26 sierpnia 2018

InspiredBy BEAUTY ME czerwiec 2018


Hej Dziewczyny :)

Dziś mam dla Was trochę spóźniony post ukazujący, co znalazło się w moim czerwcowym pudełeczku BEAUTY ME. Wprawdzie to pudełeczko jest już wyprzedane, ale pokazuje, co potrafi się znaleźć w takim boxie, więc może Wam pomóc podjąć decyzję, czy macie ochotę zamówić subskrypcję, albo pojedyncze pudełeczko. 

 A oto co znalazło się w czerwcowym boxie:




VIS PLANTIS
PRODUKT WYMIENNY 1 z 6 PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
13,99 zł / 400 ml
Szampon do włosów cienkich i pozbawionych objętości - CZARNUSZKA

"Szampon do codziennego stosowania. Polecany szczególnie do włosów cienkich i pozbawionych objętości. Zawiera wyciąg z czarnuszki, lnu i bawełny. "

Trafił mi się idealnie dopasowany produkt, bo myję włosy zazwyczaj codziennie, do tego mam je cienie, a co za tym idzie z objętością u mnie kiepsko. Mam teraz otwarte 3 inne szampony, więc muszę choć jeden skończyć, zanim się wezmę za ten, ale na pewno go przetestuję, bo zapowiada się kusząco.

Inne produkty marki, które znalazły się w pudełeczku to: Odżywka do włosów cienkich i pozbawionych objętości – CZARNUSZKA, Szampon do włosów osłabionych z tendencją do wypadania – KOZIERADKA, Odżywka do włosów osłabionych z tendencją do wypadania – KOZIERADKA, Szampon do włosów osłabionych zabiegami stylizacyjnymi - PESTKI DYNI, Odżywka do włosów osłabionych zabiegami stylizacyjnymi - PESTKI DYNI 










SEYSSO
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
39,90 zł / 75 ml
CARBON - Wybielająca Pasta do Zębów z Aktywnym Węglem

"Pasta SEYSSO w połączeniu z głęboko remineralizującym składnikiem nanoXIM, ksylitolem i olejem kokosowym, tworzy kompleksową formułę dbającą o zdrowie i wygląd zębów oraz dziąseł. Głęboki, czarny kolor zawdzięcza aktywnemu węglowi, który delikatnie wybiela zęby, usuwając z nich przebarwienia i osad"

Bardzo dawno nie było pasty do zębów w boxie, więc fajnie, że się pojawiła. Zwłaszcza, że to mniej znana marka, na którą pewnie nie zwróciłabym w innym przypadku uwagi., Pasty do zębów z węglem są teraz bardzo modne, więc jest ich sporo na rynku, ciekawe czy ta okaże się fajna. Zazwyczaj nie stosuję wybielających past, ale tę wypróbuję. Może okaże się być jednocześnie delikatna i skuteczna. 
 GLOV
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
14,90 zł / szt.
Quick Treat unicorn 

"Zapomnij o rozmazanej kredce, tuszu czy niekontrolowanym śladzie po szmince. GLOV Quick Treat to mały i poręczny gadżet, który pozwoli skorygować makijaż w mgnieniu oka." 
Bardzo oryginalny gadżet. Nie mam pojęcia, co o nim myśleć. Trzeba go poużywać, żeby stwierdzić, czy jest fajny i użyteczny. Lubię, gdy w boxach pojawiają się takie ciekawostki kosmetyczne, bo na pewno sama nie zwróciłabym na to uwagi, a może naprawdę odmieni mój codzienny makijaż. Już sam fakt, że gadżet jest wielokrotnego użytku daje mu dużego plusa, bo to bardzo ekologiczne rozwiązanie. Na pewno opiszę ten gadżet na blogu.




POWRÓT DO NATURY MYDEŁKA 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
22,00 zł / 3 x 100 g

"Całkowicie naturalne mydła w pudełeczkach pakowane są jako zestaw, w tekturowe tacki koloru złotego z napisem i „otulane” wełną drzewną lub innym, naturalnym wypełniaczem. W zestawie znajdziesz produkty dla całej rodziny. Mix rodzajów"
Kocham naturalne mydełka, a jeśli są jeszcze tak uroczo opakowane, to już zupełnie moje serce jest przez nie skradzione. Aż szkoda, je rozpakowywać. :) Ale mam ochotę je używać, więc będę musiała to zrobić. :)
Dermaglin 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
maseczka z olejem konopnym 
7,00 zł / 20 g

"Bazą masek jest zielona glinka kambryjska – jeden z najcenniejszych naturalnych surowców kosmetycznych. Zielona glinka kambryjska wydobywana z wyjątkowo czystego ekologicznie rejonu Zatoki Fińskiej."

 Bardzo lubię maseczki, wiec na pewno ją użyję. Zazwyczaj glinki wolę sypkie i sama je mieszać, ale ta ma bardzo naturalny, bez zbędnych dodatków skład, więc nie muszę wybierać miedzy mieszaniem, a nie w pełni naturalną maseczkę. Mamy tu glinkę, wyciąg z ogórka lekarskiego i olejek cytrynowy.

 


Woda Redox 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
Jonizowana woda alkaliczna w saszetce 
ok. 4,00 zł / 400 ml

"Woda Redox posiada właściwości, które w najprostszy i najskuteczniejszy sposób wspomagają niwelowanie kwasowości i redukowanie wolnych rodników. Już wiele lat wstecz, napoje o podobnych właściwościach znalazły swoje zastosowanie w Japonii, USA, Australii i Kanadzie."

 To, co mi się ogromnie podoba w tej wodzie to saszetkowe opakowanie, które zmieści się w każdej torebce. do tego w  miarę wypijania płynu saszetka będzie jeszcze bardziej płaska.



EFEKTIMA 
PRODUKT WYMIENNY 1 z 2
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Serum dla skóry suchej HYDRO & DRY-CONTROl
Serum na popękane naczynka CAPILLARY-CONTROL

Ponieważ dostałam swoje pudełeczko trochę później znalazł się w nim krem zwężający pory Pore & Matt Control. Aktualnie nie potrzebuję takiego efektu, ale krem na pewno się nie zmarnuje, tylko powędruje do nowego domu. Podejrzałam trochę jego recenzje w internecie i podobno matuje naprawdę super skutecznie, na tyle, że wiele osób pisze iż sprawdza się świetnie również jako matująca baza pod makijaż.



Feliks
Batonik biała morwa

PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

"Niewinna przyjemność na podstawie cukrów naturalnych. Zawiera białą morwę z Pamiru, rosnącą w górach Pamir w Centralnej Azji. Suszone owoce morwy są prasowane i formowane w batoniki."
Bardzo lubię takie niekosmetyczne różności w boxach, bo są świetnym urozmaiceniem.  O tych batoniku nigdy wcześniej nie słyszałam. Większość zdrowych i naturalnych batoników jest oparta na daktylach, za których smakiem nie przepadam, tu w składzie mamy wyłącznie białą morwę, może bardziej przypadnie mi do gustu. Cena batonika też nie rujnuje portfela i w sklepach internetowych jest niewiele wyższa niż zwykłych batoników, więc spokojnie można je nim zastąpić. 
A tak prezentuje się cała zawartość pudełeczka:

Mi pudełeczko się podoba. Bardzo lubię niekosmetyczne dodatki, takie jak batonik. Podoba mi się opakowanie wody i jeśli na nią gdzieś trafię, to na pewno będę ją wybierała zwłaszcza do podróży, gdy będę brała ze sobą mniejszą torebkę. Produkty do włosów, są zawsze najchętniej przeze mnie testowana, wiec nowy szampon zawsze jest na plus.  Mydełka kocham, maseczkę i pastę na pewno też użyję. Ciekawi mnie bardzo ten gadżet GLOV do korygowania makijażu. A jaka jest Wasza opinia o tym pudełeczku?

32 komentarze:

  1. fajna zawartość, ja mam Nature Me i też jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda, już je rozpakowałam i bursztynowe przepięknie się mieni

      Usuń
  3. Najbardziej zaciekawila mnie pasta do zebow, lubie z weglem a ta nie ma fluoru wiec poszukam jej online :D

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajna zawartość, niektóre produkty już znam. uwielbiam GLOV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u mnie Glov też się sprawdzi. Przyznam, że pomysł mieli ciekawy :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne pudełeczko, żadnego z tych produktów nie znam myślę że to super sposób aby przetestować fajne nowości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, można trafić na rzeczy, na które nie zwróciłoby się uwagi.

      Usuń
  6. Całkiem niezła zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej mi się szampon spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię nowe produkty do włosów, więc też mi się podoba :)

      Usuń
  8. Fajny box. Szampon, maseczkę i mydełko zawsze się zużyje. Ciekawa jestem jak Ci się sprawdzi glov. Średnio jestem przekonana do rękawic. Nie podobają mi się niekosmetyczne produkty. Dla mnie to zapychacze. W ich miejsce można włożyć wiele fajnych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odwrotnie, jakby połowa produktów była niekosmetyczna, to może bym narzekała, ale jak czasami trafi się batonik, świeczka itp to jestem zadowolona :)

      Usuń
  9. Dużo ciekawych produktów ;) Mydełka wydają się fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna zawartość - ja byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely post dear, I have followed your blog, if you want to follow me back! xoxo

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę fajne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką rękawicę tylko na wszystkie palce i jest całkiem spoko, ale raczej jako gadżet bo jakoś mnie nie przekonuje do używania codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tego "gadżetu" i maseczki, czekam na test!
    Jak dla mnie zawartość zadowalająca, super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem fajne produkty można znaleźć w takim pudełeczku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście jak to my, jesteśmy najbardziej ciekawe tego batonika :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie ta wybielająca pasta do zębów, wygrała wszystko. Z chęcią bym sprawdziła jej efekty.
    Koniecznie daj znać, jak ją oceniasz! :)
    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przyjemna zawartość. Pudełka czasem pozytywnie zaskakują!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście ciekawa zawartość pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie zaskoczyło pozytywnie, fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin