21 kwietnia 2019

Yankee Candle White Gardenia



Hej Dziewczyny :)


Jeśli chodzi o zapachy wosków to jestem prosta kobieta, jak pachnie słodko i jadalnie to już mi się podoba. :D Do innych zapachów podchodzę ostrożniej, ale White Gardenia kompletnie skradła moje serce. To zapach białych kwiatów, czysty, wręcz świeży, chłodny i niesamowicie intensywny. To woskowy killer, który się kocha, albo nienawidzi, ja go uwielbiam. To ten typ zapachu, który upachni całe mieszkanie, a i pewnie będzie go czuć na klatce schodowej i u sąsiadów. Oczywiście można go szybciej zgasić, palić krócej i nie będzie tak intensywnie. 



Zapach ten kojarzy mi się z perfumami Versace Medusa i niedostępnymi już Avonowymi Flower by Cynthia Rowley, oba to zdecydowana dominacja białych kwiatów tak jak w wosku White Gardenia. Czuję w nim nie tylko gardenię, ale po prostu białe kwiaty: gardenia, lilie, biały bez. Nie są to delikatne polne kwiatki, tylko elegancki bukiet.Jeśli lubicie białe kwiaty, to bierzcie go w ciemno, jeśli niekoniecznie, to warto powąchać przed wyborem.

Ten wosk i inne kupicie w sklepie goodies.pl klik



21 komentarzy:

  1. takie zapachy dobrze mi sie kojarzą, więc bym spróbowała. Moze ten wosk przypadłby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię woski tej marki, ale tego zapachu jeszcze nie znam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie woski tej matki. Jestem ciekawa zapachu bo jeszcze tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy świeże nie są moimi ulubionymi 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnęłabym ten wosk do siebie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że ten zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiałabym się jego mocy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Po Twoim opisie stwierdzam, że ten zapach mógłby mi podpasować. Ale nie będę ryzykować i powącham go przy najbliższej okazji przed ewentualnym zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA lubię od czasu do czasu coś kwiatowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo jak Ty też jestem prostą kobietą, której wystarczy tylko by słodko pachniało :D Myślę, że ten zapach także by mi się spodobał. Niestety nie mam w domu kominka, więc nie mogłabym go wypróbować. Jestem raczej zwolenniczką świeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię kwiatowe zapachy a ten wosk miałam już kilka razy

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach wiosny, ehhh... pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię świeże zapachy i bardzo lubię zapach kwiatów, więc ten wosk mógłby trafić w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, raczej by mnie 'zabił' swoją intensywnością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o woski to zdecydowanie bardziej wolę te słodkie zapachu 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie używam wosków :) mój mąż lubi takie rzeczy :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego zapachu, ale sądząc z opisu pewnie by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już sobie wyobrażam jak pięknie pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale chętnie poznam ten zapach, przy kolejnym zamówieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak podobne do tych perfum co piszesz to muszę go poznać

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin