17 września 2017

Dobra konturówka za grosze: Smart Girls Get More lip pencil

 
Hej Dziewczyny :)

Moim ulubionym kolorem pomadek do ust, od wielu lat, chyba nawet odkąd zaczęłam ich używać są wszelkie jasne, brudne róże. Mam kilka brązowych nudziaków i bardziej jaskrawych czerwieni, czy ciemnych kolorów, ale jednak dla mnie zawsze najpewniejszym wyborem i moim prywatnym nr jeden będą takie nude róże. Jakiś czas temu do mojej kolekcji nudziaków dołączyła kredka Smart Girls Get More w odcieniu 01 nude pink.

 

Na co dzień do takich nudziakowych kolorów na ustach nie używam konturówki, sięgam po nią tylko do ciemniejszych pomadek, lub na większe wyjścia, gdy naprawdę chcę osiągnąć trwały i perfekcyjny makijaż ust. 

Tę kredkę dlatego najczęściej używam nie jako konturówkę ale zwyczajnie zamiast pomadki do ust. Ma bardzo kremową konsystencję, więc komfortowo nakłada się na całe usta. Nie wysusza ich i daje bardzo ładne matowe wykończenie.

 

To tradycyjna kredka do temperowania, zaostrzenie jej nie sprawia jednak żadnych problemów, nie łamie się ani sztyft ani drewienko.
 

Dużym plusem tej kredki jest też bardzo niska cena, bo kosztuje około 5 zł. Trwałość jest standardowa, wytrzymuje na ustach kilka godzin. Zjada się równomiernie i nie pozostaje po niej jakiś nieestetyczny kontur.





Lubicie takie odcienie na ustach?

15 komentarzy:

  1. Nie miałam tej kredki ale odcień bardzo ładny, idealny na co dzień ;) ja osobiście wolę troszkę mocniejsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecę w takim razie siostrze. Fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor, uwielbiam tą kredkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie takie odcienie :) akontorowka swietna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor. Za taką cenę żal nie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa, ładny kolor, chociaż dla mnie chyba nieco za jasny i wybrałabym inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My akurat nie używamy konturówek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście warta uwagi, bardzo ładny, naturalny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś ta marka nigdy mnie nie kusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze jak maluje usta nie używam konturówki ale chyba to duży błąd :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stosuję popularną Lovely i bardzo mi odpowiada :)
    Świetna jest też Pierre Rene, ale po co przepłacać? :D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin