10 września 2019

Yankee Candles Belgian Waffles


Hej Dziewczyny :)

Gdybym miała opisać wosk Belgian Waffles jednym słowem to byłoby to milutki. Wosk doskonale odpowiada opisowi, jest słodki, nawet bardzo słodkich, ale nie ma dużej mocy zapachowej, tylko powiedziałabym, że średnią, więc pomimo swojej słodyczy, to jeśli ktoś nie lubi bardzo słodkich wosków, to ma szansę i tak go polubić. 


Czuję słodkie wafle z odrobiną wanilii. To taki słodki, grzeczny zapach.
Raczej do niego nie wrócę, bo nie ma w sobie tego czegoś, co sprawiałaby, że jest bardziej wyjątkowy. Jednak na pewno jest sympatyczny i taki bezpieczny np jeśli spodziewamy się gości, bo w nieprzesadzonej ilości raczej każdemu się spodoba.

Znacie ten wosk? Lubicie tego typu zapachy?

22 komentarze:

  1. Jadłam te wafle i o boże jakie były boskie. Aż mi smaka narobiłaś, a prędko nie zjem :D. Woski jedzeniowe jak dla mnie są zbyt specyficzne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł mieli na zapach ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Good post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam niestety, że posiada lekko "rosołkowe" nuty, przez co boję się po niego sięgnąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja zupełnie nic takiego nie wyczuwam, ale pewnie, co nos, to inne doznania :)

      Usuń
  6. Od razu przypomniał mi się płyn do kąpieli Luksji o takim zapachu :) Myślę, że by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham woski! To zawsze tak pięknie pachnie :) Już dzisiaj wyszukałam mój kartonik z zeszłej zimy, ale niestety stłukł mi się kominek :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu, ale po etykiecie i opisie zapach wydaje się być bardzo kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i muszę go w końcu odpalić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to wosk dla mnie, rzadko sięgam po tego typu zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie dawno nie wąchałam wosków. I w ogóle nie śledziłam nowości YC i innych świecowych marek - poza tym, co widziałam na blogach. Muszę to nadrobić - pójść i powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze mogłabym się na niego skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniały mi sie od razu belgijskie gofry które jadłam kilka miesięcy temu :D ciekawe czy podobny zapach

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbliża się jesień ,więc planuję zamówić sobie zapas świec i wosków tej marki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o marce, ale nigdy nie kupiłam żadnej ich świeczki. Nie wiem jednak czy takie "smakowite" zapachy były dobre dla mnie - pewnie cały czas bym coś jadła :D Wolę iść w naturę - lawendę, bez, sosnę i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zapach idealnie wpasowuje się w to co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin