3 grudnia 2013

Pielęgnacyjni ulubieńcy listopada

Hej Kochane :)

Co miesiąc czytam na wielu blogach podsumowania ulubieńców w pielęgnacji, aż w końcu skusiłam się na własne. Wprawdzie nie wiem czy taka seria wejdzie u mnie na stałe. Do większości moich kosmetyków jestem na tyle przywiązana, że być może lista powtarzałaby się co miesiąc, z minimalnymi zmianami, a to nie miałoby większego sensu, ale zobaczymy jak to wyjdzie ;)

Zdecydowanie najbardziej polubiłam się i najczęściej używałam w listopadzie:

Demakijaż/mycie/tonizowanie:

Olejek Babydream- maleństwo 50 ml, kupione w promocji za jakieś 2-3 zł, świetnie radzi sobie z demakijażem oczu, a nawet użyłam go kilka razy do olejowania włosów. Na pewno nie jest to moja ostatnia buteleczka.
Mydełko miodowe, krymskie, naturalne – nie podrażnia, ani nie wysusza, radzi sobie z demakijażem, polubiliśmy się.
Hydrolat lawendowy – to chyba bardziej przyzwyczajenie niż miłość, ale nie jest zły.
Woda termalna Iwostin – z jednej strony jestem bardzo przywiązana do wody termalnej, doskonale łagodzi wszelkie podrażnienia, czy alergie, a z drugiej nie widzę różnicy w działaniu pomiędzy markami, więc sięgam po ta która jest aktualnie w promocji :D


Ochrona:
Filtr Iwostin 50- mój ulubiony filtr od kilku lat recenzja klik
Blistex Intensive - świetnie chroni i nadaje się pod kolorowa pomadkę recenzja klik


Pielęgnacja:
Olej z pestek śliwki - dość długo używany tylko pod oczy, aż zdecydowałam się nakładać go na całą twarz, u mnie spisuje się świetnie, do tego nieziemsko pachnie, na pewno pojawi się kiedyś jego recenzja.
Olej z avocado – jeden z moich ulubionych olejków do twarzy już od długiego czasu, świetnie nawilża pielęgnuje i u mnie wchłania się prawie do matu.
Krem z witaminami na bazie bazy kremowej ze ZSK ( coś nie tak z tym zdaniem :D) i olejku ze śliwki pachnie cudownie i jest bardzo leciutki. Żałuję, że zrobiłam go tylko 30 ml, bo kończy się błyskawicznie szybko.
Biała glinka - moja ulubiona z glinek, niestety nie używałam tak regularnie jak powinnam.

Znacie któryś tych kosmetyków? 

Pozdrawiam N.

25 komentarzy:

  1. Chyba powinnam kupić jakiś olej do twarzy. Chociaż ja już nie wiem jak z nią postępować, wolę nie patrzeć w lustro i nie robić z nią nic bo sie boje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam używać hydrolatu rumiankowego i jestem bardzo zadowolona z niego :)
    Zainteresował mnie ten krem z witaminami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, może wypróbuję ;]
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. białą glinkę znam, ale nie za bardzo lubię - za lekka dla mnie. olejek z pestek śliwki używałam na końcówki włosów i idealnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blistex Intensive mam chyba moja Mama, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z babydream znam tylko szampon;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ten olej śliwkowy wciąż mam ochotę, nie odpuszczę, za jakiś czas jak zrobię luzy w kosmetykach muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. olejek z pestek śliwki mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię te oleje i glinkę białą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie olejek babydream, smaruję sie nim po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam olejek babydream ale u mnie się nie sprawdził. Filtr Iwostin wydaje się ciekawy, niestety nie miałam go jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też używam oliwki Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mydełko miodowe chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. biała glinka musze wkońcu zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nic z tych rzeczy nie znam. Olejek z pestek śliwki bardzo mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejku Babydream też czasem używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam ochotę na jakies tonik i hydrolaty z E-naturalne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. czasami używamy olejku babydream ;) reszty produktów niestety nie znamy ;(
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale jestem bardzo ciekawa olejów do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  21. Olejek z Babydream jest na prawdę super do olejowania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam firmę Iwostin, szczególnie serię Sensitia. Bardzo lubią się ich kosmetyki z moją buzią. Oliwki z BabyDream są moimi ulubionymi.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers