19 stycznia 2015

Ponowne wyniki rozdania 3

Aż mi przykro to pisać, ale znowu nikt się nie zgłosił po wygraną :( Pora więc ogłosić wyniki po raz czwarty...



Za czwartym razem już nie bawiłam się w losowanie, bo kilka osób z rozdania już przestało obserwować mój blog, odlubiło stronę... Postanowiłam, że tusz powędruje do pierwszej osoby,  która w komentarzu z ostatnimi wynikami wyraziła chęć, że w razie braku zgłoszenia poprzedniej zwyciężczyni ona przygarnie nagrodę i jednocześnie brała udział w rozdaniu:


Tak więc mówisz i masz, trzymam za słowo, że się zgłosisz :D
Serdecznie gratuluję i proszę o wiadomość (email w zakładce kontakt)  z adresem, na który mam wysłać kosmetyk :) Czekam na adres 5 dni.

23 komentarze:

  1. Hehe oby teraz sie udalo, a jak nie to ja juz teraz moge dane podac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, ze czwarta osoba odbierze juz nagrode, jesli nie to ja chetnie ustawie sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to jest jak ludzie sie zgłaszaja dla nagrody a nie są zainteresowane blogiem:( Przykre a tu taki fajny tusz do zgarnięcia

    OdpowiedzUsuń
  4. ehhh ktoś jest głupi że się nie zgłosił , ja jak pisałam wcześniej chętnie bym przygarnęła ten tusz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki fajny tusz i nikt go nie chce przytulić ? ;)
    Co za ludzie... zgłaszają się do udziału,a później już więcej nie wchodzą na blog/stronę :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łe a już myślałyśmy, że ten tusz specjalnie czeka na nas :D Nie mniej gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, szkoda, że ponownie nikt się nie zgłosił... Oby teraz wszystko poszło po Twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj niech tym razem się uda! Jeśli nie ja chętnie ją przygarnę jak brak chętnych jest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Często jest tak, że się ktoś zgłasza i a) albo o tym zapomina, bo na bloga nie wchodzi b) nie wygrał, więc przestaje odwiedzać bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie brałam udziału w rozdaniu, ale aż dziwne, że 3 razy nikt się nie zgłosił O.o

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że ten tusz tak się wzbrania bo do mnie chce trafić.

    OdpowiedzUsuń
  12. oby tym razem zwycięzca się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ludzie..taki fajny tusz a nikt nie chce :P ja bym z chęcią przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, dziękuję!:)) To bardzo miłe z Twojej strony!:)) Już piszę maila:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jakby ta osoba się nie zgłosiła to ja jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) Bath and Body Works (2) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) BingoSpa (26) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) Carmex (1) Catrice (2) cera naczynkowa (1) cialo (1) ciało (83) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (10) Delia (1) demakijaż (8) Dermedic (1) Dermena (2) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (6) Eva natura (1) Eveline (4) Everyday Minerals (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (2) Gorvita (1) Green Pharmacy (3) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (2) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (1) Kemon (2) kolorówka (5) korektor (4) kosmetyki kolorowe (63) Kosmetyki mineralne (11) kredka (2) Kredki i eyelinery (4) krem (17) krem do rąk (6) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (13) lakier do paznokci (17) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (3) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (2) mascara (2) maseczka (3) maseczki (5) maska (7) maska do włosów (6) maska/maseczka do włosów (7) masło do ciała (2) MaxFactor (1) Maybelline (1) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (1) Nicole (1) Nivea (1) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (26) oczyszczanie (1) odżywka (6) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) olej (15) olej do demakijażu (1) olejek (3) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (34) peeling (4) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (2) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (45) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (80) pielęgnacja włosów (79) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (1) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (14) porady (5) półprodukty (1) Primoplast (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) Sally Hansen (1) samoopalacz (1) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (6) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (24) szminka (4) Tahe (1) Timotei (2) Tołpa (8) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (1) twarz (1) twarz-pielęgnacja (3) Un Matin au Jardin (1) usta (20) Verona (2) Virtual (2) Vita Liberata (1) vyes roche (11) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (11) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (6) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (14)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers