11 października 2012

Maseczka z glinki białej-porcelanowej

Witajcie
Wczoraj miałam wolny wieczór, no prawie wolny, bo spędzony przy komputerze na pisaniu pracy, ale nie przeszkadzało mi to w trzymaniu maseczki na twarzy:)
Zrobiłam sobie maseczkę z  glinki białej-porcelanowej i odrobiny hydrolatu oczarowego.



(Na zdjęcie omyłkowo załapała się też glinka czerwona, jednak o niej będzie innym razem, obiecuję, że wkrótce)
A oto co o tej glince  pisze sklep Zrób Sobie Krem, w którym ją zakupiłam:
"Kaolin wydobywany w kopalniach w Europie. 100% produkt naturalny o wysokiej jakości, zaakceptowany także do użytku farmaceutycznego. 
INCI: Kaolin clay 
Składnik mineralny: 
Kaolinit, krzem, glin, żelazo, magnez, cynk, wapń i inne mikroelementy i sole minerale. 
Wygląd i konsystencja:
Biały drobny proszek, pył. Gęstość nasypowa - około 0.5 g na 1 ml (płaska łyzeczka 5 ml waży około 2.5 g).
Właściwości i zastosowanie:
Jedna z najdelikatniejszych glinek i z tego względu polecana dla skóry delikatnej, wrażliwej, suchej i dojrzałej. Przy zastosowaniu tej glinki przy cerze suchej i delikatnej proponujemy do sypkiej maseczki zamiast wody dodawać olej zimnotłoczony lub macerat dla poprawienia komfortu kuracji. Dzięki zawartości glinu ściąga pory i absorbuje nadmiar sebum, co sprawia, że z powodzeniem może być używana także dla wrażliwej cery tłustej i mieszanej. Stosowana regularnie jako maska oczyszcza i wygładza, łagodzi podrażnienia oraz poprawia koloryt skóry."

Moja opinia:
Glinka biała to moja ulubiona glinka,  gdyż jest bez wątpienia najdelikatniejsza z wszystkich (nie używałam  jeszcze tylko żółtej). Ma postać bardzo drobnego proszku, takiego pyłku-mąki :), nie ma w niej żadnych drobinek, które mogłyby podrażniać. Dzięki tak drobnej konsystencji po dodaniu hydrolatu, lub oleju, zmienia się w niezwykle kremowa maseczkę, którą bardzo przyjemnie i łatwo rozsmarować na skórze. Nie daje uczucia ściągnięcia skóry nawet jeśli dopuścimy do wyschnięcia maseczki. Po zmyciu skóra jest lekko rozjaśniona, nie podrażniona i nie wysuszona, a po niektórych glinkach mam takie wrażenie.  Rano po wieczornym użyciu maseczki pory pozostają zmniejszona, a drobne niedoskonałości znikają, tak samo jak podrażnienia. Zdecydowanie polecam.

15 komentarzy:

  1. Jak zawsze powiem: podziwiam i cenię. Sama jestem leń do kwadratu i nie potrafię takich mikstur mieszać i jeszcze się nie pomylić. Dlatego sięgam tylko po gotowce, a i tu robię błędy...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używałam chyba jeszcze żadnej glinki -.- Nie wiem jak to się stało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem chyba za bardzo leniwa, wole kupic cos gotowego, chociaz zrobic w domu swoja prywatna osobista linie produkcji... to jest cos ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:) Ja mam tak samo:P
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jeszcze nie stosowałam glinek, ale dzięki GB będę miała okazję to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie prezentuję maski z glinkami różnego koloru od Eveline, tez żółtą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, muszę też coś z tą żółtą zakupić, bo kusi :)

      Usuń
  6. Gerovital dostępny jest w drogeriach Natura, drogeriach Aster, Wispol, w większości hipermarketów sieci E.LECLERC, w sieci Tesco (ale nie we wszystkich sklepach), słyszałam coś też o Almie, ale to ostatnie miejsce na 100% nie jestem pewna.
    Trwa teraz akcja promocyjna w drogeriach, odsyłam na mojego FB.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie stosowałam tej glinki, ale zachęciłaś mnie baaardzo:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia o glinkach, nigdy ich nie stosowałam. Chyba czas podszkolić się w temacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy w życiu nie używalam żadnej glinki, dla mnie to czarna magia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam glinki:) Używam też najczęściej białej bo mam wrażliwą skórę.

    Obserwuje,zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię glinki, ale białej jeszcze nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers