5 września 2014

Fitomed, Krem nawilżający tradycyjny



Dziś chcę przedstawić Wam moją opinię o nawilżającym kremie tradycyjnym Fitomed. Jak dotąd byłam zadowolona ze wszystkich kosmetyków tej marki, które testowałam. Jeśli chcecie się dowiedzieć czy tak było i tym razem- zapraszam do przeczytania recenzji.




 Cena: 
12,50 zł  tutaj

Krem znajduje się w prostym, plastikowym słoiczku, zabezpieczonym sreberkiem.
Na opakowaniu mamy podane najważniejsze informacje o kremie i skład.




Krem jest dedykowany cerom tłustym i mieszanym. Ja zazwyczaj sięgam po cięższe kosmetyki, ale tym razem chciałam, ze względu na lato, wypróbować czegoś lżejszego.

Krem ma delikatny, jakby kwiatowy, przyjemny zapach, który nie utrzymuje się na twarzy. Konsystencja wydaje się na początku dość tłusta i treściwa, ale mazidło daje się bardzo łatwo wklepać w skórę i szybko się wchłania.

Co dla mnie najważniejsze, bo inaczej nie mogłabym kosmetyku po prostu używać, krem nie zapycha mi skóry i nie powoduje powstawania niespodzianek.

Kosmetyk bardzo dobrze nawilża. Zazwyczaj stosowałam na noc, czasem na dzień, kiedy nie wychodziłam z domu, lub wychodziłam dopiero wieczorem (w innym wypadku w dzień latem wybieram kosmetyki z filtrem). Krem nadaje się pod makijaż, tylko trzeba odczekać, aż wchłonie się do końca. Inaczej wprawdzie podkład mineralny siedzi grzecznie na swoim miejscu, ale płynny korektor potrafił się rolować.
Po nałożeniu na noc, skóra rano była miękka i promienna, a ja czułam, że jest odżywiona.

Nie uczulił mnie i świetnie łagodził wszelkie podrażnienia.  Pomógł mi się uporać szybciej z uczuleniem po olejku eterycznym, którym ja niemądra, pokropiłam sobie poduszkę dla ochrony przed komarami. Nie biorąc pod uwagę, że zazwyczaj o ile nie rozcieńczam olejków do wprost  homeopatycznych ilości, to robią mi krzywdę i oczywiście obudziłam się z czerwonym policzkiem:( Smarowałam go kremem kilka razy dziennie, bo na szczęście mogłam zostać wtedy w domu i uczulenie zniknęło szybciej niż zazwyczaj.


http://www.fitomed.pl

Jeśli szukacie dobrego, nawilżającego kremu w niskiej cenie, to zdecydowanie polecam:)

42 komentarze:

  1. O to dla mojej cery...
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. musze w końcu cos od nich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam go ale swiecilam sie po nim jak psu jajca..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie miałam z Fitomedu,a ten wydaje się dla mojej cery idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic nie miałam z tego fitomedu, ale 1 września zrobiłam zapas kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Fitomedu kremu nie miałam. Na razie wróciłam do mojego ulubionego Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też by mógł się fajnie sprawdzić na noc:) wczoraj też mi komar nie dawał spać, nawet nie pomyślałam o odganianiu ich olejkami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki fitomed dobrze na mnie wpływają , tego kremu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy kosmetyk, uwielbiam wszystko co naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu wypróbować coś tej marki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zimę planuję zakup kremu Fitomed :) W chwili obecnej mam tonik z tej firmy :) Szkoda tylko , że ich kosmetyki są tak słabo dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  12. zapamiętam go i może w przyszłości po niego sięgnę, bo póki co duże zapasy mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, ze kolejny dobrze sie sprawdzil :) Kusza mnie kremy tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam ostatnio jakiegoś kremu na dzień, może mój wybór padnie właśnie na Fitomed, ale jeszcze sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam firmy ale krem tak jakby dla mnie. Tylko odpowiedni dla siebie już odnalazłam :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele dobrego czytałam o kremach Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj a ja żadnego kremu tej firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam go poprzedniej zimy i też byłam z niego zadowolona :) Na pewno jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tego kremu jeszcze nie miałam, ale czytałam dużo dobrego o nim

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku marki Fitomed, ale chętnie bym spróbowała z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam go jeszcze, ale może kiedyś się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda na fajny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie wypróbuję jak skończę kilka kremów z moich zapasów;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam go, ale na pewno byłabym z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy i najwazniejsze, ze dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam cerę tłustą, ale mam swój ukochany krem z Loreala więc raczej unikam w tym zakresie zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja go kupiłam mojej mamie, i zastanawiam się jak u niej się sprawdzi, mam nadzieję, że będzie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam go i sprawdził się u mnie dobrze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie miałam tego kremu, ale na pewno się na niego skuszę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie nie dla mojej cery... ale kosmetyki tej marki lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) ale na pewno sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę sobie sprawić jakiś kremik z Fitomedu, tylko się nie mogę na razie zdecydować, który :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Od kilku miesięcy chcę zdobyć ten krem. W mojej osiedlowej drogerii jeszcze go nie ma mimo że poprosiłam ich o zamówienie kremu,.

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam, ale mi kompletnie nie podpasował :(

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin