13 kwietnia 2013

O kosmetycznych bublach i katastrofie włosowej.

Hej Kochane :)
Jak chyba każdej z Was zdarza mi się trafić na typowe buble kosmetyczne. Więc już nie zaskakuje mnie, że kremy nawilżające potrafią nie nawilżać, a te do cery trądzikowej zwiększają niedoskonałości. Trafiałam też na płyny do demakijażu obchodzące się z makijażem delikatniej niż sama woda, czy odżywki do włosów pogarszające ich stan - można by tak w sumie jeszcze długo wymieniać, bo w każdej kategorii kosmetyków możemy natrafić, na coś "zaskakującego" niestety w tym negatywnym znaczeniu.

O ile zwykle te negatywne recenzje można zakończyć stwierdzeniem, że jeżeli coś nam nie pasuje to może pasować komuś innemu to dziś jednak chciałam Was zdecydowanie ostrzec przed pewnym kosmetykiem. Wprawdzie nie ja go testowałam, ale widząc efekty działania jestem wprost przerażona, tym bardziej, że sama lubię swoje włosy i staram się o nie dbać i aż mnie bolą moje własne, gdy patrzę na efekt działania pewnego produktu.
Zapraszam Was na post do Blogerki Pani Domu
http://panidomunazakupach.blogspot.com/2013/04/kosmetyczno-wosowa-katastrofa-zyciowa.html
o jej włosowej katastrofie zafundowanej przez zestaw do prostowania włosów podczas suszenia.

Ja przyznam się, że (odpukać) nie trafiłam jeszcze na tak makabryczny kosmetyk. Moje włosy z natury są proste, za proste i wolałabym loki, więc bym osobiście po niego nie sięgnęła, ale w życiu nie spodziewałabym się, że może przynieść tak nieprzyjemne skutki.

Miałyście do czynienia z tym preparatem? A może też macie za sobą bardzo nieprzyjemne przeżycia z jakimś innym kosmetykiem, lub tylko duże rozczarowanie po niespełnieniu obietnic producenta? Chętnie poczytam o waszych kosmetykowych anty-typach, myślę, że warto ostrzec innych przed co najmniej rozczarowaniem.

Pozdrawiam N.

18 komentarzy:

  1. też byłam przerażona jak zobaczyłam efekty, sprawdziłam czy ten specyfik ma jakies inne opinie w internecie i na wizażu dziewczyny skarżą się na spalone/mega zniszczone włosy.. więc sądzę że Pani Domu nie jest wyjątkiem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam ciekawa czy to jednostkowy przypadek

      Usuń
  2. Ciekawa jestem, co jej odpisze producent tego specyfiku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piszę o bublach, jakoś nie mam serca aby marnować na nie swój czas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam, że przed nieudanymi kosmetykami, zwłaszcza takimi jak ten, należy ostrzegać. Również po to prowadzimy w końcu blogi. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Czytalam i wspolczuje Pani Domu :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam, przeczytałam i jestem przerażona, że coś takiego znalazło się na rynku. Kto taki bubel dopuścił do sprzedaży? Makabra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże....współczuje. załamałabym się

    OdpowiedzUsuń
  7. Za coś takiego powinna podać ich do sądu! Widziałam wczoraj jej post i też naprawdę, aż mi się nóż w kieszeni otworzył. Jak można coś takiego wypuścić na rynek! Nie ogarniam tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam i jestem w szoku :( współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moimi bublami kosmetycznymi jeżeli chodzi o włosy były szampony i odżywki. Szampony do suchych i zniszczonych- jeszcze bardziej przesuszały, plątały i niszczyły włosy, a odżywki po prostu obciążały włosy i przetłuszczały je w 5 minut. Staram sie od tego czasu czytać opinie na temat produktów i stosuję te "bezpieczne".

    OdpowiedzUsuń
  10. Również czytałam i tez jestem w szoku, ciekawe co odpowie producent, jeśli w ogóle się jakoś ustosunkuje, szkoda dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam.... to masakra jakaś.... co oni dodają do tych produktów?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już o tej katastrofie i jestem przerażona. Jak tak wielki koncern mógł dopuścić się czegoś takiego?!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka chciała bym cię serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w projekcie na moim blogu, mam nadzieję, że weźmiesz udział :))http://malwina305.blogspot.com/2013/04/projekt-makijazowo-paznokciowy-z.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :)
    Niestety musiałam odwołać akcję, którą organizowałam na swoim blogu :(
    więcej informacji tutaj: http://mjsmakeup.blogspot.com/2013/04/wazna-informacja-dot-mojej-akcji.html

    Przepraszam za całe zamieszanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko... biedna dziewczyna. kiepsko to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers