8 września 2018

BOCCA BEAUTY i Międzynarodowy Dzień Urody


Hej Dziewczyny :)

Nie wiem, czy wiecie, ale jutro 9 września przypada Międzynarodowy  Dzień Urody. :) Z tej okazji marka BOCCA BEAUTY, której kosmetyki są dostępne również na Allegro klik, przygotowała małą niespodziankę wszystkie klientki otrzymają słodką niespodziankę i produkt gratis jeśli złożą zamówienie 9.09.  A co możecie znaleźć w tym sklepie? W tym poście przedstawie Wam kilka przedmiotów.


Zacznę od czegoś, co najbardziej polecam-pędzle. Mam dwa: Pędzel do różu b0003 i Pędzel do różu i bronzera b0001. Pędzle przychodzą zapakowane w osłonki, które aby pędzle zachowały swój kształt możemy zakładać po myciu podczas schnięcia. Pędzle kosztują zaledwie po 19,99 zł i są genialne. Nie oceniam, że są dobre, jak na taką niską cenę, ale ogólnie są bardzo dobre i nie ustępują w niczym znacznie droższym pędzlom. 


Pędzel do różu b0003 jest niesamowicie mięciutki i delikatny, świetnie sprawdza się do róży bardzo pylących, bo nie nabiera zbyt dużo produktu, bardzo mocno napigmentowanych, oraz sypkich. To też chyba pierwszy pędzel, z którym dobrze mi się używa rozświetlające perełki, bo włosie jest tak delikatne, że perełki nie wbijają się w nie i nie wypadają przez to na podłogę/toaletkę/kolana. Ma odpowiednią wielkość nie jest zbyt duży, żeby nie pozwolił na precyzyjną aplikację, ani zbyt mały, żeby robił plamy. To aktualnie mój ulubiony  pędzel do różu.

 






Pędzel do różu i bronzera b0001 jest zupełnie inny jak pędzel do różu i świetnie, bo sprawdza się do innych rzeczy idealnie. Tutaj włosie mamy wyprofilowane i dość twarde i sztywne.  Świetnie nadaje się do bardziej "twardych: produktów, oraz doskonale blenduje nawet mega napigmentowany bronzer.


Duża klamra do włosów, to niezbędnik przy długich włosach. Ta marki Bocca Beauty jest solidnie wykonana i nie ma żadnych ostrych elementów, które mogłyby niszczyć włosy.

 
Zestaw manicure 3 częściowy

Niezbędnik każdej osoby. Zestaw zawiera: nożyczki do paznokci, pilnik szafirowy, pęsetę skośną. Całość zapakowana jest w uroczy organizatorek. Rzeczy są dobrze i solidnie wykonane. Na uwagę zasługują zwłaszcza nożyczki, bo jeśli coś w zestawach tego typu bywa niezbyt dobre to zazwyczaj są to one, tutaj na szczęście tak nie ma. Nożyczki są wykonane z dobrego materiału, są ciężkie i solidne.


 
Składane lusterko



To co jest ogromnym plusem tego lusterka, to jego lekkość. Jest solidne, ale wykonane z bardzo leciutkiego plastiku. Często składane lusterka są bardzo masywne, a przez to ciężkie. Niby nie ma aż takiej różnicy w wadze, chociaż w dłoni jest wyczuwana i to spora, ale ja lubię i myślę, że to ogólnie dobry pomysł, jak najbardziej ograniczać wagę swojej torebki. Tu troszkę lżej, tu troszkę i uzbiera się z tego naprawdę odczuwalna różnica. Dlatego np. nigdy nie noszę całych perfum, tylko przelewam do podróżnych atomizerów, tak samo wybieram leciutkie lusterka.

 
Gumki sprężynki, to chyba już każdemu znane gumeczki, ja najbardziej lubię je do warkocza, bo trzymają się na miejscu przez cały dzień.

 
Grzebień szeroki

 
Szeroki grzebień jest niezbędny dla wszystkich posiadaczek długich włosów. Ja na co dzień używam wyłącznie grzebienia, jakoś się tak przyzwyczaiłam. Najważniejszą cechą grzebienia, żeby nie niszczył mechanicznie włosów, jest to, żeby powierzchnia ząbków pomiędzy nimi nie była ostra. Niektóre plastikowe grzebienie są tak kiepsko wykonane, że ostre krawędzie plastiku dosłownie nacinają włosy, niszcząc je mechanicznie i sprawiając, że zaczynają się łamać. Grzebień Bocca jest wykonany porządnie i nie ma takich elementów, które mogłyby niszczyć włosy.

 
Kosmetyczka w intensywnie różowym kolorze też przypadła mi do gustu. Jest wykonana z mięciutkiej ecoskóry i ma bardzo fajne zamkniecie, które pozwala na szerokie otwieranie kosmetyczki, co sprawia, że nie ma problemu ze znalezieniem czegoś, co uciekło nam w kosmetyczne na samo dno. Kiedyś tak nie zwracałam na to uwagi, ale ostatnio zaczęłam wymieniać moje kosmetyczki z wąskimi zamknięciami, na wszelkie kuferki, albo właśnie zamknięcia tego typu, no bo po co utrudniać sobie życie. ;)



 No to pozostaje mi teraz tylko już dziś życzyć Wam wszystkiego pięknego z okazji Międzynarodowego Dnia Urody i zaprosić Was do zajrzenia na aukcje Bocca Beauty, może wpadnie Wam coś przydatnego w oko, a jutro otrzymacie gratis produkt i słodką niespodziankę. :) 

Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Pędzle wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu ten ścięty pędzel wygląda całkiem ładnie na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzebień niedawno kupiłam w rossmannie. Do włosów kręconych to zbawienie. Najbardziej zainteresowały mnie pędzle, bo szukam jakiegoś fajnego do różu w rozsądnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szeroki grzebień mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle prezentują się całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już przeglądam aukcję Bocca Beauty, fajna kosmetyczka oraz pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny taki podstawowy zestaw najważniejszych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle i kosmetyczka najbardziej mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że dziś Międzynarodowy Dzień Urody, ale zupełnie podświadomie jakoś zrobiłam sobie domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzel do różu prezentuje się bardzo fajnie! Taki kształt włosia bardzo dobrze się u mnie sprawdza zarówno do nakładania różu, jak i lekkiego konturowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. To przyjemność kupić dobry, a niedrogi pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego sklepu, ale pędzle prezentują się okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice! Bardzo podoba mi się ten pędzelek :D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin