19 lipca 2015

Shein- Wishlist

Cześć Dziewczyny :)

Postanowiłam, że posty ubraniowe będę dodawała, jako drugi post jednego dnia po wpisie kosmetycznym, żeby tym, które nie mają ochoty ich oglądać, jak najmniej przeszkadzały.

Ostatnio pokazywałam Wam moja nową sukienkę z Shein i bardzo spodobał mi się jej kolor, sporo z Was też pisało mi w komentarzach, że wpadł Wam w oko.

 Dlatego dziś mam wishlistę z ubraniami wyłącznie w kolorze winnej czerwieni. Wprawdzie nie chciałabym mieć całej szafy wyłącznie takich ubrań, ale naprawdę polubiłam ten kolor. Jest tak samo intensywny jak klasyczna czerwień, ale mniej ostry i jak dla mnie bardziej elegancki.

 1, 2, 3, 4
 5, 6, 7, 8
9, 10, 11, 12

Lubicie taki odcień czerwieni?

51 komentarzy:

  1. Wszystkie ubrania bardzo ładne, jednak najbardziej podoba mi się 11. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te odcienie czerwieni; dobrze się w nich czuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rzeczy :) Bluzeczka z nr 8 jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała moja szafa jest w barwach czerni, szarości i bieli oprócz kilku wyjątków. Nie przepadam za kolorami, lecz sukienka spod 11 numeru prezentuje się super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nam się podoba ale nie wiemy czy by do nas pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny odcień, lubię jesienne ubrania w tym kolorze. Najbardziej podoba mi się nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również ostatnio polubiłam się z ubraniami w tym kolorze :)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ten kolor - zwłaszcza w połączeniu z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor pewnie spodobałby mi się ale bardziej na kimś, sama siebie nie widzę w takiej winnej czerwieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne propozycje i śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 11 rewelacja jednak nie mój kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta spódnica z kokardą przecudna!:) Kolor też śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nr 11 wpisuje się w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej w mojej szafie nie goszczą takie czerwienie - czerwienie w ogóle. Ale masz rację - ten odcień jest bardzo elegancki, moim zdaniem pociągający i nie wywołuje agresji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka na pierwszym zdjęciu jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor, rzeczy od razu lepiej się prezentują :))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To jeden z moich ulubionych kolorów, jesienią stawiam właśnie na ten kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi taki kolor jak najbardziej się podoba :)
    mi ogromnie się podobają sukienki 10 i 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi taki kolor jak najbardziej się podoba :)
    mi ogromnie się podobają sukienki 10 i 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi taki kolor jak najbardziej się podoba :)
    mi ogromnie się podobają sukienki 10 i 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałąm się ostatnio w takim kroju jak 8 <3 mam podobną białą a tą też chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor faktycznie fajny, a niektóre ubrania podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne ciuszki :) niektóre bardzo sexi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne ubranka! jak najbardziej czerwień zawsze love!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla nas to 5 i 8 są najlepsze ;-) winna czerwień również nam się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście kolor naprawdę przyciąga wzrok i podoba mi się zdecydowanie bardziej od klasycznej czerwieni, prawdopodobnie dlatego, że nigdy nie ubierałam się zbyt kolorowo i dopiero od niedawna nad tym pracuję :) Aż chyba sama upoluję jakiś ciuch w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  28. 2,4,5 brałabym w ciemno:)
    Pokilkane:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna spódnica z nr 2 i 9 :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor tych ubrań, brałabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te długie suknie są piękne :) Dobrze pomyślałaś z tymi postami!
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się 2 ostatnie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikałam kochana w linki, powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kolor świetny, dobry pomysł :) oczywiście poklikałam i powodzenia!

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękny odcień, chociaż ja się zwykle czuję w nim nieco przytłoczona, więc wybieram nieco jaśniejsze. ;) ale ubrania śliczne, szczególnie góry mi się podobają. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię nosić winną czerwień jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  37. UUU wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie lubię nosić czerwieni :/ z tych rzeczy najbardziej do gustu przypadła mi jedynie spódnica nr 9 ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers