27 stycznia 2015

Olej Arganowy 100% od Manufaktury Aptecznej - zapowiedz testów

Dzięki Manufakturze Aptecznej mam okazję testować chyba najsłynniejszy z olei- olej arganowy. 



Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.


Dokładnej recenzji możecie się spodziewać za jakieś 4 tygodnie.

Na razie mogę Wam napisać, że zakochałam się w opakowaniu. Jak pewnie już wiecie, mam przeogromną słabość do butelek z ciemnego szkła i ogólnie takiej trochę retro stylistyki :) Oczywiście taka buteleczka nie tylko dostarcza wrażeń estetycznych, ale też doskonale chroni olej przed światłem, co jest przecież najważniejsze.

Więcej o tym drogocennym oleju przeczytacie na www.manufaktura-apteczna.pl
Zapraszam Was również do polubienia firmowego FanPage 

57 komentarzy:

  1. Hehe wiem co tzn zakochać się w opakowaniu:D dużo słyszałam o tym produkcie, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania :) Chętnie poczytam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych testów :) Ja mam do nich jedno duże ale: stosują wymiennie pojęcia "olej" i "olejek" a to jest zupełnie co innego. Tym bardziej, że reklamują ten OLEJ arganowy mianem 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie piękne to opakowanie!:) Ciekawe jak będzie z działaniem i jego skutecznością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozglądam się za naturalnym olejkiem arganowym 100%, brałam pod uwagę ten z Avebio, czekam w takim razie na Twoją opinię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam olej arganowy:) Smaruje się nim od stóp po włosy, nawet na twarz jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też miałam okazję go testować : ) i powiem, że jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chętnie przetestowała ten olejek... Jakbym go od kogoś dostała, bo sama jestem zbyt wielką sknerą, by sięgnąć od razu po tak drogi olejek :3 Wole wypróbować najpierw wszystko co tańsze i mieć rozeznanie czy warto inwestować w coś droższego. Czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię olejek arganowy, chociaż z tej firmy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szata graficzna bardzo dużo daje, jak ktoś jest wzrokowcem. Mnie opakowanie również urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek arganowy.. mogę używać i używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację sama buteleczka kusi aby go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że masz okazję go przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio miałam dylemat czy kupić olej arganowy czy sezamowy i wybrałam ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa recenzji, bo uwielbiam ten olej ale na ile on jest prawdziwy w kosmetykach, które kupuję to kwestia dyskusyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam od jakiegoś czasu oleju argonowego (innego niż Twój) i bardzo sobie chwalę,więc czekam ciekawa Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejki arganowe są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. udanych testów, jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia! Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dużo dobrego słyszałam już o tym oleju :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przetestowałam i szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia, czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam okazje testować, bardzo fajny olejek wspaniale działa na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. to czekamy na efekty u mnie niedługo pojawi sie recenzja brania miesiac tabletek na włosy :D ciekawe czy długość się zwiększyła :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Opakowanie faktycznie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmmm cudo istne :) Certyfikowany i piękne opakowanie ech :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czystego oleju arganowego jeszcze nie stosowałam :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A na mnie argan totalnie nie działa :D

    OdpowiedzUsuń
  32. słyszałam dużo pozytywnych opinii o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam stosowac olej arganowy na włosy, działa cuda :)
    www.martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanych testow Kochana :) Uwielbiam olejek arganowy w pielegnacji twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Testuj, testuj i pisz jak się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  36. Również testuje olej arganowy innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam niecierpliwie na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę miłego testowania :) Sama używam olejku arganowego jako dodatek do glinek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. olej arganowy to najlepsze co może być ;-)

    Pozdrawiam correct-incorrect.blogspot.com i zapraszam na nowy post♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie miałam oleju arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładnie wygląda :) Przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię kosmetyki z olejkiem arganowym!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) Bath and Body Works (2) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) BingoSpa (26) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) Carmex (1) Catrice (2) cera naczynkowa (1) cialo (1) ciało (83) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (10) Delia (1) demakijaż (8) Dermedic (1) Dermena (2) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (6) Eva natura (1) Eveline (4) Everyday Minerals (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (2) Gorvita (1) Green Pharmacy (3) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (2) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (1) Kemon (2) kolorówka (5) korektor (4) kosmetyki kolorowe (63) Kosmetyki mineralne (11) kredka (2) Kredki i eyelinery (4) krem (17) krem do rąk (6) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (13) lakier do paznokci (17) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (3) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (2) mascara (2) maseczka (3) maseczki (5) maska (7) maska do włosów (6) maska/maseczka do włosów (7) masło do ciała (2) MaxFactor (1) Maybelline (1) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (1) Nicole (1) Nivea (1) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (26) oczyszczanie (1) odżywka (6) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) olej (15) olej do demakijażu (1) olejek (3) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (34) peeling (4) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (2) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (45) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (80) pielęgnacja włosów (79) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (1) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (14) porady (5) półprodukty (1) Primoplast (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) Sally Hansen (1) samoopalacz (1) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (6) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (24) szminka (4) Tahe (1) Timotei (2) Tołpa (8) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (1) twarz (1) twarz-pielęgnacja (3) Un Matin au Jardin (1) usta (20) Verona (2) Virtual (2) Vita Liberata (1) vyes roche (11) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (11) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (6) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (14)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers