9 października 2012

Rozświetlacz i róż Silk Naturals- Cherub i Stellar

Witajcie.
Chcę Wam przedstawić mój ulubiony róż i rozświetlacz mineralny Silk Naturals. Niestety to kolejna firma mineralna, której produkty możemy jedynie zamówić wysyłkowo i to z zagranicy. Mamy jednak ułatwione trafienie z kolorem, gdyż istnieje możliwość zakupu próbki różu za 1,25$, zaś pełnowymiarowe pudełeczko kosztuje 6,5$



Proszki otrzymujemy w standardowych jak na minerały odkręcanych pudełeczkach z sitkiem, przy ciemniejszych odcieniach róży, gdzie używamy na raz naprawdę odrobinkę polecam nie odrywać folii z wszystkich oczek sitka, a zostawić sobie tylko jedno otwarte, gdyż dziurki są dość duże i może wysypywać się zbyt wiele proszku.


Moje kolorki:
Stellar
Prześliczny zimny, jaśniutki i delikatny róż ze srebrnymi drobinkami, dający  mroźny efekt



Cherub
Rozświetlacz, zdecydowanie chłodny i bardzo błyszczący, daje efekt pomiędzy  taflą, a drobinkami, jednak spokojnie można go używać na co dzień.



Oba kosmetyki doskonale się aplikują, są bardzo trwałe i wydajne, do tego nie są drogie.


Ja zdecydowanie polecam róże Silk Naturals, a czy Wy macie swoje ulubione firmy mineralne, czy tak jak ja róże z tej, podkłady z innej, a cienie jeszcze z kolejnej?

18 komentarzy:

  1. Nigdy chyba nie miałam nic z Silk Naturals, ale słyszałam o Cherubie. Mocne świecidło z niego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak błyszczy się obłędnie, ale to w końcu rozświetlacz :)

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc wolę tego typu kosmetyki w formie prasowanej, ale ten kolor- Stellar jest piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już przyzwyczaiłam do sypkich, ale z różem prasowanym faktycznie wygodniej jest współpracować, bo proszki potrafią się nierównomiernie na pędzel nabrać.

      Usuń
  3. Piękne kolory :)
    Nie używam różu ani rozświetlacza, zacofana jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Pewnie jakbym nałożyła to bym wyglądała jak ruska Matrioszka. Nawet nie jestem w stanie powiedzieć jaki kolor by mi pasował, a akurat z kolorami nie mam problemu;)

      Usuń
  4. Nie używałam jeszcze produktów mineralnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zupełnie inne kolory, używam zdecydowanie więcej palet w brązach, a tej marki (z przykrością stwierdzam) nie znam wcale :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porcelanowa, a to ciekawe. Pierwszy raz spotykam się z takim marzeniem :)
      Sama uwielbiam być opalona i tak mi najładniej :)

      Usuń
    2. ja też uwielbiam być opalona i też wtedy czuję się najlepiej :)
      ale marzenia faktycznie ciekawe

      nie stosowałam nigdy tego produktu o którym napisałaś
      aktualnie jestem na etapie podkładów mineralnych z Annabelle Minerals

      Usuń
  6. nie używałam jeszcze takiego rozświetlacza... z rzeczy sypkich jestem przekonana tylko do pudru transparentnego :)
    serdecznie zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie błyszczą, naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piękny, mroźny:) W sam raz na zimę:)
    Nigdy nie miałam nic z Silk Naturals...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam firmy, ale produkty wyglądają naprawdę dość ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki ze mnie mały Figielek :)
    Ale przyznam, że u Ciebie też wiele produktów kusić może :) i to robi w stopniu najwyższym...

    OdpowiedzUsuń
  11. Też pierwsze słyszę o firmie Silk Naturals, niemniej kolor Stellar mnie oczarował ma amen!:P

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers