3 listopada 2014

Październikowe denko

Pora na październikowe denko. Wydaje mi się, że jak na moje tradycyjne ilości zużyć to w tym miesiącu poszło mi całkiem nieźle. Udało mi się kilka pustych opakowań uzbierać:) Prawie wszystkie produkty są na zielono. Nie wiem więc czy żałować, że się pokończyły, czy cieszyć, że mam już tyle sprawdzonych kosmetyków i nie trafiam na buble:)

 No to lecimy po kolei:


Woda termalna Iwostin- moja aktualnie ulubiona woda termalna. Atomizer działa świetnie do ostatniej kropelki i cena jest przystępna. Kupię ponownie.

Mydło Alterra lawendowe- bardzo lubię mydła tej marki, a po lawendowe sięgam chyba najczęściej. Zapachowo bardziej podoba mi się konwalia, ale woń utrzymuje się na rękach i konwalia trochę mi przeszkadza jeśli mam np przygotowywać posiłek. Kupię ponownie


Pasta do zębów Ajona- śmieszne maleństwo, które jeszcze używa się w mikroskopijnych ilościach, bo to koncentrat. Kupiłam z ciekawości, przy okazji innego zamówienia, w jednej z aptek internetowych. Całkiem przypadła mi do gustu, jest delikatna, ale jednocześnie świetnie odświeża.  Do tego ma metalową tubkę, a ja lubię metalowe tubki :D Kupię ponownie


Decubal Balsam do ust i suchej skóry- świetny na wszelkie przesuszenia i do ochrony rąk na spacerze w wietrzny dzień. Kupię ponownie


Próbka podkładu mineralnego Lauress- po jakiś 5 minutach zważył mi się na skórze. Pozostanę przy innych mineralnych podkładach. Nie kupię

Błyszczyk w tubce Yves Rocher- tak jak nie lubię ogólnie błyszczyków, tak z tymi się polubiłam. Nie kleją się i bardzo ładnie pachną. Może kupię ponownie

Pomadka Yves Rocher w kolorze Rose Galicia- nie polubiłam jej, znikała z ust po pół godzinie, a zapach drapał mnie w gardło. Nie kupię ponownie

Próbka pomadki Avon- Sparkling Warm Rose- nie wiem czy kupię ten odcień, ale na pewno kupię na Allegro kolejne próbki. Ostatnio nauczyłam się nosić te maleństwa w torebce do poprawek makijażu. Niesamowita oszczędność miejsca:D Kupię ponownie


Płatki Lilibe- jestem im wierna i kupię ponownie

Kilka próbek, z których przypadł mi do gustu zapach balsamu Playboy Play it sexy, mam jednak teraz taki zapas balsamów, że tylko może kupię pełnowymiarowe opakowanie.


Maska BingoSpa- mam do niej bardzo mieszane uczucia. Sama nie robiła prawie nic, ale fajnie dogadywała się z półproduktami. Mimo wszystko- nie kupię ponownie

Szampon Babydram- mój niezbędnik, chociaż niekoniecznie do mycia włosów. Kupię ponownie


Mydło migdałowe Himalaya Herbals- trochę zawiodłam się na zapachu, ale ogólnie mydło jest całkiem fajne. Kupię ponownie

Krem Babydream- fajny kremik do wszystkiego. Kupię ponownie.

To by było wszystko, a jak tam z Waszymi zużyciami w minionym miesiącu?

38 komentarzy:

  1. Sporo tego ci się nazbieralo ;-). Znam tylko płatki lilibe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, znów przypomniałam sobie o wielkiej ilości próbek i saszetek, które leżą zapomniane, zawsze obiecuję sobie, że się nimi zajmę, że w końcu zużyję. W listopadzie postaram się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że większość produktów bardzo dobrze się spisała:) osobiście nie miałam żadnego produktu ale chyba poszukam u siebie balsamu z Decubal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę Ci się uzbierało ;)
    ps. muszę wkońcu zakupić szampon Babydream

    OdpowiedzUsuń
  5. Spory projekt denko:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko, gratulacje :) u mnie już było.

    OdpowiedzUsuń
  7. szampon z BD miałam i sprawdzał się u mnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne denko, szampon BD kupuję regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam nad zakupem tego mydła.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam właśnie tę maskę bingospa. Nie tyle, ze nie robi nic. U mnie robi wielki puch. Tak tragicznych włosów nie miałam jeszcze po żadnym kosmetyku. Póki co testowałam solo. Zamierzam teraz spróbować z półproduktami. Może tym sposobem uda mi się ją zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. większość produktów nie znam ;)
    lubię ten szampon BabyDream ;) chociaż ja używam tylko do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsam do ust i suchej skóry mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty, niczego nie znamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że dużo rzeczy spisało się dobrze, a tylko niektóre są średnie :) Z twojego denka praktycznie nic jeszcze nie używałam, ale mam w zapasach mydełko Himalaya, tylko nie pamiętam jaki zapach, chyba miodowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo tego. Ja w sumie nigdy nie liczyłam ile kosmetyków zużywam w miesiącu, ale napewno byłoby tego mniej, bo zazwyczaj kupuję dużo opakowania (szczególnie żeli pod prysznic, szamponów czy balsamów).

    OdpowiedzUsuń
  16. Spośród kosmetyków, które wymieniłaś, w stu procentach zgadzam się z kremem Babydream - fajny odpowiednik dla Nivei ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Yves Rocher musze wchyba wstapić do sklepu po jakiś produkt z tej firmy, bo co chwilke na blogach widze o nich dobre opinie ;) oprócz pomadki

    OdpowiedzUsuń
  18. całkiem spore :) ciekawa jestem tej maski do włosów z Bingo SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj troszkę tego dużo!
    +Obserwuję
    www.lifestylerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jedyne co znam to płatki i szampon z babydream:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo, sporo i faktycznie w wiekszosci produkty sie u Ciebie sprawdzily - gratuluje :) Z Twoich wydenkowanych mialam tylko szampon BD ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię mydła Himalaya i Alterra, świetny jest także balsam Decubal :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zastanawiam się właśnie nad zakupem wody termalnej :) Iwostin ogólnie ma dużo pozytywnych opini, więc chyba warto wypróbować. Co Ty na wspólną obserwację? Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej zaciekawiła mnie ta pasta do zębów :-) A i to lawendowe mydełko pewnie przypadłoby mi do gustu, bo lubię zapach lawendy :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam kiedyś tą wodę termalną i chyba powinnam się z nią zaznajomić na nowo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. To dobrze, ze tyle sie sprawdzilo :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem duże to twoje denko, ten krem z babydream musze kupic : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować ten szampon Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawi mnie ta maska do wlosow :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. szkoda, że ta maska z bingo spa jest słaba :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Na tę wodę termalną czaję się i czaję, ale póki co, zużywam toniki. Zakupię ją po nich :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam balsam z Decubala i również była z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak wspomniałaś o mydełku o zapachu konwaliowym to aż zatęskniłam za tymi kwiatkami. To jedne z moich ulubionych :) Może kiedyś wypróbuję albo właśnie lawendową wersję albo konwaliową :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wodę Iwostin też lubię, choć wolę jednak Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Do czego jeszcze uzywasz szampon babydream?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj o tym pisałam: http://truskawkowakawa.blogspot.com/2014/11/szampon-babydream-jak-sprawdza-sie-u.html

      Usuń
  36. Nie miałam jeszcze nic z tych produktow. Chodzi za mną ta seria z Rossmann, Babydream, szczególnie szampon

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers