22 września 2017

Rimmel róż Live Pink


Dzień dobry :)

Mam na imię Natalia i jestem różomaniaczką. :D
A tak na poważnie to jestem różomaniaczką  całkiem wybredną, bo wybieram tylko te w różowej tonacji do tego te zdecydowanie chłodne. Nie sądziłam że kiedyś tak bardzo wpadnie mi w oko kolor Rose Gold. Tymczasem w odcieniu Live Pink zakochałam się od pierwszego swatcha w drogerii. 



Kosteczka różu jest dość małą. Na granicy bycia za małą i nie wygodną, jednak jeszcze daje radę. Opakowanie ma spory minus, bo odpada wieczko. Myślę, że będę musiała to po prostu przełożyć do magnetycznej paletki. To wygodne rozwiązanie i nie narzekam bardzo dlatego na produkt.



Róż Live Pink to delikatny odcień, nie jest bardzo mocno napigmentowany. Nie ryzykujemy więc efektu wiejskiej babuszki, ale jednocześnie produkt utrzymuje się na skórze przyzwoicie długo. Oczywiście w zależności od trwałości podkładu, jaki mamy pod nim. Jednak ogólnie przy podkładzie, który utrzymuje się przez cały dzień, róż również jest widoczny na skórze do zmycia makijażu wieczorem.


Zakochałam się ostatnio w tym kolorze i bardzo często po niego sięgam. 

Lubicie takie odcienie różu?

12 komentarzy:

  1. Uwierzysz, że ja w swojej kolekcji mam JEDEN róż!? Jakoś nie umiem obchodzić się z tym kosmetykiem, ale tylko dlatego, że mam naczynkową cerę i wygląda to źle ... ten który pokazałaś ma piękny, bardzo dziewczęcy odcień;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny odcien, mysle ze swietnie sprawdzi sie zima kiedy nasze cery blakna ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy żadnego różu do policzków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za dużo perłowej poświaty dla mnie. Jeżeli chodzi o róże to jestem wierna IsaDora a czasem YR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem na tak, mnie bardzo się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda;) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor. Ja również czasami sięgam po kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam róże i zawsze mam kilka odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. My za to w ogóle w różach nie gustujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny jest, aczkolwiek obecnie częściej sięgam po róże w odcieniach brzoskwiniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety tego typu kosmetyków nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin