznie po użyciu olejku od razu się ubieram i nie czuję żadnego klejenia itp. Olej jest świetny do stosowania po kąpieli na wilgotną skórę. Łatwo się rozprowadza i jest wydajniejszy. Skóra jest natłuszczona miękka i gładka. Efekt ten nie jest krótkotrwały. Olejek radzi sobie też z bardziej suchymi fragmentami ciała jak np. łokcie.



Olejek można też dodać do kąpieli. Skóra jest wtedy delikatnie nawilżona i nie czuję potrzeby użycia balsamu.

Kosmetyk prypadł mi do gustu. Bardzo dobrze pielęgnuje i pięknie pachnie. Nic więcej nie wymagam:)


Miałyście ten olejek, a może inne warianty? Wiem, że jest jeszcze  olejek z olejkiem makademia i olejek z olejkiem arganowym. Jestem ciekawa czy pachną równie pięknie jak ten.

36 komentarzy:

  1. Przyznaję, że bardzo jestem ciekawa tej serii , uwielbiam olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się za nim rozejrzeć , ciekawa seria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro sprawdza się do włosów to chętnie mu się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, ta seria jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę, że takie olejki są od Joanny w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ta seria :) Na twarz pewnie bałabym się go nałożyć, ale na ciele i włosach chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tych olejków,możliwe że kiedyś wpadną w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a tego produktu jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też wybrałam ten olejek do testów-u mnie sprawdzia się równie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam na nie ochotę ale dostępność niestety mają tragiczną...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie go kupić. Polecała mi go również moja koleżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam go jeszcze, ale bardzo mnie zaciekawił :) musze go kupić ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go, ale mi jego zapach nie za bardzo przypadł do gustu, bo mi takim proszkiem do pieczenia dawał :P Ale działanie ma ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rowniez uwielbiam olejki do ciala, wiec chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam o tej serii od Joanny :) będę rozglądać się za tymi olejkami u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kuszący produkt
    super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią bym go wyprobowala; ) za to posiadam balsam 3 w 1 z masłem pomarańczowym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mama mojego chłopaka jest oczarowana tą serią :) A i ja mam coraz większą ochotę na te olejki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam tego olejku i jestem z niego zadowolona, a nawet bardzo:-)

    Zapraszam do mnie
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam aczkolwiek z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam olejków z tej marki,ale uwielbiam wszystkie olejki,kiedyś na pewno spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy:) Ja stosuję właśnie stuprocentowy olej ze słodkich migdałów i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!! Have a nice day!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio uwielbiam wszelkie olejki do włosów, muszę wypróbować coś do ciała i twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam olejek że słodkich migdałów to chyba bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam go ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie testowałam jeszcze

    _________________________________
    a u mnie?
    mój wywiad i stylizacja w AVANTI
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Olejki bardzo lubię, są świetnym zamiennikiem maseł czy balsamów. Tego nie znam, nie używałam, ale spojrzę na niego gdy będę w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Będę się musiała za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę koniecznie zacząć dodawać sobie olejki do kąpieli, zawsze zapominam, a kiedyś robiłam to regularnie :) Tyle teraz wszędzie tych olejków że aż nie wiadomo co wybrać :D Narazie jeśli chodzi o buźkę mam zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  32. migdałowego jeszcze nigdy nie używałam na nic;)

    OdpowiedzUsuń
  33. great review dear =) thanks for sharing =) say would you like to follow each other? just let me know on my blog =) hugs http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers