18 stycznia 2018

Nowości z Rosegal: dwa płaszcze i bluzka

 

Hej Dziewczyny :)

W ostatnim zamówieniu ze sklepu Rosegal skusiłam się na dwa płaszcze i bluzkę.
Od dawna "chodziła za mną" czerwony płaszcz, aż w końcu sie na taki skusiłam. Jest dosć cienki zdecydowanie na jesień, albo wiosnę. Ogromnie podoba mi się jego fason i cieszę sie, że w koncu skusiłam się właśnie na ten kolor.


Drugi płaszcz jest juz w moim kolorze, niestety czarne ubrania nie zawsze dobrze wychodzą na zdjęciach. Ten płaszczyk na żywo jest o wiele ładniejszy i bardzo elegancki. Tak, jak poprzedni zdecydowanie na cieplejsze pory roku niż zima. 

 Trzecią rzeczą była bluzka, która raczej dobrałam na szybko do zamówienia, niż przemyślałam zakup. Kosztowała w wyprzedaży 2,99$ i jest naprawdę świetna, nie tylko, jak za taką cenę, ale po prostu nie mogę jej nic zarzucić. Jest dość prosta, jej jedynym zdobieniem są wykończone koronką rękawy i kilka guzików przy dekolcie.

22 komentarze:

  1. Czerwony płaszcz skradł moje serce, natomiast czarna bluzka nadaje się do wszystkiego poprzez swoją prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony mam jeszcze z poprzedniego sezonu. Teraz fakrtycznie takie płaszczyki się świetnie nadają, bo za zimno nie jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czerwony jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten czerwony płaszczyk jest śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny płaszczyk ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwony płaszczyk bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze wyglądasz w czerwieni - świetnie.
    Bluzka nadaje się na różne okazje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekwy ten pierwszy płaszczyk choć kolor nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwony płaszczyk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten czerwony płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten czerwony płaszczyk jest niesamowity. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten czerwony płaszczyk całkiem fajny :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwony płaszczyk jest mega mega <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam sobie kupić czerwony płaszcz, ale zrezygnowałam.. nie do końca wiem czy czułabym się w nim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten czerwony płaszcz jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow adorable post..! black look fabulous,& red look gorgeous..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten czerwony płaszcz najbardziej nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin