24 marca 2019

Evree Revita Perilla krem do twarzy




Hej Dziewczyny

Po markę Evree sięgnęłam dosć późno, gdy już jej popularność na blogach zaczęła spadać. Zużyłam jednak kilka rzeczy i większość się u mnie świetnie sprawdziła. Tak samo polubiłam krem Revita Perilla. Nie potrzebuje efektu liftingującego (jeszcze :D), jednak nie do końca patrzę na takie kategorie, mam suchą cerę i lubi się ona z bardziej odżywczymi kremami.Cena kremu też jest zachęcająca, bo kosztował wokoło 10 zł w sklepie internetowym.


Krem Evree znajduje się w prostym szklanym słoiczku z białą zakrętką. Bardzo polubiłam konsystencje kremu. Jest ona jakby piankowa, czy musowa. Bardzo przyjemnie rozprowadza się na skórze. Ja ogólnie lubię tłuste kremy. Ten nie jest tak typowo tłusty, ale też pomimo że wchłania się szybko, to nie znika błyskawicznie ze skóry, tylko pozostawia na niej taką nietłustą warstewkę.


Używałam go na noc, czasami na dzień i na mojej cerze sprawdzał się nawet pod makijaż.
Pachnie świeżo. Zapach nie jest bardzo intensywny i raczej dość uniwersalny, każdemu powinien przypaść do gustu.




Krem działa bardzo skutecznie, dobrze nawilża i widocznie odżywia skórę. Nakładałam sporą warstewkę, bo tak lubię, więc był przeciętnie wydajny. Nie zauważyłam, żeby zapychał skórę.

Ogólnie sprawdził się u mnie świetnie i chociaż rzadko wracam do jakiś kosmetyków, to na ten krem na pewno skuszę się jeszcze ponownie.

Znacie/lubicie kremy Evree?

14 komentarzy:

  1. Żadnego kremu od Evree nie miałam, ale dobrze, że ten nie zapycha skóry🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam nic z Evree, ale zaciekawiłaś mnie tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba jeszcze nie skusiłam się na produkty evree, chyba muszę to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zerkam w stronę kremów do rąk tej firmy i mam chęć sięgnąć po któryś z tych nowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mojej problematycznej skóry z niedoskonałościami, to że krem nie zapycha ma ogromne znaczenie. Być może się skuszę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale zaciekawił mnie ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mylę i myślę i chyba nie miałam żadnego kosmetyku Evree. Muszę coś przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od Evree miałam balsam:) Sprawdził się w 200 procentach, świetnie nawilżał moją skórę i był wydajny. Chętnie d niego wrócę, jak tylko wykorzystam zapasy balsamów z Avon :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go kiedyś, lubię markę Evree

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje sie bardzo fajny dla mojej skory i wielki plus za to ze nie zapycha, mam na niego ochote :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej firmy też nie znam to przez to że mieszkam za granicą a tu są inne kosmetyki :) ale jak będe w krato z chęcią wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki Evree uwielbiam. Z kremów miałam różany i był cudowny. Muszę do niego powrócić :). Ten który zrecenzowałaś działaniem bardzo przypomina ten który testowałam ja ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin