29 sierpnia 2018

SoChic Zestaw do modelowania brwi





Hej Dziewczyny

Dziś mam dla Was recenzję zestawu do modelowania brwi SoChic. Mam wersję o numerku 002





Zestaw zawiera 3 kolory cieni i wosk. Mamy mój ulubiony cień ciemny, zimny brąz, bardzo jasny cielisty kolor, dobry do rozjaśniania pod łukiem brwiowym i średni brąz, który byłby fajnym cieniem do podkreślenia załamania powieki w dziennym makijażu, a do brwi, przynajmniej u mnie, średnio się nadaje. Zestaw można spokojnie używać również do makijażu oczu. Czasami tak robiłam i jeśli tak, jak ja lubicie maksymalnie chłodne brązy, to spokojnie sprawdzi się i u Was w dziennym makijażu.

 
Nie używałam wosku do brwi, bo moja skóra ma skłonność do zapychania i po tego typu produktach mam krostki w brwiach, więc wolałam nie ryzykować. Najczęściej używałam tego najciemniejszego cienia, czasami najjaśniejszego, chociaż zazwyczaj rozjaśniałam pod lukiem brwiowym jakimś cieniem z paletki cieni.

 Opakowanie jest lekkie i plastikowe, typowe dla tej półki cenowej. Ma być po prostu praktyczne i faktycznie takie jest. Nie „udało” mi się go połamać, więc nie jest kiepskiej jakości. Ja notorycznie łamię zawiasy we wszystkich paletkach. 


Ten najciemniejszy cień bardzo przypadł mi do gustu, bo idealnie wpasowuje się w mój kolor włosów. Mam brązowe włosy, ale czarne i dość rzadkie włoski na brwiach, więc czarne produkty do brwi wyglądają sztucznie do włosów, a trudno jest mi znaleźć tak chłodny odcień brązu, żeby przy dość bliskim patrzeniu nie było widać moich czarnych włosków na brązowym tle rysunku brwi. Ten odcień jest dla mnie idealny. Jak to w przypadku takich produktów bywa, ocena jest bardzo subiektywna, bo kolor wyjątkowo mi podpasował.
Cienie nie są bardzo mocno napigmentowane, co dla mnie jest plusem, bo są na tyle napigmentowane, że widać je na oku, ale trzeba by się bardzo postarać, żeby narysować nimi przesadne brwi. Dlatego to świetny produkt do używania rano na co dzień na szybko. Wiem, że teraz modne są pomady do brwi, ale u mnie na szybko lepiej sprawdzają się cienie.

Zestaw do brwi SoChic może nie ma żadnych szans stać się jakimś kultowym produktem, ale można go wypróbować, jeśli kolor przypadnie do gustu, to jest to dobry produkt. 

Znacie ten zestaw? Jakie produkty do brwi lubicie?

17 komentarzy:

  1. Ja od dawna używam puder do brwi Golden Rose też tani i dobry produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. brwi nadają twarzy wyrazu, zawsze je podkreślam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brwi sa niesamowicie wazne w makijazu (oraz bez niego), warto znalezc odcienie idealne dla siebie. Ta paletka jest jak wspomnialam bardzo praktyczna mozemy tez uzyc jej jako cieni, podoba mi sie choc ja stawiam na kredki i pomady ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jamam swojego ulubieńca od Hean, z któego zawsze korzystam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam kredki Lily Lolo ciemnej wersji i jest dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam cienie z catrice, są całkiem spoko i nie mam ochoty próbować czegoś innego. Mam wrażenie że nigdy ich nie zużyję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, muszę się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miała ją , oddalam znajomej, bo mam sporo innych kosmetykow tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej przyzwyczaiłam się do kredek do brwi i w sumie ta forma jest dla najwygodniejsza. Cienie brzmią bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat my oprócz regulacji i farbowania henną nic z brwiami więcej nie robimy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne chłodne odcienie! Zgadzam się z Tobą, że przesadna pigmentacja w przypadku cieni do brwi wcale nie jest wskazana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie katuję kredkę My Secret, a jak mam więcej czasu to pomadę L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam kredki Felicea ale bardziej mi odpowiadała paletka z Revlona(nie wiem nawet czy go jeszcze produkuja wiekowy był:D )

    OdpowiedzUsuń
  14. Modeluje brwi więc ten zestaw mnie zaciekawił...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja stosuję paletkę do brwi The One Oriflame i jestem z niego na tyle zadowolona, że na razie nie planuję zmian (choć w zapasach mam pomadę z Wibo, więc na pewno coś się u mnie niedługo w tej materii zmieni:)). Tego produktu nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin