2 września 2019

Lawenda i cytryna- czy to połączenie ma sens? Yankee Candle Lemon Lavender


Hej Dziewczyny :)

Lawenda plus cytryna? Hmmm przyznam, że dla mnie ten opis brzmiał co najmniej dziwnie, tak dziwnie, że aż byłam ciekawa i kupiłam w ciemno, zakładając, że jeśli mi nie przypadnie do gustu, to po prostu użyję go jako odświeżacz do szafy.

Przesyłka dotarła, wosk rozpakowałam, podgrzałam w kominku i się zakochałam. O dziwo połączenie lawendy i cytryny jest bardzo przyjemne, te wonie idealnie się dopasowują.
Najpierw czuć cytrynę, a lawenda stanowi bazę, dzięki czemu cytryna jest nie tak bardziej cierpka, a bardziej kremowa i perfumowa niż kuchenna. To bardzo energetyczny zapach, bardziej niż do odpoczynku pasuje mi do odpalenia w jakiś dzień pełen zajęć, do wąchania podczas pracy przy komputerze, czy nawet ćwiczeń w domu.



To dobry zapach na ciepłą pogodę, bo jest orzeźwiający, ale również do trzymania wosku w szafie, żeby ładniej tam pachniało. Wosk jest bardzo intensywny i trwały. Jeden kawałek podgrzewałam chyba z 5 razy, nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło, bo po dwóch, czy trzech zazwyczaj nie czuć już zapachu.

Podoba mi się też jasno-fioletowy kolor wosku.

Polecam ten zapach wszystkim, którzy lubią bardziej oryginalne zapachy.

Ten wosk i inne możecie kupić w sklepie internetowym Goodies.pl 

Lubicie takie świeże zapachy?

32 komentarze:

  1. Lemon lavender 😊 love it ... Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten zapach i podobał mi się. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach wydaje sie mega relaksujący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię oba zapachy, a połączenie może być ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie, muszę sobie kupić ten zapach, co tak mnie zaciekawiłaś nim. :) Pozdrowienia posyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo dobrze wiedzieć, czasami brakuje mi jakiegoś takiego zapachu w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno zachęca mnie to, że jest taki trwały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mógłby i mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat za połączeniem cytryny i lawendy nie przepadam, jeśli już lawenda, to tylko z wanilią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze że i do mnie by takie połączenie nie przemawiało 😀
    Myślę że się skuszę 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam lawendowy zapach i póki co dalej służy mi jako zapach do szuflady z kosmetykami. Trochę szkoda mi go palić, bo w szufladzie się super sprawdza, a z drugiej strony jeszcze nie wiem czy to jest zapach który chciałąbym wąchać przez kilka godzin non stop ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe połączenie. Pewnie spodobałby mi się taki zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście połączenie brzmi bardzo intrygująco. Tak intrygująco, że aż spojrzę na ta kompozycję w drogerii, bo mnie zaciekawiłaś bardzo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego zapachu, będę musiała poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalne połączenie. Chciałabym się przekonać jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam jeszcze takiego połączenia, ale wydaje się intrygujące. Tym bardziej, że i lawendę i cytrynę kocham miłością gorącą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię oryginalne zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja właśnie zamówiłam sobie eko święcę sojową o zapachu ciasteczek piernikowych :) a z yankee moja dwa ulubione to żurawina i letnie lody smietankowo-truskawkowe (czy jakoś tak); mieszam oba i są idealna

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda fajnie,bez cytryny lawenda nie wypadłaby chyba tak dobrze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam lawendę, ale z takim połączeniem jeszcze się nie spotkałam, bardzo jestem ciekawa jak pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię ten zapach, bo lubię lawendę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten zapach, mam ten zapach! Był to pierwszy zapach Yankee Candle, jaki zamówiłam :) Uwielbiam naprawdę :) Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie zapach lawendy i cytryny tez lubie. Ich policzenia jeszcze nie testowałam i zaciekawiłas mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Połączenie jest faktycznie niebanalne i chyba przypadło by mi do gustu:):**

    OdpowiedzUsuń
  27. Super cytrynka jest pyszna i świetnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin