6 maja 2017

Roll-on pod oczy Delia


Hej Dziewczyny :)

W pielęgnacji królują u mnie oleje, dlatego też często nie przywiązuję uwagi do stosowania osobnych kremów pod oczy, nakładając pod nie olejek, ten sam, co na resztę twarzy. Taka forma pielęgnacji sprawdza się u mnie świetnie, przy mojej suchej skórze taka konkretna porcja nawilżenia i natłuszczenia jest potrzebna. Jednak lubię testować różne nowinki kosmetyczne, dlatego musiałam w końcu skusić się na wypróbowanie jakiegoś roll-on'u pod oczu, które już przecież nie są nowością, ale jeszcze dotąd nie używałam kremu w takiej formie, pora więc było to zmienić.


Producent reklamuje go jako przeciwzmarszczkowy, błyskawicznie liftingujący roll-on pod oczy 50+
W składzie nie ma jednak żadnych składników, które miałyby się nie sprawdzić także na młodszej skórze.


Tego typu kosmetyki warto trzymać w lodówce, dzięki czemu metalowy aplikator jeszcze bardziej będzie chłodził okolice oka. Ja jednak trochę z lenistwa trzymałam go zwyczajnie na toaletce, ale pomimo tego, przez to, że końcówka jest metalowa chłodzenie było odczuwalne. Kosmetyk bardzo kojarzy mi się z lekkimi żelami pod oczy ze świetlikiem, które używałam w czasach nastoletnich. To bardzo lekki produkt, o konsystencji przezroczystego, bezzapachowego wodnistego żelu. Wchłania się bardzo szybko i dobrze współpracuje z makijażem. Znika zupełnie do matu, nie pozostawiając żadnej wyczuwalnej warstewki. Przez co dobrze dogada się z każdym korektorem, ale przy suchej skórze nie daje dostatecznego nawilżenia na cały dzień.


Produkt wydobywa się łatwo i w odpowiedniej ilości, nie wypływa zbyt obficie i nie mam wrażenia, że smaruję się suchym aplikatorem.

Nie mam dużych zmarszczek pod oczami, więc nie mogę się za bardzo wypowiadać o obiecanym efekcie liftingu.

Opakowanie jest bardzo dobre wyprofilowane. Wygodnie trzyma się je w dłoni i aż ma się ochotę wykonać dłuższy masaż okolic oczu.

Podoba mi się szata graficzna, jest prosta i estetyczna, połączenie bieli i błękitu kojarzy mi się trochę z aptecznymi kosmetykami. Opakowanie zawiera 15 ml produktu, który należy zużyć w 6 miesięcy. Cena zdecydowanie zachęca do kupna, można go nabyć w zależności od sklepu, ale już od 10/11zł

Myślę, że jako tani i delikatny żel pod oczy można ten produkt zdecydowanie polecić, do tego może świetnie pomagać na opuchnięcia jeśli będzie trzymany w lodówce.

Lubicie produkty pod oczy w takich opakowaniach?

24 komentarze:

  1. miałam ten produkt ale mam suchą skórę i zdecydowanie bardziej wolę bogate kosmetyki, masełka pod oczy,

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosuję jeszcze takich produktów.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ze dwa podobne produkty ale prawie wcale ich nie używałam i tylko się kurzyły :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, ale wydaje się być w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły skład i dobra cena. Zapiszę sobie jego nazwę i kupię następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesten ciekawa, jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam takiego roll-onu, ale mam ostatnio problemy z opuchlizną pod oczami, wiec chętnie go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie nawilża zbyt mocno :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Za tą cenę z chęcią byśmy wypróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tej cenie może i bym wypróbowała, choć jestem zwolenniczką bardziej treściwych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie miałam roll-onów! Na co dzień są dla mnie zbyt delikatne, gustuję w dużo bardziej treściwych formułach, ale w kryzysowych sytuacjach zimny roll-on potrafi ładnie usunąć opuchnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zanim użyję krem do twarzy czy pod oczy, najpierw sięgam po jakiś olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy, ciekawy kosmetyk, chociaż ani jeden roll-on nie wpadł jeszcze w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię opakowania z taką metalową kulką, świetnie działa tak jak pisałaś po wyjęciu z lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy jeszcze nie miałam tego typu produktu :) cena zdecydowanie zachęca, wiec może kiedys z ciekawości się skuszę :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam kosmetyku pod oczy w takiej formie, może kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię taką formę opakowań . Jest bardzo wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosowałam go właśnie z lodówki, świetnie koi i łagodzi skórę o poranku, nawilżał też wystarczająco dobrze i dodawał spojrzeniu blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z samej ciekawości bym wypróbowała. Nie miałam nic takiego w takiej postaci

    OdpowiedzUsuń
  20. amazing post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię rollery, tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers