24 maja 2017

Torebka ze sklepu RoseGal

Hej Dziewczyny

Niedawno otrzymałam paczuszkę ze sklepu RoseGal, a w niej m.in  torebkę, która mnie dość mocno zaskoczyła swoim rozmiarem. Nie wiem, co ze mną nie tak, ale spodziewałam się małej torebeczki (nie jestem w stanie sobie przypomnieć, czy w ogóle sprawdzałam wymiary:D) , a okazała się duża i pakowana. Końcem końców biorę to za plus, bo małe torebki są może i urocze, ale latem przyda mi się jednak większa, żeby spokojnie zapakować wodę, jakąś narzutkę, gdyby zrobiło się chłodniej, okulary w etui, może parasolkę i...duuużo innych rzeczy. Torba w środku jest prosta, z czego się cieszę, bo im więcej torebce komór i zakamarków, tym bardziej gubię w niej rzeczy i potem są takie sytuacje, że przychodzi do płacenia, a ja szukam kilka minut portfela w torebce. :D Wydaje się być dość solidna, ale to tak naprawdę okaże się dopiero w trakcie używania. Frędzle są od transportu trochę powyginane, ale myślę, ze z czasem się ułożą, bo już udało mi się je ujarzmić w większości, po prostu wygładzając je ręką. 
 http://www.rosegal.com/crossbody-bags/fashion-fringe-and-weaving-design-79774.html?lkid=141324
http://www.rosegal.com/crossbody-bags/fashion-fringe-and-weaving-design-79774.html?lkid=141324

Jak Wam się podoba moja nowość. Też lubicie takie jednokomorowe torby z minimalna ilością kieszonek, czy jednak wolicie wszystko ładnie posegregować?

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Akurat nie dla nas te frędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się u kogoś takie torebki, ale nie wiem czy sama bym korzystała.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, ja zamówiłam inny model i szarą. w podobnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pakowne torebki są najlepsze, podoba mi się, ta którą wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin