17 lutego 2018

Nowości w mojej szafie z Zaful


Hej Dziewczyny

Niedawno odebrałam moje zamówienie ze sklepu Zaful. Jak to przy zamawianiu ubrań przez internet bywa czasami nie zawsze udaje się trafić dobry rozmiar itp., jednak tym razem od razu muszę wyznać, że jestem strasznie zadowolona z tego zamówienia. Wszystko prezentuje się tak, jak oczekiwałam i pasuje na mnie dobrze.



Pierwszy raz zamówiłam z azjatyckiego sklepu paski. Skusiłam się na czerwony podwójny pasek, który ogromnie mi się podoba. Muszę tylko zrobić w nim dodatkowe dziurki, bo jest na mnie za szeroki i na zdjęciu, jak widać, nie mam jej jeszcze zrobionej. Jest tylko w jednym rozmiarze, więc nie trafiłam źle z rozmiarem i byłam od razu świadoma, że będę musiała go przedziurawić. :D


 klik

Czarny, pleciony pasek ma tę ogromną zaletę, że ma dziurki na całej długości, więc nie muszę robić dodatkowej.  Jest bardzo prosty i fajnie pasuje prawie do wszystkiego.


Wzięłam też dwa szale bordowy i oliwkowy. Mam już dwa inne z tej serii (czarny i czerwony). Uwielbiam je, są bardzo duże, miękkie i ciepłe. Gdyby nie to, że mam już sporo szali, to skusiłabym się pewnie na jakieś kolejne kolory. Gdybym miała komuś polecić tylko jedną rzecz z Zaful, to właśnie byłyby te szale.

 klik                                            klik

 Pędzelek rybka. Jest przeuroczy i wygląda pięknie na zdjęciach. Wzięłam go do rozdania dla Was, które powinno się jeszcze dziś pojawić na blogu, w poście wyżej. Oczywiście go nie używałam, tylko rozpakowałam do zdjęć i mogę powiedzieć, że włosie jest bardzo miękkie i zwarte. Myślałam, że ten pędzel ma tylko wyglądać, tymczasem wydaje mi się, że całkiem przyzwoicie powinien nakładać kosmetyki.


Czarna, szyfonowa bluzka kompletnie mnie zachwyciła na żywo. Te wszystkie falbanki trochę pogrubiają, ale bluzka tak mi sie podoba, że zupełnie mi to nie przeszkadza.  Materiał, jak na szyfon, bardzo mało sie gniecie, tu mam ją założona prosto po wyjęciu z paczki i jest niewiele zagnieceń




 Szyfonowa, zakładana sukienka, na żywo bardzo mi się podoba, w tym przypadku materiał łatwo się gniecie. Sukienka w biuście lubi się rozchodzić, wiec raczej bezpieczniej będzie ją na wszelkie wypadek wychodząc do ludzi zabezpieczyć agrafką, ale poza tym jestem z niej zadowolona.



 I to tyle z zamówionych przeze mnie rzeczy. Jak już pisałam ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona. Dajcie znać, czy Wam coś z tego wpadło w oko i oczywiście zajrzyjcie na rozdanie.

 Na stronie sklepu mamy też specjalna ofertę walentynkową Zaful valentines day 2018 Special Promotion , a na hasło ZafulChen możecie obniżyć swoje zakupy o dodatkowe 10%.

10 komentarzy:

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin