23 kwietnia 2017

Nowość Nicole


 
Hej Kochane :)

U mnie w końcu słoneczna pogoda. Ciągle jest zimno, ale przynajmniej w końcu pokazało się słońce. Zdecydowanie wiosna w tym roku nas nie rozpieszcza.
Dziś mam dla wpis, w których chcę zaprezentować nowość od marki Nicole- 9 mililitrową buteleczkę i napełniacz- Smart Filler Nicole.

 Buteleczka została opracowana, jako idealna do torebki, ponieważ jest maleńka i zmieści się nawet w kopertówce.
Buteleczka jest faktycznie malutka i lekka. Świetnie nadaje się do torebki na wyjścia, ale też na wyjazdy, bo wg producenta powinna wystarczyć aż na 200 użyć.

Opakowanie możemy same napełniać, co sprawia, że zawsze możemy mieć przy sobie swój ulubiony zapach.


Lubicie takie małe pojemności zapachów? Znacie markę Nicole?

9 komentarzy:

  1. znam i dziś także napisałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znamy tej marki i jej zapachów, ale lubimy małe flakoniki do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znamy tej firmy ale chętnie byśmy się z nią poznały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię takie małe pojemniczki, ale przedstawionego zapachu nie znam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też testuję te zapachy :) super do torebki, wejdą do każdej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, jestem ciekawa zapachu, fiolka zgrabna:)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin