4 lutego 2018

InspiredBy U.R.O.K. Edycja XXI


Hej Dziewczyny :)

W piątek listonosz dostarczył mi nowe pudełeczko U.R.O.K. Liczyłam na to, że uda mi się zrobić zdjęcia w dziennym świetle, bo weekend spędziłam w domu, ale pogoda była tak zmienna, że ostatecznie i tak posiłkowałam się lampą. Zresztą dziś wstałam prawie wiosną, bo było ciepło i zapowiadało się całkiem słonecznie, a idę spać zimą, bo śnieg sypie za oknem bardzo intensywnie i już ze 3 cm białego puchu leżą na chodnikach. W sumie zawsze chciałam przespać zimę, bo wolę, jak jest ciepło, ale nie sądzę, że jutro rano znowu będzie prawie wiosennie. :D



Tria Krem ujędrniający na dzień z ekstraktem z imbiru
Produkt pełnowymiarowy cena: 49,95 zł / 50 ml

Z tej marki pojawił się w jednym ze wcześniejszych boxów krem do rąk. Gdyby nie boxy raczej nie sięgnęłabym po te produkty, bo nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, a tak mam okazję wypróbować coś nowego i ciekawie się zapowiadającego. 



Produkt pełnowymiarowy wymienny 1 z 2
Figs & Rouge Naprawcze serum z serii Hydra Active / Odbudowujący krem na noc z serii Hydra Active oba produkty po 135,00 zł za 50 ml

Przede wszystkim fajnie, że produkty, które występowały wymiennie są w tych samych cenach, nikt nie będzie rozczarowany swoją wersją pudełka w żadnym stopniu. Seria Hydra Active jest dość uniwersalna, co jest również plusem. Mi trafiło się serum, zawsze stosuję sera pod kremy, więc chętnie przetestuję i to.



Barnangen All Over Rescue Body Balm
Produkt pełnowymiarowy cena: 34,99 zł za 200 ml

Kolejna marka, która poznałam dzięki boxom. Balsam ma fajne opakowanie z pompką, pachnie bardzo subtelnie, ja wolę bardziej perfumowane kosmetyki do ciała, ale dam mu szansę, jeśli będzie dobrze działał, to będę go stosowała.


Efektima Peeling+maska do dłoni
Produkt pełnowymiarowy cena 2,56 zł za 2x7ml

Małe SPA dla dłoni, dlaczego by nie. W tym okresie skóra dłoni sporo obrywa, bo wystarczy chwilkę pochodzić bez rękawiczek i już robi się sucha i podrażniona, więc dodatkowa pielęgnacja się jej przyda.


Ajeden Mydło bobasek cena 16,00zł za 150g

Uwielbiam naturalne mydła, po prostu uwielbiam, więc bardzo cieszy mnie jego obecność w boxie.



Produkt wymienny 1 z 2
Chocolissimo Pralinki Choco Two i pralinki 2 Cup Cakes cena 10,90zł 24g i 13,90zł za 24 g

Bardzo lubię niekosmetyczne rzeczy w kosmetycznych boxach. Uważam, że są fajnym urozmaiceniem, bo przecież nie samymi kosmetykami kobieta żyje. :) Pralinki wyglądają przeuroczo.



Box przypadł mi do gustu i zaliczam go do tych udanych. Większość produktów jest uniwersalna i myślę, że na pewno je przetestuję.

PS: Zdałam sobie sprawę dzięki tym pralinkom, że tak długo babeczki kąpielowe kojarzyły mi się z tymi do jedzenia i tak skutecznie sobie tłumaczyłam, że to jadalne nie jest, że teraz patrząc na te jadalne mam wrażenie, że to produkt do kąpieli. :D

37 komentarzy:

  1. Przyznam, że zawartośc tym razem bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pralinki wyglądają pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Efektimę chętnie bym wypróbowała. Ale ładnie wyglądają pralinki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość ciekawa, ale serum, balsam i Efektima znalazły się już w standardowych pudełkach Shiny

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, ze Tobie zawartość przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zaciekawiły mnie mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również lubię naturalne mydła, bez żadnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha z pralinkami się zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie jakoś by ta zawartość nie zachwyciła, ale produkty są do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, jakie apetyczne słodkości, produkty Barnangen świetnie się u mnie spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi ten box bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten peeling i maskę do dłoni z Efektimy. Znalazłam w którymś ShinyBoxie, ale jeszcze nie miałam okazji spróbować ;) Z Barnängen mam krem do ciała i żel pod prysznic. Ten drugi czeka w zapasach na swoją kolej, a ten drugi to u mnie taki średniaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pudełko, najbardziej przypadł mi do gustu krem ujędrniający.
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pudełeczko. I powiem Ci szczerze, że też myślałam, ze te pralinki są do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiło mnie mydełko no i pralinki mile widziane :) początkowo myślałam, że to kąpielowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodkie pralinki :D
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj mi znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mydło bobasek mnie rozczuliło :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zjadłabym taką pralinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też w pierwszej chwili pomyślałam, że te babeczki to do kąpieli :) A box całkiem udany!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze fajna zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam 3 kosmetyki z Shiny i najlepszy dla mnie jest balsam 😀Właśnie mam teraz go w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  22. super! uwielbiam takie boxy<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mydełko bobasek mnie ciekawi, bo fajnie się właśnie sprawdza u mnie tej marki mydełko z pyłkiem pszczelim :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa zawartość boxa :) chętnie wybróbowałabym mydła, bo też lubię takie naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Box wygląda super, na prawdę! A szczególnie te pralinki haha :D Oryginalny pomysł
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mydło ręcznie robione ... bobasek... nie wiem co autor nazwy miał na myśli, ale jest zbyt śmieszna i tragiczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawi mnie ta maska do dłoni. Nie wiem czy to dobrze czy źle z tymi babeczkami:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie zawartość udana, bo kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawartość na prawdę na +. Sama bym przetestowała te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nieźle się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie do końca trafia w mój gust ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja na szczęście nie przepadam za takimi boxami bo ciężko mi dogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post dear :) ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi też się bardzo podoba ;) A pralinki były pycha :D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin