8 lutego 2015

Yves Rocher Żel pod prysznic: Fioletowy ryż z Laosu

Moim ulubieńcem z żeli YR jest zdecydowanie wersja kawowa, jednak czasem zdradzam ją z innymi wariantami zapachowymi. Tym razem padło na ryż-bo w YR kupuję przez internet i byłam ogromnie ciekawa jak to ryż może pachnieć :D


Cena 8,90 za 200 ml

Opakowanie żelu jest estetyczne. Otwarcie działa bez łamania paznokci;)

Produkt nie wysusza, ani nie podrażnia skóry.

Kosmetyk mocno się pieni, przez co jest bardzo wydajny. Niestety trochę mnie zawiódł zapach, a nie ukrywam, że w produktach do kąpieli zapach jest dla mnie bardzo ważny. Żel nie pachnie nieprzyjemnie, ale to taki delikatny lekko mydlany zapach. Spodziewałam się chyba czegoś bardziej otulającego.

Raczej nie kupię go ponownie. Działa dobrze, ale do pełnej przyjemności z używania brakowało mi fajniejszego zapachu.

Lubicie żele YR? Jestem ciekawa, która wersja jest Wasza ulubioną :)

70 komentarzy:

  1. ja też lubię fajnie pachnące żele pod prysznic
    bo w sumie nie oczekuję po nich jakiś bardzo rewelacyjnych właściowści pielęgnacyjnych bo od tego mam balsam, ale
    musi ładnie pachnieć !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za żelami z tej firmy. Wysuszają mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też najb lubie kawowy no i makadamia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego żelu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie używałam żeli YR ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś kawowy. Dostałam go i tak mi się nie podobał zapach, że zniechęciłam się do tych żeli, więc został pierwszym i jedynym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie mogę się zebrać żeby wypróbować coś z tej firmy:D

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko wodę toaletową i byłam zadowolona, ale tusz z YR mnie zawiódł. Myślę jednak o przetestowaniu paru kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też ten zapach nie zachwycił:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja ten zapach uwielbiam najbardziej jardins du monde! :) chociaż kawy jeszcze nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żeli z Yves Rocher. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach zelu pod prysznic jest dla mnie bardzo wazny. Nie znam tego ryzowego, obecnie mam wersje miodowo-muesli, bardzo smakowicie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to był najbardziej śmierdzący żel, jakiego przyszło mi używać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że się nie sprawdził. Ma ciekawą etykietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widzialam tego zelu jeszcze w ofercie. Ja wlasnie uzywam z czerwonego grejfruta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy z tej firmy żelu nie miałyśmy i też wolimy kiedy się dość mocno pieni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam go, ale równieź w tego typu kosmetykach bardzo ważny jest dla mnie zapach więc pewbie sie nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda ale nie mam prysznica

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli chodzi o żele to zapach jest bardzo ważny :) Dla mnie musi być przyjemny bo po prostu mnie wtedy relaksuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że zapach się nie sprawdził, ja lubię jak ładnie pachnie podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żelu YR to jeszcze nie miałam ale jakoś nie kusi mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapach powinien być dobry ponieważ jednak u żeli jest najważniejszy ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Zele od nich mnie bardzo kusza, ale jeszcze zadnego nie mialam ;) Kiepsko, ze ten Ci zapachowo nie podpasowal ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam produktów tej firmy, szkoda że zapach kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię! nie mam ulubionego, ale zawsze w sklepie stacjonarnym wącham wszystkie :D niektóre pachną obłędnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też jestem fanką pięknych zapachów pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kawowy napewno jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog :) + obserwuję

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mialam żadnego żelu z yves ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również nie próbowałam żadnych produktów z Yves ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię te żele, kawa to też mój ulubieniec ;) kupiłam go kiedyś, ale że zapach mi się nie podobał to zaraz komuś sprezentowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie używałam i raczej nie użyję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tej wersji zapachowej jeszcze nie miałam. Za to uwielbiam żel o zapachu kawy oraz ten o zapachu orzechów macadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy ale nie raz kusiło mnie by wejść do drogerii :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie właśnie ciekawi ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedyś używałam te żele, ale już dawno żadnego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie próbowałam nigdy tej firmy ale najbardziej interesowały by mnie szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nie miałam okazji korzystać z żeli YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. kuszą mnie produkty z YR bo raczej tylko z próbkami sie spotkałam i to już wieki temu

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś słyszałam, że nie ma sensu kupować drogich żeli pod prysznic, bo te kosmetyki bardzo krótko pozostają w kontakcie ze skórą i za wiele dobrego nam nie wyrządzi. Grunt, żeby nie zaszkodził - nie wysuszył skóry. Tak więc zapach to ważny atut w ich przypadku :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. zaciekawiła mnie nuta zapachowa :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Choć doskonale znam żele YR, tego jeszcze nie widziałam. Chyba muszę się bliżej zaprzyjaźnić z kolegą.. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam go, jak będę kiedyś w YR to zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja w tej chwili testuję pomarańczowy, ale zapachu nie czuję bo jestem chora ;P ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nienawidzę mydlanego zapachu, choćby delikatnego, więc chyba nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Yes, I follow you on gfc #867, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. JA mam wersje bodajże wiśniową ale już nie pamiętam do końca wzięłam Azjatycką wersje to wiem hahah fajne są te żele

    OdpowiedzUsuń
  49. Dla mnie też bardzo ważny jest zapach w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie miałam jeszcze żadnego żelu z YR, ale dla mnie zapach podczas kąpieli tez barzo duze znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie używałam jeszcze nic z tej firmy. Ciekawy produkt i recenzja :)

    Pozdrawiam,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie używałam żadnego kosmetyku z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie miałam jeszcze tego żelu :) uwielbiam słodkie cytrusowe zapachy.. ;3

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam mydlane zapachy, więc mi na pewno przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. tego akurat nie miał;am ale lubię żele Yves Rocher:)

    OdpowiedzUsuń
  56. fajny produkt ale aż dziwne ze ryżowy ha :D jako firma bardzo lubię :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Na pewno pachnie cudownie, lubię żele z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nigdy nie miałam żadnego żelu z YR. ;/

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubię żele YR, zwłaszcza te owocowe zapachy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  60. PIękny zapach ma ten żel :) Chociaż zele pod prysznic YR strasznie wysuszają skórę

    OdpowiedzUsuń
  61. Tej wersji nawet nie widziałam, ale kawka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers