28 lutego 2015

Moje ulubione triki makijażowe


Każda z nas gdy zaczęła się malować, na pewno z czasem poznała, lub wyrobiła sobie własne jakieś triki makijażowe. Dziś chcę się podzielić z Wami tymi z których ja korzystam najczęściej.



Kolorowy tusz do rzęs

Zamiast kolorowego tuszu można użyć kremowy eye-linerem. Wystarczy go nałożyć czystą spiralką np. po starym tuszu.

Cienie zamiast różu/rozswietlacza/bronzera


Zamiast zwykłego różu można sięgnąć po cień do powiek w tym kolorze. Sprawdzi się to zwłaszcza w przypadku jasnych odcieni, bo mocno napigmentowany trudniej będzie nałożyć, co nie znaczy, że jest to niemożliwe. Tak samo można zastąpić rozświetlacz, czy bronzer.

Krem z podkładem

Jeśli zależy mi tylko na lekkim kryciu i bardzo naturalnym wyglądzie mieszam odrobinę podkładu z moim ulubionym kremem. Sprawdza się to zarówno przy zwykłych płynnych podkładach jak i sypkich mineralnych.

Cienie nakładane palcami

Jeśli mam bardzo osypujący się cień, lub pigment nakładam go na powiekę palcem, a dopiero potem rozcieram granice. Po wycieniowaniu oka czasem jeszcze raz nakładam cień palcem, żeby kolor był bardziej intensywny. Ważne jest żeby nie rozcierać cienia palcem przy nakładaniu, a tylko wklepać. Zmniejsza to osypywanie i bardzo podbija kolor.

Zwiększenie krycia korektora

Jeśli mój korektor średnio kryje, albo chcę zakryć jakaś wyjątkowo wredną krostkę, to nakładam kleks korektora, czekam chwilę i dopiero wtedy go rozprowadzam, żeby rozetrzeć granice. Taki podeschnięty korektor kryje duuużo mocniej.

Znacie/stosujecie?

Jeśli macie jakieś swoje ulubione tricki makijażowe dajcie mi znać w komentarzach. Chętnie je przetestuję :)

52 komentarze:

  1. Używanie cieni zamiast różu (a częściej odwrotnie) to u mnie norma. W ogóle za to lubię minerały, że wszystko może być wszystkim. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten pomysł z tuszem do rzęs. Wypróbuję :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie też czasami nakładam palcami

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też często rozcieram cienie palcami szczególnie jasne :)
    Lubię też stosować jasny, prawie biały cień na sińce pod oczami, to je trochę rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest tez pomieszać podkład z ulubionym olejkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;), to daje rewelacyjny efekt ;)

      Usuń
  6. Triki znam, niektóre z nich czasem stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten kolorowy tusz hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie dobry patent z tym tuszem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem z podkładem też zdarzało mi się mieszać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również robię tak czasami z korektorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. krem z podkładem stosuję zawsze jak tylko moja cera ma lepsze dni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie ostatnio zaczęłam używać cieni do powiek zamiast brązera i jestem z nich bardzo zadowolona :) Pozostałych tricków nie znam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Metode z korektorem muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie korzystałam z żadnego z trików :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nakładanie palcem cieni na powiekę to od zawsze mój sposób na oszczędność czasu.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No coz - ja standardowo - dla odświeżenia oblicza odrobina rizswietlacza nad górna wargę i skrzydełka nosa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten trik z kremem i podkładem też stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość znałam, ale patent z eyelinerem zamiast tuszu-fajny pomysł. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Praktycznie oprócz opcji pierwszej z pozostałych trików czasem korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny i niezwykle przydatny post! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę spróbować z tym korektorem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty stosujesz cienie zamiast różu lub bronzera - a ja zupełnie na odwrót :) Lubię takie miksy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Krem z podkladem - to lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podkradnę patent z korektorem.
    Kiedyś mieszałam podkład z kremem, ale jakoś potem o tym zapomniałam-dzięki za przypomnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wykorzystam trik z korektorem i cieniami zamiast różu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne triki, ja oszukuję z rozświetlaczem :) Używam w zastępie cienia, który spełnia tę funkcję idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja cieni w o ogóle nie używam. Ale zaciekawiło mnie użycie ich zamiast różu.

    OdpowiedzUsuń
  28. ten trik z korektorem fajny :) A cienie nakładane palcem to dla mnie najlepszy sposób..... :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne triki :) O niektórych już słyszałam, ale nie o wszystkich :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja czasem nakładam cienie palcami. I jeden trik mam odwrotny do Twojego - bronzera czy różu używam jako cienia do powiek:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie cień, który się osypuje dobrze jest nałożyć palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawe porady chociaż za bardzo z nich nie skorzystam :D


    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/inspirations-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam patent z nakładaniem cieni palcami. Sama czasem to robię albo cieniuję powiekę paluchem :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też nieraz nakładam cienie palcami

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy patent z korektorem ;) Latem mieszkam podkład z kremem ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cienie zamiast bronzera - skąd ja to znam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja prawie każde cienie nakładam palcami, tak jakoś wygodniej:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę spróbować triku z kolorowym tuszem;) ja używam cienia z odrobiną wazeliny jako eyelainera;) Dziękuje za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  39. muszę wypróbować nakładanie palcem mojego ulubionego pigmentu z Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapamiętam to z korektorem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z korektorem całkiem niezłe, ale kupiłam właśnie kamulfaż z catrice i jak na razie nie było jeszcze na twarzy nic, czego by nie zakrył. :D
    A do do trików, to jeśli można to nazwać trikie, to zawsze gdy maluję oczy, wcześniej przypudrowuję je, nakładając szczególnie na rzęsy- są później grubsze po wytuszowaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie znam i stosuję oprócz ostatniego. Koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  43. Mój trik na niedoskonałości - nakładam korektor przed nałożeniem podkładu a po nałożeniu podkładu robię to jeszcze raz :D
    Drugi - zawsze pod tusz nakładam bazę z Eveline (którą recenzowałam na blogu) - efekt jest niesamowity :D
    Trzeci - patyczek do ucha jako ratunek na wszystko - wyjechałam eyelinerem? zmyje patyczkiem nasączonym płynem micelarnym, to samo robię z brwiami gdy mi coś nie wyjdzie lub gdy przypadkiem przy malowaniu tuszem rzęs pomaluję sobie oko (ten odbity tusz na górnej powiece wygląda dramatycznie!!)
    Czwarty - gdy ulubiony tusz trochę mi przyschnie - mieszam go z odrobiną płynu minecalarnego i jest jak nowy :)
    W ogóle fajny pomysł na post :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej bazie z Eveline, to już któryś raz słyszę pozytywną opinię. Muszę się za nią rozejrzeć :)

      Usuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers