25 grudnia 2016

Płyn micelarny AA Do demakijażu twarzy i oczu



Hej Kochane :)

Bardzo dawno nie miałam kosmetyków marki AA. Chyba ostatnio miałam coś jeszcze z serii skierowanych do nastolatek wiele lat temu. Ten produkt też nie był zaplanowanym zakupem. Wrzuciłam go do koszyczka w Rossmannie skuszona jakąś promocją. Jak na razie mama 2 ulubieńców do demakijażu twarzy i oczu: micel Dermedic i płyn do demakijażu Rival de Loop.

Czy ten micel też dołączył do moich ulubieńców....nie....a oto dlaczego:




Micel ma proste, ale praktyczne i estetyczne opakowanie. Jest bezbarwny i praktycznie bezzapachowy. Nie zawiera kompozycji zapachowej, ale oczywiście pachnie typowo dla produktów bezzapachowych. (wiecie co mam na myśli ;))


To jeden z niewielu miceli, używanych przeze mnie, który by się pienił i to nie tylko w opakowaniu. Po nalaniu na wacik i przetarciu po skórze wytwarza się piana. :) Płyn nie pozostawia lepkiego filmu na skórze.

Zamknięcie z klapką działa bez zarzutu.

Płyn bardzo dobrze zmywa makijaż, ale pomimo że jest dedykowany do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii i demakijażu nie tylko twarzy, ale i oczu, to mogę go stosować tylko do demakijażu twarzy, bo niestety przy zmywaniu kolorówki z oczu powoduje lekkie pieczenie skóry powiek.

Pewnie zużyję go do końca do demakijażu twarzy, ale po 2 nieudanych podejściach będę omijała okolice oczu i pewnie więcej go nie kupię. Oczywiście u każdego może sprawdzić się inaczej, a ponieważ świetnie usuwa makijaż na pewno sporo osób go polubi.

Znacie/lubicie ten micel?

Skład:


Pozdrawiam

47 komentarzy:

  1. Nie znam go, ja na razie męczę końcówkę różowego Garniera z którego nie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspominam go przyjemnie, ale jakoś bez większego szału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkty, choć sama takich kosmetyków nie używam;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dawno nie mialam nic z AA musze wrocic do ich produktów bo bylam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pielęgnacji AA jeszcze nie miałam okazji nic używać. Mój ukochany micel to różowy Garnier i nie zamierzam go zdradzać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie go wypróbować, nie zdarzyło mi się, żeby kosmetyki AA podrażniały moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego nie znamy i pozostaniemy w takim razie przy naszym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś w ogóle kosmetyki AA zniknęły parę lat temu z pola widzenia. A pamiętam czas, gdy były bardzo popularne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że powoduje pieczenie oczu :( Wzajemnie kochana Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próbowałam.
    Szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam, ale jakoś nie przepadam za tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go, mnie nie piekł, ale u mnie się to nigdy nie zdarzyło do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam, ale miałam żel micelarny tej firmy (na moim blogu nawet jest recenzja) to nie byłam z niego zadowolona, nie wiem co w sobie ta firma ma nie tak :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Do oczu używam tylko dwufaz więc nie obawiam się szczypania przez micel. Chyba mam go w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ma łagodzić a szczypie... hehhh... odpuszczam sobie zakupy na jakiś czas bo skupiam się na zużywaniu :***

    Wszystkiego naj w 2017 roku :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam go jeszcze, ale może w końcu wypróbuję ;)
    Wszystkiego NAJ w Nowym Roku Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam go, ale gdy skończę swój, pomyślę nad spróbowaniem tego ;) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji stosować. Mam już swojego ulubieńca :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wczoraj próbowałam to po raz pierwszy ;) póki co mam pozytywne odczucia nawet po demakijażu oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam w zapasach, jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam tą zieloną wersję i jak dla mnie całkowity bubel. Strasznie podrażniał jak na produkt dla alergików.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie stosowałam, ale bardzo lubię tę Markę! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. No popatrz a u mnie było ok :]
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nietypowy wpis, opisywać kosmetyk który nie przypadł do gustu. Najczęściej trafiam na wpis typu ulubieńcy,a tu taka niespodzianka, ale bardzo miła :) Zawsze coś z innej strony.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie lubię w ogóle płynów micelarnych, mimo, iż są wszem i wobec wychwalane. :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego płynu, aczkolwiek obecnie używam tego od Garniera z olejkiem arganowym i według mnie jest rewelacyjny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Tego jeszcze akurat nie testowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nienawidzę jak micel powoduje pieczenie oczu :( Niestety mam teraz micel z Resibo i też to robi :( Jakiś micelek z AA mam w zapasach. Mam nadzieję, że nie ten :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię produkty tej firmy, nie uczulają, są delikatne dla skóry. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Happy New year!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam ale za to polecam do demakijażu olejek z Vichy :) dziś nawet o nim pisałam. Dobry produkt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Od siebie polecam płyn serii odżywczej Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie miałam tego płynu ani niczego tej firmy , muszę w końcu coś od nich wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  36. Używałam i bardzo go sobie cenię :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie używałam, jakoś z micelami średnio się lubię, ale niebawem będę musiała to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najgorsze, co może być w micelach, to podrażnienie oczu :C Ja od razu takie skreślam i szukam czegoś delikatniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam jeszcze okazji go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam swojego ulubieńca i naprawdę rzadko zmieniam na inny.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam tego, ale zużyłam chyba 2 butelki micelu z wersji nawilżającej i był bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie podoba mi się to pieczenie, ale każdy jest inny :/

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers