29 sierpnia 2013

Krem do ciała Decubal

Hej,
Dziś chcę Wam przedstawić  krem, który bardzo polubiłam, mimo, że nie pachnie, a ja nie ukrywam, że uwielbiam zapachowe kosmetyki do ciała. Jest to odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała marki Decubal.


Cena: około 20 zł

Skład:
(widoczny po powiększeniu zdjęcia)


Opakowanie:

Czerwone z prostymi, białymi napisami. Powtarzam się, ale uwielbiam ten kolor i przyznam, że mając do wyboru ten krem i jego białego brata, zgadnijcie dlaczego sięgnęłam najpierw po ten? ;)



Tubka jest mięciutka, nie ma więc problemu z wydobyciem produktu. Jest to bardzo wygodne, bo nic mnie tak nie irytuje w kosmetykach, jak zbyt twarde opakowanie, którym trzeba potrząsać kilka chwil, żeby cokolwiek wydobyć. Tutaj wprawdzie łatwo o wylanie większej ilości, ale to balsam do ciała więc raczej nie odmierzamy aptekarskich ilości ;)
Plastik z którego wykonano opakowanie nie jest śliski, a zamknięcie na klik nie wymaga ganiania uciekającej zakrętki po toaletce.


Konsystencja/ zapach:

Jest dość lekki jak na krem do skóry suchej, bardziej przypomina zwykły balsam.
Kosmetyk jest teoretycznie bezzapachowy, no i pachnie typowo dla kosmetyków tego rodzaju. Na szczęście nie jest to woń mocno intensywna.



 Działanie:



Jak już pisałam bardzo polubiłam ten produkt i cóż mogę napisać poza tym, że jest naprawdę skuteczny. Świetnie koi podrażnienia i czuję jak otula skórę.  Pozostawiając delikatny, ochronny film, który nie jest tłusty, czy błyszczący, a aksamitny. Doskonale nawilża i natłuszcza.

Krem wchłania się błyskawicznie i nie maże po ciele, co czasem lubią robić balsamy przeznaczone do suchej skóry. Używam kremu do pielęgnacji całego ciała włącznie ze skórą dekoltu i na szczęście nie powoduje powstawania krostek.

Poprawa nawilżenia  jest długotrwała, utrzymuje się nawet, gdy na kilka dni przerwiemy stosowanie balsamu.

Czuję, że moja skóra jest naprawdę zadbana i w dobrej kondycji. Pomimo, że lubię i zazwyczaj wybieram perfumowane kosmetyki do ciała, to ten krem bardzo polubiłam i myślę, że kiedyś sięgnę po kolejne opakowanie.


Znacie ten produkt marki Decubal, a może znacie jakiś inny krem/balsam do ciała warty polecenia?

Pozdrawiam N.

25 komentarzy:

  1. z chęcią wypróbowałabym... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym ,chciała...:-) muszę rozejrzeć się za tym kremem bo przyznam, że pierwszy raz widzę go na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś na pewno wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie miałam jeszcze niczego decubal

    OdpowiedzUsuń
  5. moj maz bardzo lubi ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam firmy i chyba nie kupiłabym, wolałabym coś tańszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, zaciekawiłaś mnie tym produktem! :) Kiedyś napewno trafi w moje ręce!

    Pozdrawiam,
    mietowyeden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go, ale wydaje się być naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znamy sie z tym kremem i bardzo lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dawno nie spotkałam się z kosmetykiem który nawet jak na chwilę odstawimy pozostawia skórę w dobrej kondycji. Właśnie tak powinien działać dla mnie dobry kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go :) Ja bardzo lubię balsamy z Neutrogeny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam chyba jeszcze nic Neutrogeny :)

      Usuń
  12. bardzo polubiłam kosmetyki Decubal ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sporo ich produktów również przypadło do gustu :)

      Usuń
  13. Nie znam, ale muszę poznać ;) Lubię takie kremy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że mają też produkty do ciała.
    Zdecydowanie wolę kosmetyki zapachowe, więc nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale coraz częściej czytam o niej pochlebne recenzje. Szkoda tylko, że krem nie pachnie. Tak jak Ty uwielbiam maziać się czymś cudnie pachnącym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też lubię pachnidełka do rąk :)
      Ale działanie ma świetne i zachęcające! :)

      Usuń
  16. Ooo może bym się z nim polubiła! Mam teraz krem bezzapachowy do twarzy i go bardzo lubię. Drażnią mnie chemiczne nuty.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers