4 grudnia 2013

Naturia odżywka z miodem i cytryną bez spłukiwania do włosów suchych i zniszczonych

Hej Kochane.

Na odzywkę Joanny z miodem i cytryną skusiłam się, gdy poszukiwałam czegoś lekkiego co nie będzie wymagało spłukiwania, a pozwoli mi rozczesać włosy po płukankach z ziół czy kawy, które używam do ostatniego płukania, a które moja skóra głowy lubi, zaś włosy już mniej i czasami bywają po nich bardziej splątane niż zwykle.


Zamykana na klik buteleczka zawiera 200g odżywki o słodkim zapachu, jednak nie jest to woń ani cytryny, ani miodu, to taki typowy słodkokosmetykowy zapach:) Bardzo przyjemny, ale nie utrzymujący się zbyt długo na włosach.



Jest dosyć rzadka, jednak trochę bardziej gęstsza od odżywki do włosów z serii z Apteczki Babuni.


Użyta jako sama odżywka bez spłukiwania na moich włosach nie sprawdza się. Jest bardzo nieprzewidywalna. Czasem włosy wyglądają po niej dobrze, raz być obciążone i przetłuszczone, a innym razem przemienia je w siano i puch, który nie daje się rozczesać. Spłukana nie daje nic, no i nie w takim celu ją kupiłam. Znalazłam na nią sposób, który polega na tym, że przed nałożeniem jej na włosy rozcieńczaj ją z wodą i dopiero taką mieszankę nakładam. Wtedy nie mam problemu z nadmiernym przetłuszczeniem, a spełnia swoją funkcję i pomaga rozczesać włosy. Nie wiem, pewnie gdybym opanowała odpowiednią ilość jaka jest potrzebna moim włosom to nie musiałabym bawić się w takie mieszanki, ale jakoś mi to nie wychodziło;). Piszę tę recenzje głównie po to, że może któraś z Was też ma podobny problem z jakąś odżywką bez spłukiwania i skorzysta z tego sposobu:)

Nie zauważyłam żeby odżywka wpłynęła w większym stopniu poza ułatwieniem rozczesania i wygładzeniem włosów na ich stan. Jednak w dużym stopniu ze względu na zapach jestem z niej zadowolona i może nawet kupię ją ponownie.


Skład:

Lubicie/znacie tę odżywkę?

Pozdrawiam N.

28 komentarzy:

  1. Jak już mam używać odzywek bez spłukiwania to w sprayu, nakładanych za bardzo nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sprayu lubię gliskura, ale mam wrażenie, że te zwykłe bardziej działają na moje kłaki.

      Usuń
  2. ja ogólnie lubię miód i cytrynkę w kosmetykach dla włosków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kosmetyki miodowe ze względu na zapach:)

      Usuń
  3. nie znamy tej odzywki ale zapach brzmi kusząco ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kosmetyki Joanny,ale tej odżywki nigdy nie używałam:)Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że jej działanie będzie bardziej spektakularne :/ Szkoda, że ma tendencje do obciążania przy użyciu zbyt dużej ilości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety na moje włosy jet trochę za ciężka jak na odżywkę bez spłukiwania.

      Usuń
  6. Miałam wersję z makiem i ogólnie byłam zadowolona, choć oczywiście powalającego działania nie miała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak pachnie wersja z makiem:)

      Usuń
  7. Też ją miałam, wcale się u mnie nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
  8. tej wersji nie lubię :) obciąża mi włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ją i również lubie jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. odżywek nie używam,ale szampony często;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odwrotnie, po odżywkę czasami sięgnę, ale szampon nie pamiętam kiedy ich używałam:)

      Usuń
  11. Nie używałam tej odżywki, ale cenię sobie produkty, które zawiera :) Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam szampon, połowy użyłam jako płynu do kąpieli bo poza pienieniem strasznie wysuszał włosy

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe, ze wygładza.
    Jednak wolę gęstrze odzywki.

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie odżywki bez spłukiwania w ogóle się nie sprawdzają, za mocno obciążają włosy

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znamy, ale skoro jest taka nieprzewidywalna jak piszesz to raczej nie przetestujemy:D;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ta odżywka jest tak tania ze nawet jak komus sie nie spisze to moze smiało podac dalej lub wyrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jej nie znam i ze względu na przetłuszczanie włosów jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers