27 listopada 2012

Cień Wibo, FASHION COLORS, 02 Mystic Rock

Witajcie.
Ja również w Rossmanowej promocji skusiłam się na kilka rzeczy.  Jako, że wyjątkowo nie potrzebowałam nic z kolorówki, ale nie mogłam zignorować takiej promocji ;), zakupiłam kosmetyki tańszych marek takich jak m.in Wibo czy Rimmel, które po obniżce miały naprawdę śmiesznie niskie ceny. Sporo recenzji przede nami :). Zacznę od cieni Wibo, za które zapłaciłam 3,29 zł :D

Wibo, FASHION COLORS

Posiadam odcień 02 Mystic Rock




 Kilka słów od producenta:
"Matowe cienie Wibo idealnie się aplikują. Miękka i jedwabista konsystencja ułatwia ich rozprowadzanie i nakładanie, pozostawiając lekką powłokę nasyconego koloru, która podkreśla naturalne piękno oczu, wydobywa ich naturalny blask. Cienie zdobione są ornamentem w postaci kwiatowego stempla a ich formuła wzbogacona jest o wit.E zapewniającą powiekom zdrowy i atrakcyjny wygląd. Łatwa aplikacja przy braku efektu osypywania się cieni."źródło


Opakowanie:
Proste plastikowe, raczej wygląda na delikatne, podejrzewam, że lepiej będzie cienie przełożyć do zbiorczej palety. Jest nawet miejsce na aplikator, ja sama używam pędzelków, wiec się na jego temat nie wypowiem.





Konsystencja, kolor, trwałość:
Cienie nie osypują się przy nakładaniu. Mają jednak bardzo słabą pigmentację. Z dość ciemnego grafitu w pudełku na oku robi się jaśniutka szarość. Trwałość jest całkiem znośna, bez większych strat wytrzymują cały dzień, tracąc w miarę upływu czasu intensywność kolorów. Na opakowaniu są określone jako matowe, mój odcień jest jednak bardziej satynowy. Bardzo ładnie pachną ;)


Podsumowując za 3 zł warto kupić, za więcej raczej nie, lepiej dołożyć i mieć porządniejsze cienie.


Skusiłyście się też na kilka niepotrzebnych drobiazgów kolorówkowych, tylko dlatego, że były tanie? Czy macie więcej rozsądku ode mnie ;) ? A może macie też cień z tej serii, jak sprawują się inne kolory?

Pozdrawiam N.

36 komentarzy:

  1. Ładny kolor ma ten cień...:)

    Zachęcam do obejrzenia i obserwacji mojego bloga...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, wszyscy coś kupują w promocji, a w moją córkę "diabełek " wstąpił w Rossmanie i złapałam tylko szybko żel pod prysznic i peeling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna, jeszcze masz ostatnią chwilę, żeby coś zakupić :)

      Usuń
  3. ja się na promocje nie skusiłam, trzeba na prezenty pod choinkę oszczędzać heh :P

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety złamałam się i kupiłam co nieco w Rossmannie, tych cieni nie miałam ale patrząc na słaby kolor raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety albo i 'stety' nie trafiłam do Rossmanna, a u mnie w mieście go nie ma :( cienie wydają się całkiem ok :) chociaż szkoda, że tak słaba pigmentacja. Testowałaś je z bazą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wybierać cienie, które da się używać bez bazy, bo nie chce kolejnej warstwy na oku, a poz tym silikony mi na twarzy nie służą.

      Usuń
  6. Nic nie kupuję, oszczędzam na Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor, trochę metalizujący?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakby, na pewno nie jest to zadeklarowany przez producenta mat

      Usuń
  8. Ha! Właśnie chciałam te cienie sobie kupić, ale skoro nie są takie super to raczej sobie odpuszczę :) zdecyduję się na inne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 3 zł zawsze można zaryzykować, może akurat przypadną do gustu,

      Usuń
  9. Jakiś czas temu właśnie się rozglądałam za dobrze napigmentowanym, satynowym szarym cieniem w sensownej cenie... ale nic mnie nie urzekło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedys szukałam i rownież nic nie znalazłam, kilka było ciekawych, ale nie była to czyta szarosć, tylko jakieś brązy, albo fiolety z niej wyłaziły.

      Usuń
  10. kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i następna Pani kusi! Nic tylko bić! Już przez jedną Damę skusiłam się na pomadkę Wibo mimo, że nie używam kolorówek na usta! Ale uznałam, że jak jest promocja...:) Nakupiłam za dużo rzeczy:( Niektóre trochę nieprzemyślane, ale dzięki temu będę wiedziała na przyszłość, że są kolory które do mnie nie pasują (a mniejszym kosztem). Miałam problem z różem, byłam pewna, że różowy podkreśli moje zaczerwienienia skóry, a brzoskwiniowy je ukryje, okazało się na odwrót!Niestety ten brzoskwiniowy to Bourjois, a różowy MissSporty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można się tłumaczyć, że i tak oszczędziłaś bo była promocja ;) Mi też nie pasują pomarańczowe róże, wyglądam w nich jak w gorączce.

      Usuń
  12. Kolor raczej nie w moim typie .

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli chodzi o maty, to zdecydowanie wolę miyo za piątaka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdzie w mojej okolicy nie widziałam tej marki.

      Usuń
  14. Jakiś czas temu kupiłam całą paletę, więc teraz staram się nie dokupywać cieni, ale fakt jest taki, że jak zobaczyłam "-40%" na szafach, to ciężko się było powstrzymać :) U mnie skończyło się na błyszczyku z chili (Wibo) i eyelinerze w kolorze brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy szaruszek - ostatnio właśnie takie preferuje bo odkryłam że mi dobrze w szarościach (to było doprawdy unikalne odkrycie bo mam szare oczy a nigdy do tej poru nawet nie patrzyłam w stronę szarych cieni heihii)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdarzylo mi sie kupic tak cos w promocji i potem moze nie ze az strasznie zalowalam ale nie bylo warto:)))))) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja jak zwykle w tyle.. i mam 15 km do rossmana i niestety nic a nic nie kupie...

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorek całkiem fajny ja osobiście lubię takie przygaszone "bezpieczne" kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny kolorek, przypadl mi do gustu;)

    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A nie jest trochę za twardy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja odkładam na mikołaja i stronie od wszelkich promocji ^^... A fakt ile to ja sie nakupowałam czegoś, bo tanie... Dobrze, że mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
  22. pigmentacja słaba, ale za 3zł, czemu nie:D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin