2 października 2012

Miki z kolorówki

Witajcie,

Nie jestem pewna, czy wszystkie z Was o tym wiedzą, ale mamy możliwość nie tylko kupowania gotowych mineralnych cieni, róży czy podkładów, ale również możemy zakupić półprodukty potrzebne do tego i same ukręcić kosmetyk odpowiadający naszym wymaganiom. Do tego składniki te są dostępne nie tylko "za granicą", ale również w Polsce, niestety tylko wysyłkowo, jeden z takich sklepów to kolorówka.com. Ja sama posiadam sporo różnych mik i innych sypkich kolorowych cudeniek, do własnej produkcji:)



Jednak dziś chciałam przedstawić Wam te miki, które posiadam, a które nadają się do noszenia samodzielnie samodzielnie na policzkach, jako róże bądź rozświetlacze, mogą też posłużyć jako cienie.


1. Sparkle
Mika bardzo iskrząca, biała, mocno pyli, w małej ilości świetna jako rozświetlacz





2. Diamond Dust
 Podobna do Sparkle jednak z o wiele większymi drobinkami, taka "karnawałowa" bym powiedziała

3. Pink Crystal
Odcień pomiędzy pudrowym różem a cielistym, mnóstwo srebrnych drobinek


4. Winter Rose
Mika w kolorze herbacianym z niebieskimi i zielonymi drobinkami, świetny rozswietlacz do zimnej cery, tylko w maleńkich ilościach, w większych można zrobić efekt siniaka. Bardzo oryginalny odcień



5. Bubblegum Pink
Różowy kolor w odcieniu gumy do żucia (dla mnie to odcień różowej orbit dla dzieci:)), z raczej chłodnymi drobinkami


6. Ruby Rose
Intensywny, zimny róż, do używania w małych ilościach, lub wymieszania z czymś w celu rozjaśnienia
 

Próbowałyście już robić własne kosmetyki kolorowe?  Ja mam wiele swoich mieszanek, jednak przyznam, że najbardziej jestem zadowolona z własnoręcznie zmieszanego chłodnego bronzera, bo nigdzie nie mogłam dostać takiego odcienia, a jeśli już był w opakowaniu chłodny, to miał tendencje do ocieplania się na mojej twarzy.

Pozdrawiam N.

10 komentarzy:

  1. Kolejny przydatny post, bo czaję się na Kolorowkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zakupów z kolorówki się uzależnić można :) ogromny wybór mik mają, do tego tanio wychodzi, bo próbki po 5ml kosztują około 5 zł

      Usuń
  2. Masz dzisiaj ostatnią szansę by mi pomóc w dalszym blogowaniu. Wejdź na
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/czego-szukacie-na-blogach-pytajcie-i.html
    Każdą odpowiedż nagrodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz może tą bazę do zrobienia cieni? Bo zamówiłam sobie puder i 2 miki, ale do nakladnia sypkich cieni to nie mam czasu na co dzien niestety, a może można je zmieszac z duraline z Inglota, wiesz może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bazę, ale po zmieszaniu z baza dalej będziesz miała sypki cień. Taki sypki cień możesz "sprasować" i będzie wygodniejszy w użyciu. Najprostszy sposób to zmieszanie sypkiego cienia z odrobiną spirytusu, włożenie takiej mieszanki do płaskiego pudełeczka na cienie, baaardzo staranne ugniecenie-sprasowanie, odłożenie do wyschnięcia w cieple miejsce i gotowe. Można też to rozwijać dodawać zamiast alkoholu wodę z gliceryną, albo dodatkowo sylikony w postaci jedwabiu do włosów, ja jednak robiłam prasowany bronzer i róże na spirytusie i bardzo ładnie się trzymają w całości. Oczywiście możesz mieszać przed nałożeniem cień z duraline, ale wtedy kolory będą bardziej intensywne i raczej jako liner niż cień posłużą.

      Usuń
    2. a robiłaś tak na mikach? na wizażu wyczytałam, że alkoholem nie można sprasować - grozi zniszczeniem miki, podobno tylko jedwabiem albo gotowymi produktami do prasowania

      Usuń
    3. Samą mikę nie, ale mikę z dodatkami(dwutlenek tytanu i stearynian magnezu) tak i jak najbardziej wyszło ładnie.

      Usuń
    4. hmmm ja zamówiłam sobie Sericite Mica & Methicone jako wypełniacz bo będę robić ciemne cienie,
      myślisz, że się uda czy lepiej nie ryzykować? w sumie zostało mi trochę biosika i mam Marion i CHI

      Usuń
    5. Ja prasowałam miki samym alkoholem, gdyż robiłam sobie m.in, róż na policzki i bronzer, a ja nie mogę silikonów używać na twarz, wiec zaryzykowałam i świetnie wyszło.
      Cienie możesz prasować na jedwabiu do włosów, będą miały lepszy poślizg i będą bardziej hmm jedwabiste :).
      Czymkolwiek będziesz prasować, radzę najpierw jakąś ilość z najmniej lubianych mik spróbować zrobić na probe, żeby zobaczyć na własne oko co i jak wyjdzie.

      Usuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers