2 grudnia 2012

Błyszczyk Essence Glossy lipbalm

Witajcie.
Dziś krótka recenzja błyszczyka Essence. Pisana znad szklanki gorącej, zielonej herbaty.

Essence Glossy lipbalm błyszczyk do ust w tubce o zapachu owoców



Kilka słów od producenta:
"smakowite błyszczyki – oto one! Błyszczyki pielęgnują twoje usta i pozostawiają pyszny smak oraz piękny blask na ustach.   pełna gama – 6 kolorów." źródło

Cena: 
nie pamiętam dokładnie, ale poniżej 10 zł

Opakowanie:
Tubka, z wyprofilowanym "dzióbkiem", mi odpowiada



Zapach, smak:
Bardzo przyjemny owocowy zapach, może trochę sztuczny, niemniej mi się podoba, smaku na szczęście prawie nie ma, osobiście nie lubię smakowych błyszczyków.

Trochę zdjęć, odcień berry sorbet:
Te jasne drobinki poza błyszczykiem to pozostałości po jakimś cieniu :)



Błyszczyk na ustach, dość grubo nałożony



 Moja opinia:

  • Błyszczyk na ustach jest praktycznie bezbarwny, drobinki są delikatne, nie ma mowy o nachalnym brokacie.
  • Trwałość przeciętna, jak to błyszczyk.
  • Fajne, wygodne opakowanie.
  • Nie klei się, nie wydaje się ciężki.
  • Niestety błyszczyk wysusza usta, więc raczej nie kupię ponownie.
  • Na pewno nie pielęgnuje ust, tak jak obiecuje producent.

Lubię błyszczyki w tubce. Zwykle rano używam szminki, a błyszczyk służy mi w ciągu dnia do błyskawicznego odświeżenia makijażu. Jakie jest wasze ulubione opakowanie błyszczyku tubka, gąbeczka, czy może pędzelek?

Pozdrawiam N.

30 komentarzy:

  1. pysznie wygląda i nadaje fajny i delikatny kolor...patrząc po zdjęciach, zdecydowanie na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się na kimś, ale na sobie nie lubię:( Mam małe usta i staram się je "chować" :D Zazwyczaj po błyszczykach (kolorowych czy bezbarwnych) miałam zajady(???), nie wiem dlaczego, bo używałam ich tylko ja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten błyszczyk, a odcień jak dla mnie idealny, na ustach również wygląda świetnie. Niestety po tym jak dwa razy wylał mi się w torebce błyszczyk w tubce, już nie kupuję mazideł w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli wysusza, to nie dla mnie, mam problem z suchymi ustami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuję się słodko ale szkoda, że wysusza ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda na Twoich ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten błyszczyk i powiem, że jestem zadowolona, ale czy wysusza? Jakoś nie zauważyłam tego na swoich ustach ;)
    Niedawno kupiłam wersję wiśniową - jestem zachwycona, a te błyszczyki ogólnie lubię :) są fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze całkiem mi się spodobała opinie błyszczyka poza tym że wysusza usta, a ja mam z tym właśnie problem -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam soczyste błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musi słodko pachnieć ;) bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękne usta :) a ja ie mam ulubionej formy błyszczyka - chyba każda jest u mnie do przyjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę pędzelek, bo takim w tubce zawsze upaćkam się jak dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę tubkę, mam większą kontrolę. A jesli chodzi o błyszczyki - Avon moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam podobny i jestem bardzo zadowolona :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście lubię takie błyszczyki w "takiej formie" muszę się im przyjrzeć w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dla mnie, ale tylko dlatego, że nie przepadam w ogóle za błyszczykami:D

    OdpowiedzUsuń
  18. ten błyszczyk jakoś tak bardziej pasuje mi na lato,z zima w ogóle mi się nie kojarzy a wręcz za bardzo z nia kontrastuje.
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny kolorek, szkoda, że wysusza:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam ten błyszczyk w swojej małej kolekcji. Moim ustom krzywdy nie robi, jednak nie należy niestety do moich ulubieńców. + za zapach :)

    Zapraszam do udziału w rozdaniu na moim blogu, do wygrania vouchery o wartości 20$ do wykorzystania na wybrane przez siebie okulary w sklepie firmoo.com :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie lubię błyszczyków. nienawidzę jak mi się do nich przyklejają włosy. masakra.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek rewelacja...:)


    Zapraszam również do mnie...:)
    Obserwuję...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. używam rzadko błyszczyków , choć ostatnio bardziej się do nich przekonuje..

    OdpowiedzUsuń
  24. Na Twoich ustach - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze wygląda, no a trwałość jak to z błyszczykami bywa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam blyszczyki, ale zdecydowanie najbardziej lubie takie z "patyczkiem" zakonczonym malym aplikatorem do nakladania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o dobrze wiedzieć że wysusza usta ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Wielbię takie kolory :D żal, że w tym przypadku są wysuszające :/

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers