13 lipca 2015

Nowości w mojej szafie z Dresslink

Hej Kochane :)

Jakiś czas temu zgodziłam się na propozycję współpracy z Dresslink. Niedawno otrzymałam paczuszkę i pora pokazać Wam, co wybrałam.



Szara sukienka jako pierwsza wpadła mi w oko. Materiał jest przyjemny w dotyku, nie gniecie się, co bardzo doceniam, bo prasowanie, to nie jest moja ulubiona czynność. Mogłaby być odrobinkę dłuższa. Jednak ogólnie mi się podoba. Ostatnio w ogóle polubiłam szary kolor, więc być może to też dlatego.

 
 Kolejna sukienka, a raczej tunika, jest cała z czarnej koronki. Góra jest z samej koronki, bez podszewki, dlatego noszę ją na czarny top. 
 


Podoba mi się bardzo wykończenie rękawów i dołu tymi jakby frędzelkami :) 


Uwielbiam czerń i koronki, więc nie może mi się coś co jest tego połączeniem nie podobać :D Nie pamiętam, czy Wam pisałam, ale byłam za młodych lat bardzo "gotycką" nastolatką i chyba stąd mi to zamiłowanie pozostało :D


Trzecia granatowa sukienka, niestety nie została przeze mnie w miarę przyzwoicie sfotografowana, bo deszcz wygonił mnie do domu. Bardzo podoba mi się kolor, ale materiał już niekoniecznie. Za to trafiłam z długością. To już zdecydowanie sukienka, a nie tunika:)



Szara sukienka tutaj
Koronkowa sukienka tutaj
Granatowa sukienka tutaj

I to tyle moich nowości. Jestem ciekawa, czy coś się wam z nich spodobało?

82 komentarze:

  1. 2 rzecz bardzo mi do Ciebie pasuje a 3 najbardziej bym się w tym widziała ze wszystkich trzech ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba :) ja właśnie dziś złożyłam moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, więc liczę na to, że się nie zawiodę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z zamówienia :)

      Usuń
  3. ostatnia sukienka wpadał mi w oko
    kliknęłam, mogłabys kliknąć w kilka linków w tym poście ?
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2015/07/maxi-tez-jest-sexi-przedlad-dugich.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się ta pierwsza sukieneczka :) Chętnie przygarnęłabym we wszystkich możliwych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię taki fason sukienek :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta szara sukienka :) Jest prześliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna tunika bardzo ładna :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mi się podobają.
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie sukienki są prześliczne:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się granatowa sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia sukienka bardzo ładna. Właśnie oczekuję paczkę z tego sklepu :D
    Poklikałam. Mogłabyś wpaść u mnie poklikać ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pierwsza sukienka jest urocza.
    Widzę, że Dresslink rozpoczął dużą kampanie reklamową bo zrobiło się głośno w blogosferze. Również nawiązałam współpracę z tym sklepem.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też będziesz zadowolona z większości rzeczy :)

      Usuń
  12. Koronkowa sukienka mega :)
    Zapraszam do dołączenia do osób które mnie obserwują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już Cię od jakiegoś czasu obserwuję :D

      Usuń
    2. A tak rzeczywiście ;) gapa ze mnie :D

      Usuń
  13. Granatowa sukienka jest świetna! Ale ta koronkowa również ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wybrałaś nic co pasowałoby do mojego stylu :D Najbardziej ostatnia sukienka, uwielbiam niebieskości :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możemy razem chodzić na zakupy, nie będziemy się kłócić o ostatnie sztuki na wyprzedażach :D

      Usuń
  15. do mnie rzeczy przyszły za małe z tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda:( Na mnie ta czarna jest przykrótka, ale spodziewałam się tego, bo modelce na zdjęciach w klepie też tylko lekko pośladki zakrywa i od razu się nastawiałam, że być może to będzie raczej tunika.

      Usuń
  16. ta ostatnia sukienka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam w linki :) super ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie to mnie denerwuje w zamawianiu "sukienek" przez internet, że często są to tuniki, a nie sukienki :P Lubię takie proste, jak ta szara ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie z ta czarną to się nastawiłam, że to będzie raczej tunika, bo modelce też ledwo zakrywa pośladki :) Bardziej bym była zła jakby na zdjęciu to była normalna sukienka, a przyszła taka króciutka :)

      Usuń
  19. Też kiedyś zamówiłam sukienkę, która okazała się tuniką. ;) Ale ostatnio trafiłam idealnie z długością.

    ps. klikam w linki i proszę o klik też u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam tamtą Twoją białą sukienko-tunikę, ładnie wyglądała jako tunika :)
      Zaraz do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  20. Szara sukienka mi się najbardziej podoba :) Poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. druga pasuje do Ciebie idealnie :) trzecia też jest całkiem całkiem szkoda, że materiał już niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie wyglądają te koronkowe rękawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szara najlepsza chociaż wszystkie bardzo ładne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne sukienki, ta koronkowa jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. najbardziej podoba mi się trzecia sukienka. ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba kolor i fason, niestety materiał jest chyba najmniej fajny z tych 3.

      Usuń
  26. Pasują Ci wszystkie, ale najbardziej podoba mi się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta szara całkiem spoko, taka codzienna! Ja rzadko dobieram ciuchy online bo ciężko mi trafić z rozmiarem, tak żeby nie było za duże:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z azjatyckich ciuchów powinnaś być zadowolona pod względem rozmiaru, bo te najmniejsze są naprawdę małe, tylko jeśli jesteś wysoka, to mogą być za krótkie.
      Ja dużo rzeczy zamawiam online: ciuchy, kosmetyki, a nawet ostatnio meble :)

      Usuń
  28. Tunika z koronki przecudownaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  29. do mnie ostatnio przyszła paczka, ale średnio jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nice post as always!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. czarna tunika bardzo w moim guscie ;) piękna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Czarną koronkową z chęcią byśmy do swojej szafy przygarnęły :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie ta czarna ma w sobie taki gotycki klimat :) Najbardziej spodobała mi się granatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne rzeczy! ♥ Muszę też wspomnieć o tym, że masz "nieziemskie" włosy - mogłabym na nie patrzeć bez końca :))
    PS. Kliknęłam w linki, miło mi będzie jeśli znajdziesz chwilkę i klikniesz w link od sukienki na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Szara sukienka jest bardzo w moim guście! :)
    Prosta, przewiewna i uniwersalna.

    www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Granatowa sukienka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Granatowa sukienka bardzo mi się podoba, szkoda że materiał nie fajny, ale mimo wszystko bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej podoba mi sie koszykowa sukienka, jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwsza i ostatnia sukienka bardzo fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się ta ostatnia sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie trzy sukienko-tuniki są świetne, ale zdecydowanie ta czarna jest najlepsza. :D Lekko gotycki klimat to mój klimat. :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Ogromnie Ci zazdroszczę długich włosów!! Ile zapuszczasz już? Ja 2 lata( w październiku minie...) a są zaledwie "ciut" przed piersi... I to tylko najdłuższe partie. Tragedia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie już od kilku lat nie zapuszczam, tylko trzymam się tej długości tak do łokci, jak za bardzo podrosną to ścinam 5-7 cm, czasem więcej czasem mniej i rosną od nowa.

      Usuń
  43. Zdecydowanie szara jest w moim guście :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. "Mała czarna' jest zdecydowanie w moim stylu, w moim guście- takie cudeńka mogłabym nosić cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Szara sukienka jest śliczna i gdyby byla mniej skloszowana to byłaby idealna!!!
    Czarna też mi sie podoba pod względem kroju, materiał już niekoniecznie.
    A z ostatniej biore tylko kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale ładna ta koronka :) i ta tunika-sukienka ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  47. Granatowa sukienka bardzo ladna! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Szara bardzo fajna, zdecydowanie mój gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szara, prosta sukienka wygląda pięknie. Na codzienny spacer czy do pracy, z żakietem będzie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  50. Tunika z czarnej koronki śliczna! :-)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) Bath and Body Works (2) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) BingoSpa (26) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) Carmex (1) Catrice (2) cera naczynkowa (1) cialo (1) ciało (83) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (10) Delia (1) demakijaż (8) Dermedic (1) Dermena (2) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (6) Eva natura (1) Eveline (4) Everyday Minerals (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (2) Gorvita (1) Green Pharmacy (3) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (2) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (1) Kemon (2) kolorówka (5) korektor (4) kosmetyki kolorowe (63) Kosmetyki mineralne (11) kredka (2) Kredki i eyelinery (4) krem (17) krem do rąk (6) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (13) lakier do paznokci (17) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (3) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (2) mascara (2) maseczka (3) maseczki (5) maska (7) maska do włosów (6) maska/maseczka do włosów (7) masło do ciała (2) MaxFactor (1) Maybelline (1) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (1) Nicole (1) Nivea (1) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (26) oczyszczanie (1) odżywka (6) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) olej (15) olej do demakijażu (1) olejek (3) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (34) peeling (4) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (2) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (45) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (80) pielęgnacja włosów (79) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (1) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (14) porady (5) półprodukty (1) Primoplast (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) Sally Hansen (1) samoopalacz (1) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (6) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (24) szminka (4) Tahe (1) Timotei (2) Tołpa (8) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (1) twarz (1) twarz-pielęgnacja (3) Un Matin au Jardin (1) usta (20) Verona (2) Virtual (2) Vita Liberata (1) vyes roche (11) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (11) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (6) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (14)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers