1 lipca 2019

Najlepsze perfumy na lato? NOU Jasmin



Hej Dziewczyny :)

Dziś mam dla Was zapachowy wpis. Chcę Wam przedstawić wodę perfumowaną, w której się ostatnio zakochałam. Ogólnie zazwyczaj jestem fanką ciężkich orientalnych zapachów, tylko latem przerzucam się na lżejsze zapachy i wtedy wybieram raczej typowo kwiatowe.


Woda perfumowana NOU ma prosty, ale jednocześnie bardzo elegancki i zgrabny flakonik. Pomimo, że to 50ml, to i tak spokojnie można nosić go w torebce, bo nie jest zbyt masywny. Oczywiście całość jest zapakowana w kartonik. Podoba mi się szata graficzna kartonika, czerń zawsze prezentuje się elegancko, a charakterystyczny rysunek jaśminu, od razu pozwoli na odnalezienie zapachu na sklepowej półce.

Zapach Jasmin to zgodnie z nazwą głównie zapach jaśminu. Bardzo wyraźnie jaśminowy, ale jednocześnie rześki i elegancki. Jest wprost idealny na wiosnę i lato. Wg opisu ze strony producenta nuty zapachowe prezentują się następująco:
"Nuta głowy: cytryna, brzoskwinia, kwiaty neroli
Nuta serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, wiciokrzew
Nuta bazy: piżmo, bursztyn słoneczny"



Dla mojego nosa zdecydowanie jaśmin gra tutaj pierwsze skrzypce, reszta stanowi tylko tło dla jego zapachu, ale dodaje wodzie szlachetności i sprawia, że zapach jest nie "płaski", ale wielowymiarowy i oryginalny. Jest jednocześnie świeży i ciepły. Naprawdę warto go chociaż powąchać w sklepie, żeby się przekonać, czy przypadnie nam do gustu.

Trwałość zapachu jest bardzo dobra, na skórze wytrzymuje 8-10 godzin, na ubraniu i włosach znacznie dłużej. Jest to zapach wyczuwalny dla otoczenia, ale nie ma tzw "ogona" więc jest bezpiecznym wyborem, zwłaszcza teraz na cieplejsze miesiące. Ja uwielbiam ten zapach i po prostu sprawia mi przyjemność czucie go na sobie, więc stosuję na dzień. Chociaż myślę, że przez niektórych może być odbierany jako bardziej wieczorowa woń. Ma w sobie coś zmysłowego, być może to właśnie przez tą piżmową bazę.

Jaki zapach jest Waszym ulubionym tego lata?


29 komentarzy:

  1. Jasmin 😊 love this parfume 😊 thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jedne perfumy tej marki i miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam ostatnio w drogerii i szukałam zapachu na lato. Nie znalazłam. Ten wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromny plus za tak świetną trwałość! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kwiatowe to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że zapach by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaśminowy no to na pewno odpowiedni na lato . Opakowanie rzeczywiście eleganckie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne opakowanie, a sam zapach myślę, że przypadłby mi go gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno pachnie zabójczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapachy, a te wodę opisałaś bardzo dokładnie, pachnie na pewno pięknie.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sam design perfum bardzo mocno zachęca do ich kupna, a i zapach kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również latem wole lżejsze zapachy, teraz używam Daisy Dream Marcs Jacobsa, czasem mi się wydaje że jest aż za lekki. Ten z opisu wydaje się idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi ciekawie, ja latem tez zdecydowanie tzrymam się lżejszych zapachów. Móje ukochane to te z morska bryzą

    OdpowiedzUsuń
  15. Obawiam się, że ten zapach by mi nie przypasował, ale jak spotkam go w drogerii to sprawdzę jak pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego, co piszesz, perfumy jaśminowe są wyjątkowe.
    POzdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za to zaś lubię słodkie zapachy.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe jak pachnie w rzeczywistości, chyba się przejdę do drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe ma opakowanie, chętnie bym poznała ten zapach :)
    I duzy plus za trwalość.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię zapach jaśminu. A moim zapachem lata jest Mexx whenever wherever :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam o zapachu cherry - przepiękne!! Uwielbiam ich używac!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię aromat jaśminu w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się. Chętnie sobie kupię

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak jaśmin to spróbuję, uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie, brzmi dobrze na prezent :). Wiele osób takie lubi. Ja akurat wolę jeszcze lżejsze. Np. takie jakby cytrusowe, czy z zieloną herbatą.

    OdpowiedzUsuń
  27. Żałuję że nie miałam jego próbki, bo po nutach widzę, że to może być ciekawa mieszanka. No i jest tam piżmo, z którym większośc perfum mi się podoba. Trwałość nou jest zadziwiająco dobra :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin