24 grudnia 2016

Nowości w mojej szafie z Zaful

 Hej Kochane :)

Jakiś czas temu napisała do mnie pani ze sklepu Zaful z pytaniem, czy chcę przetestować ich ubrania i przedstawić na blogu. Ponieważ pierwsze testy nie wiązały się ze zbieraniem klików zgodziłam się bardzo szybko. Wybrałam 3 ubrania: czarną dość elegancką sukienkę, cienką kurteczkę i zaszalałam trochę wybierając również gorset, jednak na stronie była tak szeroka ich oferta, że nie mogłam się oprzeć, a byłam ciekawa, jak jest z jakością. 

http://www.zaful.com/?lkid=27019




Sukienka ma bardzo głęboki dekolt, dlatego trochę zsuwam ją z ramion, aby go zmniejszyć. Poza tym jest bardzo fajna. Wykonana z cienkiego, nieprześwitującego materiału z rękawami 3/4 sprawdzi się prawie na każdą okazję i porę roku.

http://www.zaful.com/multiple-zippers-lapel-collar-jacket-p_218153.html?lkid=27019

Kurteczka jest czarna z materiału a'la welur, ale trochę sztywniejszego. Myślałam, że będzie cieńsza, bardziej jako narzutka niż kurteczka, jednak jest dość ciepła i myślę, że sprawdzi się jako kurtka na wiosnę.
http://www.zaful.com/multiple-zippers-lapel-collar-jacket-p_218153.html?lkid=27019

Gorset zaskoczył mnie bardzo przyjemnie. Spodziewałam się czegoś mniej solidnego, tymczasem jest naprawdę fajny, usztywniany i ładnie układa się na ciele.


Co myślicie o tych ubraniach?

11 komentarzy:

  1. Kurteczka za 30 dolarów wygląda fajnie :) Bardzo lubię ten sklep. Na Święta kupiłam tam coś mojej mamie i bratowej, obie są zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka ciekawa. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kurtka :) Mam kilka rzeczy z tego sklepu i są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też do mnie napisali i jestem ciekawa ich rzeczy. Z opisu innych blogerek wynika, że mają dobrej jakości ubrania. Sukienka mi się bardzo podoba, ładną ma górę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie sukienki i kurteczki :) Gorsetu jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna sukienka to podstawowe wyposażenie damskiej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zamówienie. Szkoda ze do mnie ta Pani nie napisała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukieneczka mi się podoba , przydałaby mi się podobna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała czarna zawsze wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers