11 grudnia 2016

Pomadka Kobo Fashion Color Shine & Care Lipstick 202 Natural, czyli mój nudziak idealny

Dziś recenzja produktu, który już dawno powinnam zrecenzować, bo go po prostu uwielbiam zarówno formułę, działanie, jak i kolor, który posiadam.


To pomadka w wykręcanej kredce Kobo w odcieniu 202 Natural, który jest dla mnie naprawdę idealnym naturalnym nudziakiem. Pomadka ma kolor zgaszonego, brudnego różu, jest raczej neutralna.


Podoba mi się forma wykręcanej kredki. Jest praktyczna i wygoda. Ogólnie lubię kredki do makijażu, ale wolę te w wersji nie do ostrzenia. Pachnie wyczuwalnie, ale nie zbyt mocno. Ma taki typowo kosmetyczny zapach, nie wyczuwam w nim nic konkretnego. Dość szybko znika na ustach. Pomadka ma delikatną kremową konsystencję. Miękko sunie po ustach i zapewnia mocne krycie koloru przy jednym pociągnięciu. Jednocześnie posiadany przeze mnie kolor jest na tyle naturalny, że spokojnie da się go używać na co dzień bez konturówki, dzięki czemu makijaż ust wykonuję
bardzo szybko. 


Pomadka utrzymuje się dość długo na ustach, w ciągu dnia zazwyczaj wystarcza jedna poprawka. Kolor z czasem blaknie i trochę się zjada. Jednak robi to równomiernie i estetycznie, więc nie ma potrzeby co chwilę sprawdzać wyglądu ust w lusterku. Nawet jeśli kolor zniknie, to nie pozostawi widocznych resztek, więc obejdzie się bez katastrofy. ;)

Naprawdę uwielbiam ten kosmetyk. Używam zarówno do delikatnego makijażu na co dzień, jak i do mocniejszego makijażu oczu.

Nie wysusza ust. Nie podkreśla też skórek, jeśli usta nie są w idealnej kondycji.

Opakowanie jest proste czarne, klasyczne z przezroczysta skuwką. Dość wytrzymałe nie zniszczyło się pomimo częstego przebywania w mojej podróżnej kosmetyczce. Napisy się nie ścierają, a skuwka nie pękła. Mimo, ze bardzo często zazwyczaj tak niszczę opakowania tego typu. Podejrzewam, że mam tendencje, do zbyt mocnego zamykania produktów, albo po prostu pecha do opakowań. :D

Zdecydowanie polecam zarówno pomadkę, jak i kolor Natural, który sprawdzi się u większości osób.

28 komentarzy:

  1. Śliczny kolor. Ostatnio znowu powróciłam do takich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie podkreśla skórek to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam akurat ten kolor, ale nie jestem z niego zadowolona-u mnie dość szybko znika na ustach, poza tym pomadka "klekocze" przy malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że jest to kolor dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek jest super. W sam raz dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadałam tę pomadkę i nie byłam nią szalenie zauroczona, sprawdzała się nijak, chociaż kolor był piękny, jednak jej trwałość oceniłabym jako średnią. Teraz cieszy się nią moja teściowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To absolutnie nie mój odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój kolorek :) Kusisz, kusisz :) Uwielbiam pomadki w kredce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień, idealny na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor. Ostatnio bardzo takie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może dodaj też zdjęcia jak kolor wygląda na ustach? :) Rzucę okiem na Kobo jak będę w Polsce, na pewno.
    Zapraszam znów do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię te kredki, bo to chyba jedyne, które nie przesuszają po kilku godzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny jest ten kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwszym zdjęciu nie spodziewałam się tak ładnego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor. Uwielbiam takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak kolor prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin