25 marca 2019

WS Academy Wierzbicki & Schmidt: Pielęgnacja włosów: Nawilżająco-wzmacniająca Esencja Czarna Orchidea Odżywka do włosów i Eliksir Czarna Orchidea szampon do włosów nawilżająco wzmacniający




Hej Dziewczyny :)

Od kilku tygodni testuję produkty do pielęgnacji włosów marki  WS Academy Wierzbicki & Schmidt i dziś chcę Wam przedstawić swoją opinię na ich temat.

Produkty mają prostą i elegancką szatę graficzną. Opakowania z ciemnego plastiku imitującego ciemne szkło, bardzo mi się podobają. Mam przeogromną słabość do tego typu opakowań, a plastik jest wygodniejszą opcją niż szkło. 



Eliksir Czarna Orchidea szampon do włosów nawilżająco wzmacniający ma standardową pojemność 250ml, buteleczka ma jednak taki kształt, że wydaje się być mniejsza, co jest plusem, bo szampon wygodniej jest zabrać ze sobą np. na wyjazd.
Pachnie bardzo przyjemnie. Nie jest to przesadnie intensywny zapach, ale wyczuwalny i uprzyjemniający stosowanie. Wyczuwam w nim zioła, ale nie w takim aptecznym wydaniu, tylko bardziej w wersji eleganckiego spa.



Produkt jest przezroczysty i bardzo gęsty. Niewielka ilość wystarcza do umycia moich długich włosów. Szampon pieni się łatwo i mocno. Bardzo lubię taką pianę, bo przy długich włosach łatwiej jest wtedy umyć je bez zbędnego plątania, które czasami powstaje, gdy staram się rozprowadzić mniej pieniący się szampon. Ja mam dość wymagające włosy, są długie i proste z natury, delikatne i nie jest ich zbyt wiele. Da się je ogarnąć, żeby wyglądały dobrze, ale jestem bardzo wybredna w kwestii oczyszczania. Tego typu włosy szybko tracą objętość, więc wymagają częstego mycia, a jednocześnie łatwo je przesuszyć. Szampon sprawdza się na nich idealnie. Doskonale oczyszcza, odbija włosy od nasady i jednocześnie nadmiernie ich nie przesusza, włosy są po prostu świeże i bardziej puszyste, ale nie spuszone. Skład zawiera ekstrakty z 12 ziół i keratynę. Czasami olejuję włosy i szampon świetnie radzi sobie również z domyciem olei.


To bardzo dobry i wydajny produkt. Moje włosy czasami się nie lubią z dużą ilością ziół, ale tutaj są wzmacniane nawilżającymi składnikami, co stanowi świetną mieszankę, które nie tylko myje, ale też pielęgnuje i co najważniejsze nie wysusza nadmiernie włosów.


Nawilżająco-wzmacniająca Esencja Czarna Orchidea Odżywka do włosów ma podobny zapach do szamponu, chociaż wydaje mi się, że jest trochę bardziej słodki, co mi się podoba, bo lubię takie zapachy. Jest dość rzadka w konsystencji, dzięki temu łatwo ją rozprowadzić na mokrych włosach. 


Można ją stosować na dwa sposoby bez spłukiwania i na 5-10 minut ze spłukiwaniem. Ja najpierw zaczęłam ją testować, jako odżywkę do spłukiwania, potem dopiero przerzuciłam się na niespłukiwanie jej. W obu wersjach sprawdza się bardzo dobrze. Ja jednak częściej używam jej bez spłukiwania. Głównie ze względu na to, że trudno jest mi znaleźć odżywkę bez spłukiwania, która nie obciąża moich włosów, a czasami, kiedy brakuje czasu, fajnie jest nałożyć, coś niewymagającego dodatkowo spłukiwania. Najważniejsze jest dobranie odpowiedniej ilości do swojej długości, gęstości i typu włosów. Na moich włosach najlepiej sprawdza się ilość około stołowej łyżki. Rozprowadzam ją tak mniej więcej do wysokości ucha, na włosach z przodu przy twarzy trochę wyżej, bo częściej modeluję te pasma, więc chcę im to zawsze wynagrodzić większą pielęgnacją. ;)




Esencja nie obciąża włosów. Nawilża je i wygładza, bez efektu nadmiernego obciążenia ani puszenia.

Oba produkty sprawdziły się u mnie bardzo dobrze i zdecydowanie mogę je polecić.

Znacie/lubicie produkty tej marki? 

Pozdrawiam :)


35 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, ale też ciężko mi znaleźć odżywkę bez spłukiwania, która by nie obciążała włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli odżywka nie obciąża włosów w opcji bez spłukiwania, to jestem jej bardzo ciekawa 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy słyszę o tej firmie, odżywka mnie zainteresowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zastanawiałam się nad kupnem ich produktów, ale zawsze przy okazji zakupów biorę swoje sprawdzone i używane wcześniej szampony, odżywki itp. Niemniej jednak chyba się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ale podoba mi się opcja, że odżywkę można stosować też w wersji bez spłukiwania - takie produkty bs to dla mnie na wagę złota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że na odżywkę mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam produktów tej marki :) Moja pielęgnacja włosów jest naprawdę minimalistyczna - co najlepiej się u mnie sprawdza. Do tego staram się ograniczyć plastik w moim domu, więc sięgam po szampon w kostce i maseczki, które sama wykonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji stosować ich na swoich włosach

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich zapach <3 a i działanie całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam produktów tej marki, ale zaciekawił mnie ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale z chęcią bym je przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o takich produktach. Ale ciekawie je zaprezentowałas i z chęcią wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktów, ale wydają się godne zakupienia :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  15. nie sprawdziły się tak jak oczekiwałam :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już same opakowania zachęcają do spróbowania :) Fajnie, że tak dobrze się u Ciebie sprawdziły!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że kosmetyki, a głównie odżywka, bardzo mnie zainteresowały. Chętnie i ja je przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tymi produktami pierwszy raz się spotykam, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tych produktach byłam ciekawa czy faktycznie są takie dobre :) najbardziej kusi mnie ta odżywka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A to nie jest szampon do męskich włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest, chociaż oczywiście facet też może używać, o ile polubi zapach, bo jest raczej "damski".

      Usuń
  22. Nie znam, ale fajnie, że odzywkę można stosować na dwa sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam już o tych kosmetykach ale nie miałam okazji ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Produktów nie znam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Opakowania barzdo mi się podobają, z chęcia jak mi się trafia to je wypróbuję. Ciekawi mnei zwłaszcza odżywka :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. już same opakowanie przykuło moją uwagę! :D swietnie sie zapowiada! z chęcią bym przetestowało to cudeńko! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. o może przy najbliższej promocji 2*2 si na nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  28. Tej marki jeszcze nie miałam okazji używać. Rzadko kiedy trafiam na ich recenzje i może właśnie dlatego do tej nie wzbudziły mojej ciekawości. Po Twoich opisach jestem ciekawa esencji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wrażeniem składu i ilością ziół :D Aż chce się spróbować

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tych produktów, ale powiem szczerze że kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakoś do tej pory nie miałam jeszcze okazji sięgnąć po kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  32. W ciągu ostatnich kilku tygodni natknęłam się na mnóstwo recenzji tej marki i to same pozytywne. Aż mam ochotę przetestować. Z Twojego duetu mam chęć na szampon. Dobrych masek jest na rynku wiele, ale szamponów oczyszczających bez przyklapywania, już nie tak dużo. Zobaczę jak z cenami i na coś zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin