9 kwietnia 2019

Puder idealny? Golden Rose Long Wear Finishing Powder-Matujący Puder Do Twarzy Transparentny

Hej Dziewczyny :)

Mam dziś dla Was recenzję genialnego pudru do wykańczania i utrwalnia makijażu: Golden Rose Long Wear Finishing Powder. Dotąd marka Golden Rose była dla mnie znana, jako producent świetnych kredek do ust i pomadek. O tym pudrze usłyszałam kiedyś w polecajkowym filmiku na YouTube i zaciekawił mnie. Efekt miał być fajny, a cena jest bardzo niska, jak za puder do twarzy, w sklepie KosmetykizAmeryki kosztuje 23,99zł

Podoba mi się opakowanie pudru, ponieważ jest szerokie i płaskie. Te spore wieczko przydaje się, jeśli tak, jak ja lubicie z niego aplikować puder, łatwiej zamieszać tam dużym pędzlem.


Puder Golden Rose ma sitko zabezpieczone folią, można ją oderwać w całości, lub tylko w kawałku, jeśli chcecie np. nosić puder w kosmetyczce ze sobą, żeby się zbyt mocno nie wysypywał. Mamy też dołączony puszek, który u mnie służy do zabezpieczania pudru przed wysypywaniem się. Chociaż kiedyś, gdy moja skóra była bardziej tłusta to lubiłam aplikować takimi puszkami puder, bo nakładało się produkt grubszą warstewką, co lepiej zmatowiło cerę. Teraz korzystam z dużego pędzla. Jeśli jednak macie tłust ą skórę i potrzebujecie warstwy pudru, która nie tylko lekka ją omiecie, ale porządnie zmatowi, to warto wypróbować metodę z puszkiem, albo z płatkami kosmetycznymi, które są fają higieniczną opcją, która sprawdzi sie zwłaszcza przy cerze ze zmianami.


Skład pudru jest dość krótki, nie ma zapychających skóry składników i u mnie też nie spowodował wysypu niespodzianek. 

 

To, co najbardziej lubię w tym pudrze, to to, że nadaje się do utrwalania makijażu na całej skórze, używam go zarówno pod oczy, jak i na resztę twarzy. Mam cerę suchą, więc wrażliwą na zbyt wysuszające produkty, ale też nakładam grube warstwy kremu z filtrem i ogólnie lubię tłuste kremy, więc ma co zmatowić. Radzi sobie z tym doskonale. Skóra wygląda idealnie przez cały dzień.


Golden Rose puder jest transparentny i to naprawdę transparentny, a nie tylko wg producenta, jak to czasami bywa. Na dłoni nałożyłam naprawdę grubą warstwę, żeby było go cokolwiek widać. 


Nawet nałożony ciężką ręką nie robi efektu córki młynarza. Ja mam jasną cerę, ale i tak nie lubię efektu widocznego białawego pudru, a on nic takiego nie daje. Wygląda bardzo naturalnie. Nie podkreśla zmarszczek mimicznych i bardzo ładnie wygładza cerę, dając lekki efekt Photoshopa. 


 
Cera wygląda z nim wręcz idealnie. Zdecydowanie polecam. Warto go wypróbować, zwłaszcza, że cena również zachęca, a puder jednak używamy codziennie, wiec fajnie jeśli nie obciąża portfela.

Znacie ten puder?


26 komentarzy:

  1. Puder znam ale jeszcze nie miałam okazji żeby go wypróbować. Ja od dawna używam pudru z Inglota. Mam straszną ochotę go wypróbować zwłaszcza że cena jest bardzo fajna.:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa wykończenia bo nic nie wspomniałaś. Bardziej mat czy satyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie nie pomyślałam o tym. Może dlatego, że jest zgodne z nazwą. Daje matowe wykończenie, ale przy oszczędnym nakładaniu nie będzie to taki mocny mat

      Usuń
  3. Jedna z moich ulubionych marek

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego pudru. Super, że nie podkreśla tego czegpo nie powinien. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że się sprawdził 😉 Ja go nie miałam, ale to dlatego, że zwyczajnie pudrów nie używam 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro cena zachęca to polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś puder w kamieniu z GR i byłam z niego zadowolona. Po Twojej recenzji mam ochotę na ten, także wpisuję go na listę, bo cena jest rzeczywiście bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam parę rzeczy z GR, ale jakoś nigdy nie miałam po drodze do pudru od nich, bo głównie kupuję te brokatowe eyelinery. Ale skoro polecasz i ci się sprawdził to może skorzystam, bo mam straszy problem z świecącą się strefą T

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudrów z tej firmy jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go, ale na pewno nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niewiele miałam do tej pory styczności z marką GR. Tego pudru nie znam - może sięgnę po niego za jakiś czas. Największą ochotę mam teraz na bazę rozświetlającą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie używałam takiego

    OdpowiedzUsuń
  13. O to coś dla pań w każdym wieku , trzeba wypróbować. Pudru co prawda unikam ale co tam skoro i cena nie doprowadzi mnie do bankructwa to ... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym kosmetyku, ja już od dłuższego czasu stawiam na kosmetyki mineralne i stosuje puder mineralny marki GOSH. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak robiłam ostatnio zakupy, zastanawiałam się właśnie nad tym pudrem, ale wybrałam coś innego. No nic, następnym razem na pewno go zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go ale zamierzam dać mu szansę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusi mnie ten puder od dawna, bo słyszałam o nim same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda podobnie do pudru Dermablend, który kiedyś miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam tego pudru ,ale kosmetyki GR bardzo lubię ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mni nowość, muszę się zainteresować. Pozdrawiam serdecznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Goldenrose to jedna z moich ulubionych marek. Jeszcze nie mialam okazji wykozystac pudru, ale na pewno go stestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najczesciej na sesjach sięgam po tego typu pudry

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie znam tej marki, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam transparetne pudry ale akurat z tej marki nie próbowałam a wygląda całkiem ciekawie i w sumie fajny skład.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin