30 listopada 2012

Moje zakupy Yves Rocher

Witajcie.
Pan listonosz przyniósł mi w końcu moje długo oczekiwane zakupy ze sklepu internetowego Yves Rocher.  Moje zamówienie spory czas miało status "oczekujące" ze względu na brak rzeczy w magazynie, zaczynałam się już niecierpliwić :) To chyba jeden z minusów zakupów przez internet, niestety nie da się w ten sposób mieć rzeczy na "już".



Moje zakupy:


(nie wcale nie mam za dużo kosmetyków ;) )

A oto co szczegółowo kupiłam,


  żadnego z tych kosmetyków wcześniej nie miałam, wiec recenzje będą się pojawiały na bieżąco, w miarę używania:

Baza wygładzająca i lakier nabłyszczający - to akurat był gratis do zakupów
 


Kredka do oczu czarna i czarny tusz do rzęs. Jak widać ta marka foliuje swoje produkty, marzy mi się żeby było to bardziej popularne, bo mam dość kupowania zmacanych kosmetyków w Naturze czy Rossmanie.



Deo kwiat lotosu- pierwsze wrażenie śliczny zapach.



 Woda toaletowa wanilia



Dwa błyszczyki malina i wanilia


Szampon przywracający blask - pachnie tak pięknie, że zastanawiam się czy nie używać go pod prysznic ;) żeby dłużej cieszyć się zapachem



Żel pod prysznic fioletowy ryż



 Żel pod prysznic kawa



Woda do demakijażu twarzy i oczu



Krem



I to by było na tyle. A Wy co sobie ostatnio kupiłyście? Miałyście któryś z "moich" kosmetyków?

Pozdrawiam N.

31 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze nic z Yves Rocher. Jakoś nie mogę zdecydować się na zakupy produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię YR. Miałam kilka z tych kosmetyków. Kulkę, żel kawowy, ten bialy lakier do paznokci jest świetny tzn baza;)no i błyszczyk miałam,:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba warto było czekać. Ciekawi mnie żel z fioletowym ryżem

    OdpowiedzUsuń
  4. poszalałas :) bardzo lubię YR, ale rzadko zamawiam, bo po prostu mi się nie chce :D szkoda, że nie mam gdzieś w pobliżu ich sklepu stacjonarnego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze nic z tej firmy :) ciekawa jestem szczególnie tuszu i kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore te zakupy^^ widzę, że dużo osób zamawia od YR : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zakupów narobiłaś :) Woda waniliowa bardzo mnie zainteresowała, więc czekam szczególnie na jej recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na pewno się skuszę na coś z świątecznej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooj zacna paczka... miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawil mnie ten ostatni krem :) No i masz racje z tym, ze foliowanie kosmetykow jest dobre, zgadzam sie w 100%

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten kawowy żel, uwielbiam go :)
    I bazę i lakier również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam te żele pod prysznic! Ale chyba nie tylko ja, bo przez długi czas nie były one objęte "zieloną kropką" i kupowałam je co miesiąc w promocji 40% zniżki, albo 2 w cenie 1, a teraz już zostały "oznakowane". Zresztą jak wiele produktów w YR. Nie podoba mi się taka polityka.
    Zgadzam się co do foliowania! To co się działo na Rossmann-owskiej promocji dokładnie obrazuje ogrom zniszczeń jakiego mogą dokonać klientki. Poszłam w środę, żeby dokupić tusz do rzęs...wszystko było pootwierane! Mało tego, jak można się malować szminką która jest do kupienia? I odłożyć? Nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez sie zastanawiam od dłuzszego czasu nad tym zelem kawowy, ponoc pachnie obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kawowy żel pod prysznic...Coś jak najbardziej dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tych kosmetyków miałam tylko waniliowe perfumy :) Bardzo ciekawi mnie zapach tego płynu z ryżem...

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja mam ten żel do demakijażu i średni jest. wolę płyn micelarny vichy. reszta to dla mnie nowości ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz duże zakupy ;) Ja niestety zawiodłam się na tej marce...
    Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się zastanawiam właśnie nad zakupami w Yves Rocher :) Może się w końcu zdecyduję :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio kupiłam sobie dezodorant z tej serii, ale o zapachu zielonej cytryny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, sporo :) ja się zastanawiam nad szamponem do włosów tłustych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubie meskie perfumy z YR, natomist wszystkie damskie do pielegnacji ciala powalaja mnie swoim zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj interesuje mnie ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wczoraj tam zaglądałam..ich półki w świątecznym przystrojeniu wyglądają niesamowicie.. :(

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam żel kawowy i kupiłam go drugi raz , nie kusiła Cię wersja świąteczna żeli ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawały się fajne, jednak trochę obawiam się tych ich błyszczących drobinek.

      Usuń
  26. wow zazdroszczę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa jestem działania bazy wygładzającej.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers