24 grudnia 2016

Nowości w mojej szafie z Zaful

 Hej Kochane :)

Jakiś czas temu napisała do mnie pani ze sklepu Zaful z pytaniem, czy chcę przetestować ich ubrania i przedstawić na blogu. Ponieważ pierwsze testy nie wiązały się ze zbieraniem klików zgodziłam się bardzo szybko. Wybrałam 3 ubrania: czarną dość elegancką sukienkę, cienką kurteczkę i zaszalałam trochę wybierając również gorset, jednak na stronie była tak szeroka ich oferta, że nie mogłam się oprzeć, a byłam ciekawa, jak jest z jakością. 

http://www.zaful.com/?lkid=27019




Sukienka ma bardzo głęboki dekolt, dlatego trochę zsuwam ją z ramion, aby go zmniejszyć. Poza tym jest bardzo fajna. Wykonana z cienkiego, nieprześwitującego materiału z rękawami 3/4 sprawdzi się prawie na każdą okazję i porę roku.

http://www.zaful.com/multiple-zippers-lapel-collar-jacket-p_218153.html?lkid=27019

Kurteczka jest czarna z materiału a'la welur, ale trochę sztywniejszego. Myślałam, że będzie cieńsza, bardziej jako narzutka niż kurteczka, jednak jest dość ciepła i myślę, że sprawdzi się jako kurtka na wiosnę.
http://www.zaful.com/multiple-zippers-lapel-collar-jacket-p_218153.html?lkid=27019

Gorset zaskoczył mnie bardzo przyjemnie. Spodziewałam się czegoś mniej solidnego, tymczasem jest naprawdę fajny, usztywniany i ładnie układa się na ciele.


Co myślicie o tych ubraniach?

11 komentarzy:

  1. Kurteczka za 30 dolarów wygląda fajnie :) Bardzo lubię ten sklep. Na Święta kupiłam tam coś mojej mamie i bratowej, obie są zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka ciekawa. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kurtka :) Mam kilka rzeczy z tego sklepu i są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też do mnie napisali i jestem ciekawa ich rzeczy. Z opisu innych blogerek wynika, że mają dobrej jakości ubrania. Sukienka mi się bardzo podoba, ładną ma górę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie sukienki i kurteczki :) Gorsetu jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna sukienka to podstawowe wyposażenie damskiej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zamówienie. Szkoda ze do mnie ta Pani nie napisała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukieneczka mi się podoba , przydałaby mi się podobna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała czarna zawsze wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin