20 marca 2017

Mały przegląd torebek ze sklepu Shein

Hej Dziewczyny :)

Dziś zapraszam Was na mały przegląd torebek ze sklepu Shein. Mam kilka azjatyckich ciuchów, ale dotąd nie skusiłam się jeszcze na żadna torebkę. Ogólnie poza jednym wyjątkiem, posiadam same czarne torebki, wiec postanowiłam w końcu wybrać coś jasnego, w dużej mierze ze względów praktycznych, bo ciemne torebki latem ciągle brudzę kremem z filtrem. :D

bag170216907_1 bag170306302_2
link                  link

 bag170303903_1
link                 link

 bag170210306_1
link               link


10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zwłaszcza popielata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie świetne, ale numer 4 i 6 chyba najbardziej mi się podobają :) 1 też rewelacyjna, szczególnie na jakieś wieczorne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie super, zwłaszcza ta ostatnia:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna kolorystyka, taka pastelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tam w czym wybierać ;) Mnie bardzo kusi jedna z haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają nam się - pierwsza i ostatnia, choć wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam teraz na przesyłkę, ale będą to ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin